2.gün

75 17 0
                                    

- Günaydın
- Günaydın
Dedikten sonra Seda yastığı başına çekti .
- Çok yorgunum uyumak istiyorum
- Aç kalırsın kalk deyip saate baktım güzel dinlenmişim iyice gerinip yataktan fırladım..

Elimi yüzümü yıkayıp kahve tonlarında bi bikini giydim, uzerinede çiçekli diz kapagımın hemen üzerinde küçük çiçeklerin hakim olduğu kalın askılı bir elbise , acı kahve sandeletlerimi giyip plaj cantamı hazırladım ve önce iş psikolojisi ile müdürün odasına gittim bir sürü not aldıktan sonra kahvaltı icin restoran bölümüne geçtim sırada beklerken orta yaşlarını aşmış bir beyin sırada olduğunu farkettim bu adam muhtemelen müfettiş diye düşünürken şef garson yanılmadığımı gosterdi yanıma usulca yanaşarak bu bey müfettiş diyerek sessizce kulagıma fısıldadı... Hiç ummadığım bi heyecan hissetmeye başladım ac midemde sanki kelebekler kanat çırpmaya başladı bu saatte karşılaşmamalıydım ..

Benden önce kahvaltı tabağını alarak boş bir masaya geçti bu arada Seda da coktan inmiş ve aselsanlı çocuklarla koyu bir sohbet eşliğinde kahvaltısını yapıyordu. Önce onların yanına gidip katılamıcağımı ama işlerimi halleder etmez plaja ineceğimi söledim bu çocuklar harbi iyiye benziyorlar arkadaşım size emanet diyerek masadan ayrıldım..

Kendimi cesaretlendirmeye çalışıyordum omuzlarımı biraz daha dikleştirip yüzüme bi gülümseme yerleştirdim kendinden emin bir bayan edasında yürüyerek müfettişin masasına gittim hala korkuyorum Allahım ne olur bi gaf yapmayım çok sakar değilimdir ama yinede korkuyorum ...

- Günaydın beyfendi ben Aslı Çetin Otelimizin Ankara şubelerinde personel sorumlusuyum müsadeniz olursa size eşlik etmek isterim..

- Günaydın lütfen buyrun Mahir Gürbüz sanırım kim olduğumu biliyorsunuz

Gülümsedim ve kahvaltı eşliğinde sohbet etmeye başladım havadan sudan konuşmak biraz gerginliğimi aldı yavaş yavaş kahvaltı bitti bu arada müdür bey teşrif etti şükür biraz daha rahatladım birlikte ufak bir otel turu attık hersey mükkemel gözüküyor helal olsun personele hepsine ayrı ayrı teşekkür edicem...Yüzüme tatlı sıcak bi gülümseme yerleşti az önceki gibi sahte değil bu benim başarım değil çalışan arkadaşlarımın emeğinin karşılığı müdür bi kahve molası için denize nazır bi masaya yönlendirdi bizi ..
- Şuan otelimizde sadece hayat var
- Nasıl yani anlamadım
- Şöyle anlatayım otelde yaşlı hiç müşteri yok buda sınırsız eglence demek her türlü çılgınlık sadece enerjimizi artırır bakın gelen gruba dedim ..
Elindeki havluyu sezlonga fırlatan kendini havuza attı çok eğlendikleri belliydi bu arada kahvemin son yudumunu içip sigaramı söndürdüm..

- Bu kadar iş yeterli Mahir bey otelimizin tadını çıkarın inanın ben şimdi bunu yapıcam Ankaranın ve bu teftişin gerginliğini atmadan dönmücem aynını tavsiye ederim varmı aklınıza takılan herhangi bi konu?

- Yok teşekkürler ben birlikte turlarız diye düşünmüştüm

- Tabi turlarız ama ben önce şu gençlere katılıcam..

Deyip masadan uzaklaştım sezlonga elbisemi bırakıp havuza atladım işte bu mahir beyinde aynını yapmak istediğine adım gibi eminim ama hala işini tamamlama derdinde .. an itibariyle benim için iş bitmiş tatil başlamiştır işte bu deyip ukraynalı gençlere takıldım bazı soylediklerini anlamasamda her insan mutluyken kahkaha atıyordu onların kahkahalarına karıştım.. Aklıma Seda geldi hemen havuzdan çıktım üzerime elbisemi gecirdiğim sırada mahir beyle burun buruna geldik ..Ne yapmaya calışıyor şimdi bu odamı işini sonlandırdı.. Yanımda havlu olmadığı için saclarımın suyunu sıktım hala bana bakıyor gözünü bile kırpmadan acaba hatamı yaptım eyvahlar olsun şefin dilinden kurtulamam..

- Buyrun bişey mi istediniz mahir bey?
- Yok şey çok güzel eğleniyordunuz yanınıza gelmek istedim
Gözlüklerini taktı bu biraz olsun rahatlama mı sagladı gercekten bakışından rahatsız oldum..
- Ben bi odama cıkıp sahile inicem gelmek isterseniz buyrun
- Yok teşekkürler raporları akşama kadar düzenleyim belki bende sizin yaptığınızı yapar dinlenirim deyip gülümsedi..

Bende gülümseyip oturduğumuz masaya yönelip telefonmu, sigara paketimi ve odanın kartını alıp odama yöneldim neydi bu bakışlar şimdi sinir oldum..

İki Cocugumun BabasiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin