akşam

117 20 0
                                    

Mesai bitti nasil akşam oldu anlamadım bugun fitness gunum zeynebi aradim burodan ciktimi bilmiyorum servisten indim yavaş yavaş yürümeye basladim bir taraftanda herkesin gozune bakiyorum takinti olmaya basladi basima bela alicam akşam akşam ohh duydu şükür telefonu..
- tatlimmm ciktinmi bürodan ben spor salonuna dogru yuruyorum
- otoparka gidiyorum arabayi alip yakalarim yolda seni
- ben geldim sayılır zeynom giyinir beklerim seni bi cay icelim oyle baslariz anlatcaklarim var
- 5 dk ya ordayim
:) seviyorum canim arkadaşım onunla nasil bütün gun paylaşmadan durdum ki haa geldim hemen soyunma odasina gecip giyindim makyajimi sildim bugun hirsimi aletlerden alicam sanirim beynim yorgun olsada vucudum hala dinc.. cafe bolumune gectim bu arada zeynonun arabasini park ettigini gordum o guzel burodan giyinip gelmis hemen 2 cay söledim gelene kadar caylarimizda gelir oyalanmadan salona geçeriz... o zamanlamam harika cayla birlikte giris yaptilar oda ne arkada kendini bisey sanan mal off hic haz etmiyorum ona evet dicegimden o kadar emin ki beyinsiz laftan anlamiyor o yokmuş gibi davranip kalkip zeynomu karsiladim bir taraftan cayim yudumluyorum hirsimi alamadim bide sigara yaktim zeyno spora gircez kizim dedi ama cayda sigarasiz gitmiyor deyip yakti bitane hunharca gülmeye başladım hizli hizli günün ozetini gectim gorende 18 lik citir sancak bizi kendimi tutamiyor gülüyorum yok bu kadar gulmek iyi degil sanirim sinirlerim mi bosaldi mutluluktan mi gülüyorum bilmiyorum şenol geldi liseden arkadaşım hemde oranin isletme sahibi neseniz bol olsun yikiliyor cafe hahaha yaa caylar bitti şenol biz salona geciyoruz sonra anlatiriz deyip koşar adim salona gectik zeyno soyunma odasina esyalarini birakip geldi o geldiginde ben yurume hizimi artirdim yavas kizim sakin ol dedi zeyno hadi bekleme deyip hizimi artirdim vuhu ucuyorum cok iyi geliyor spor bana koşu bandından inip diger aletlerdeki turlarimi tamamladim cok kalabalik olmuyor aksamlari bizim gibi birkac mesaiden cikip gelen arkadaş genelde diger bayanlar sabah geliyorla bu arada bizim spor salonumuz ve yuzme havuzumuz haremlik selamlik ev hanimlarinin ozel istegi aslinda haklilar o kadar kilom olsa bende bi erkegin yaninda spor yapmak istemem zeyno dambullarda kilo almaya ihtiyaci var aşırı zayif bende zehirli guatr cikti kullandigim ilaclar kilo yapmasin istiyorum bu gidisle o gelinliği hic giyemicem sanirim ama yinede formumu korumaliyim en azindan gorenler en fazla 23 gosteriyorsun diyolar keyfim yerine geliyor sanirim pozitif enerjinin eseriyim hahaha yasasin kötülük oysa 28 yasindayim evde kaldik zeyno 30 oda benden garibim sedamda 28 offff bak yine stres oldum o gozleri bulmak istiyorummm... zeyno ben duşa geciyorum dememle elektrikler kesildi ne oluyoruz falan derken sadece ikimizin kaldigini fark ettim salonda zeyno ay tuh derken biri el feneri ile iceri girdi hukela hukela korkmayin kizlar ben burdayim deyip siritiyo ihrenc herif insan parasi olunca herkes benim olur sanirim zanediyor elinden feneri alip hadi zeyno deyip bi taraftan ters bakip bi taraftan teşekkür ettim soyunma odasina gectik kizim cok karanlik ne dus nede ustumuzu degiselim bence ben kasildim baksana jenaratör devreye girmedi dedim hemen uzerimize kalin biseyler giyip sıkıca örtük bu ter adami felc eder kosar adim ciktik şenol ozur diledi mazot bitmiş birini yollamis falan görüşürüz deyip arabaya koştuk hopa yener efendi son model arabasini zeynonun arabasinin yanina park etmiş heryer karanlik mal farlarini yakti hemde uzerimize zeyno koşarak arabanin kapilarini acti tam kapiyi actim biniyordum ki geri dönüp şoför mealindeki yenerin camini tikladim siritarak cami açtı yaa ayisin mayisin ama bazen ise yariyosun dostum deyip sirtina vurdum oha yuhh bana ozguven patlamasi yasiyorum hemen donup arabaya bindim honk oldu hahaha bayiliyorum bazen kendime.. sagolsun zeynomla güle güle karnimiza agrilar girdi eve birakti beni annem balkonda beni bekliyo merak etmiş sultanim annem 30 a merdiven dayadim korkma kim ne yapsin bu saatten sonra beni başına belami alsin dedim elektrikler bizdede yok telefonun isigi ile kapiyi actim anneme sicak su varmi diye sordum var deyince sarsli lamba ve ne olur ne olmaz diye iki mum yakip dus aldim gelmicek sanirim... üşüdüğümu hissedip yataga girdim farkinda degilim ama harbi yorulmuşum ooo burak beyler 5 kez aramış aradim aaa firca atiyor hic o modda degilim doğrusu kavga edemem bu gevsemenin uzerine elektrikler yok canim sarsim bitiyor görüşürüz deyip kapadim telefonu ve kafami yastigin altina soktum uyumak istiyorum belki yine yesil gozleri gorurum vuhuu iyi geceler bebegim uykuma gel deyip yumdum gözümü..

İki Cocugumun BabasiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin