beynimi tirmalayan

50 16 2
                                    

Sabah saat 6 da uyandim sanki beynimin içine milyonlarca soru doldurmuştu biri neye nereden başlayacağımı bilmez bir haldeydim evde yalniz kalmak bana yaramıyor sanirim..

Biraz yatak keyfi yapayim istedim mubarek yatak sanki beni uzerinden atıyor ulan eşyalarla konuşmaya başladın manyak Aslı kalk kızım işte uykun falan yok... Tek bir hareketle yatagimdan atladim yorganimi bile duzeltmeden tuvalete koştum elimi yüzümü yıkadım hava baya baya serinlemeye başlamış eşofmanlarimi giyip kasketimi taktim biraz sabah sporu belki beynimi yikamami sağlar..

Vuuu sabahın serinliği yüzüme vurdu ..Sitenin icindeki çam ağaçlarının altindan hızlı hızlı yurumeye basladim biraz ilerde yakin bir köye kadar devam eden bir yürüyüş yolu var hızlı adimlarla yürüyüş yoluna geldim şöyle etrafima baktim bomboş genelde ev hanimlari cocuklari uyurken ozellikle esleri evdeyse bu saatte pek boş birakmazlardi burayı aslinda bu boşluk korkutmadi dersem yalan olur...Önce hızlı şekilde yürümeye başladım sonra hızımı artırarak koşmaya basladim sanki yanimda bir nefes daha kosuyo gibi ama ardima baktigimda kimse yok sürekli nefes araştır der gibi boğuk derinden gelen bir ses kulağımda durmuyorum beynimi tirmaliyor ama ben daha hızlı kosuyorum ... Köyün girisindeki mezarlığa kadar geliyorum inanılmaz susadim köyün girisindeki çeşmeye yonelmek icin tarlalarin icinden yada mezarliktan gecmem gerek tarlalari tercih ediyorum hızlıca ...

Allahım o ne??
Çığlık atarak kosuyorum ayaklarımın üzerinden geçiyolar bir sürü fareeee...

Kendimi toprak yola atıp ağlamaya başlıyorum ellerim titriyor kosarak çeşmeye ulaşıyorum elimi yüzümü bol suyla yıkayıp kana kana su iciyorum..

- İc yavrum kıyamam sana...

Başımı kaldirdigimda beyaz örtülü bir teyze görüyorum..

- Ne çığlık attın yattığım yerde duramadım kalktim geldim..

- Sorma teyzem tarlada bi sürü fare varmış çok korkarım oldum olası..

- Bu saatte ne işin var kızım buralarda tek başına?

- Uyku tutmadı be teyzem biraz koşayım dedim..

- Bekarmisin sen?

- Evet nerden bildin teyzem deyip gulumsedim

Oda bana gülümsedi

- Anlat bakalım hangi delikanlı senin uykunu bölüpte tek başına yollara düşürdü???

Gozlerinin içine baktim çok garipti bi boşluk vardi teyzede sanki yine ölüm vardi o gözlerde sadece sarılmak geldi kadıncağıza içimden uzun zamandır kimse beni dinlemek istememişti sanki, duygularimi kimse merak etmemişti, içimde yaşar olmustum var olan sevgimi yalın sessiz oysa ben aşk kokmaliydim, gulmeliydim, susmamaliydim uzunca...

- Bilmiyorum be teyzem beynimin içi öyle doluki birses surekli beynimi tirmaliyor...

- Gel ben sana eşlik edeyim şurada bir yol var hem gecireyim hem dinleyim ..

Yoneldigimiz yol mezarlığın yoluydu...

*********
Oylamayı unutmayin..

**********

İki Cocugumun BabasiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin