işte tatil

73 18 0
                                    

Odama çıkmak için asansöre yöneldim bu arada telefonumda 8 çağrının olduğunu gördüm biri şef biri seda ve altı tanesi buraktan....

Önce şefimi aradım odaya çıkana kadar bilgileri ve nasıl geçtiğini teftişin bittiğini anlattım...

Yuhh ya adamdaki iş aşkına bak bittiyse akşam otobüsüyle dön diyor bekle dönerim dinlenmeden hödük..

Sedayı aradım tam nerede olduklarını öğrendim birazdan yanlarında olacağımı söledim..

Odaya girip bikinimi degiştirdim bukez turkuaz mavi ve limon sarısının enerjisini giydim üzerime bu enerji bunu hak ediyor üzerinede fuşya ince askılı plaj elbisemi giydim hazır olan çantamı alıp odadan çıktım..

Dıtt dıtt dıtt..

Bu sesten nefret ediyorum altı kez arıyosun ve meşgulsün..

Telefonu tam çantaya atmaya hazırlanıyordum ki aradı..

- Alo
- Nerdesin sen
- Oteldeyim ama çıkıcam şimdi
- Görüyorum
- Nasıl yani .. sağımı solumu kontrol etmeye başladım ve bi heyecan sardı
- Burdamısın hani göremiyorum
- Şaka şaka sadece kontrol edeyim dedim. Hayırdır nereye cıkıyorsun?
-Teftiş bitti sahile iniyorum Seda orda bekliyor
- Ne haltlar karıştırıyosun orda çok merak ediyorum doğrusu
- Baktım ki senden fayda yok evlenebilecegim bi yakışıklı bulabilirmiyim diye koca avına çıktım.. ardından sağlam bi kahkaha patlattım..
- Ne sacmalıyosun sen agzından çıkanı kulağın duyuyormu
- Çok mutluyum Burak gerçekten moralimi bozmucam şuan harbi başarılı bi teftiş geçirdim ve biraz eğlenip dinlenmek istiyorum hayatım şimdide denize giricem müsadenle.. Senin tatilin nasıl geçiyor bu arada güzel kızlar varmış .. deyip bi kahkaha daha patlattım
- Hiç biri senin yerini tutamaz güzelim aklım sende dönüşte mutlaka ayarlayıp buluşalım çok özledim ..
- Ben yarından sonra dönüyorum
- Erken dönüyorsun
- İzinde değilim biliyorsun sen ne zaman döneceksin
- Hafta sonu
- Tamam hayatım gözün sağa sola oynamadan güzelce eğlen biliyorsun çoook kıskancım
- Bilmezmiyim bunca yıl iyice öğrendim..
-Peki o zaman güveniyorum sana konuşur ayarlarız bende özledim seni uzun zamandır yüz yüze görüşemedik plaja geldim dikkat et kendine
- Sende güzellik kurtlara dikkat et
- Hahaha bende o göz varmı kimse umrumda değil olsaydı çoktan biterdi bu ilişki öptüm görüşürüz hayatım..

Oooo süper sıcak süper kalabalık herkes gülüyor ne güzel bizimkiler ukraynalılarla kaynaşmış eyyy gençlik ne güzel şeysin sen..

Aklıma 18 yaşımı doldurduğumda babamın ilk kez onlarsız tatile gitmeme izin verdiği geldi..Çocukluk arkadaşım bitanem Ceylinlerin Didimdeki yazlığı nasıl kalabalık bi gruptuk ilk akşam koyda ateş yakıp gitar dinlemiştik devrim abi müthiş bir sese sahipti büyülenmiştim... Vay be koskoca on yıl ne çabuk geçmişti..
Dönüşte dersaneye yazılıp yoğun bir tempoda üniversite sınavlarına hazırlanmıştım.. O yıl çok garip şeyler yaşadım ..
Amcam hazine aramaya bayılan ve birgun o hazineyi bulacağına inanan biriydi..
Bi akşam babama gelip iki tane ok verdi köydeki eski hitit mezarlarından birinden çıkarmış.. Babamda onları alıp vitrinin üst rafına koydu.. Meraklı ben alıp inceledim oklardan birinin sadece uc kısmı vardı çok hoşuma gitti ve ben o ucu otantik bir kolyeye dönüştürdüm.. Boynumdan çıkarmaz olmuştum adeta bütünleşmiştim ve garip şeyler olmaya başladı bir takım sesler duyuyordum hayal ve gerçek arası kurduğum bir hayal üç dakika sonra gerçekleşiyordu..
Birgün tv karşısında uyuklamaya başladım beyaz örtülü bi kadın siliütü gördüm o ok ucunun onun başından çıktığını sölemişti.. Gözlerimi actığımda uyumadığıma yemin edebilirim.. Ben hep o ucun savaştan kaldığını ve bir erkek mezarına ait olduğunu düşünmüştüm...
Birkaç gün sonra kuzenim gezmeye yanımıza geldi Ceylinlerinde küçük kuzeninin sünnet düğünü vardı evlerı cok kalabalık olduğundan bizde kalmıştı o gece saat üçte bi ezan sesi duydum bunu üç kişi duyduk birde kız kardeşimin arkadaşı vardı o Allaha inanmıyordu kız kardeşim Ceylin ve ben şaşırdık bozuntuya vermeden sabah oldu hadi uyuyalım diyerek yattık.. Bu tam üç gün sürdü üçüncü gün Ceylin evlerine gecti bende uyumak için yatağıma girdim kuzenim kitap okuyordu yine aynı şey saat gece 3 fakat bu sefer ezan sesi değil Kur-an okunuyor ve sallanıyoruz gümbür gümbür ilk kez depremle tanıştım 17 Ağustos depremi komşular kapıyı çalıyor herkes korkuyu iliklerinde hissetmiş durumda annem telaşlı görünmemeye çalışıyor..
- Hadi kızlar dışarı çıkıyoruz..

Ve ben bu olaydan sonra büyük bir deprem olmadan önce hissetmeye başladım yakın arkadaşlarım ayaklı rihter ölçeği geliyor diye dalga geçmeye başlamışlardı...

Ufff nerden nereye geldim şezlongta uzanmak iyi gelmedi bizimkiler şen şakrak veleybol oynuyorlar denizin içinde koşarak kendimi buz gibi suya attım bi dalıp çıktım ..

- Hey acılın eski veleybolcu geldi deyip bağırdım.. Ama az önceki düşünceler beni harbi kasmıştı bunlar kolye ucunun gömülmesi ile bitti diyerek hayatın neşesine geri döndüm nasılsa tekrarlamıcak..

İki Cocugumun BabasiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin