Selena
"Ne, Justine, okamžitě vypadni!" zařvala jsem na něj a on jen pohodil rukama do vzduchu. "Ale no tak Sel, prosím dej mi ještě jednu šanci! Přísahám, že se změním." řekl a pomalu přistoupil ke mně."Ne Justine, na tohle jsi měl myslet dřív!" odtáhla jsem se od něj a snažila se zadržet slzy, které se mi hnaly do očí. "Sel, prosím.." špitl a já ho jen chytla za lem jeho košile a táhla směrem ke dveřím. "Vypadni!" zařvala jsem a on si jen tiše povzdechl. Se sklopenou hlavou došel až ke dveřím a naposledy se podíval směrem ke mně. "Běž!.." špitla jsem naposledy a on pomalu otevřel dveře a poté za sebou zabouchl.
Naštvaně jsem si prohrábla vlasy a rukou setřela slzy. Jsem zmatená. A to celé jenom kvůli Justinovi. Na jednu stranu ho od srdce nenávidím, ale na tu druhou ho nejspíše pořád miluju.
Zatřepala jsem hlavou a svalila se na gauč v obýváku. Pomalu jsem zavřela oči, abych se z toho prospala, když v tom mi zazvonil mobil, který jsem měla položený na stolku. Otráveně jsem se pro něj natáhla a koukla na displej, abych zjistila kdo volá. Taylor. S úsměvem jsem si přiložila mobil k uchu.
Taylor
Po chvilce vyzvánění mi to konečně vzala. "Gomezová?! No konečně!" začala jsem se smát. "Ahoj.." ozval se její smutný hlas. "Sel? Stalo se něco?" zeptala jsem se a Karlie, jejíž pohled byl zarytý do země, náhle zpozorněla."Ne, to já jenom...Justin." vykoktala a já si jen povzdechla. Justin je idiot. A Sel se kvůli němu pořád trápí. Nechápu ho. Může mít jakoukoliv holku na světě, je to přece Justin Bieber, ale on stojí jen o ní. Neřekla bych proti němu jediné špatné slovo, kdyby se choval normálně a Sel by s ním byla šťastná, ale on se opravdu chová jako nehorázný debil. Otočí se za každou holkou, pořád chodí do barů a to jsem ještě nezmínila jeho opakované oplétačky s policií. V některých věcech mi povahově až moc připomíná Harryho. Při vzpomínce na jeho jméno jsem pevně stiskla pěsti, nechci na něj ani myslet.
"Sel, přijeď ke mně domů. Je tady Karlie a za chvíli přijede ještě Cara s Gigi. Uděláme si takovou menší dámskou jízdu!" řekla jsem a Karlie, která celou dobu seděla vedle mě se pousmála. Sel se zasmála a souhlasila.
Položila jsem si mobil vedle sebe, když v tom někdo zazvonil na zvonek. Zvedla jsem se z gauče a pomalu se přesunula do chodby. Otevřela jsem a nechápavě koukala na osobu, která momentálně stála před mými dveřmi. Louis? Co tady sakra dělá Louis Tomlinson?
Na tváři se mu vyrýsoval široký úsměv. "Ahoj Taylor! Jsem rád, že už jsi doma z nemocnice." vychrlil a opět se usmál se svým pro miliony holek tak neodolatelným úsměvem. Popravdě řečeno, Louis má opravdu hezký úsměv.
"A-ahoj, chceš jít dovnitř?" napadlo mě a poukázala jsem prstem směrem k obýváku. "Ne, to je dobrý. V autě na mě čeká Brianna a Freddie. Mám tady něco pro Karlie, tak jenom jestli bys jí to nemohla dát, protože já nevím kde bydlí." zasmál se a nervózně se poškrábal na zátylku. "No...ona je tady, tak jestli chceš-..." začala jsem, ale Louis mě okamžitě přerušil. "Opravdu?! To je super! Mohla bys mi jí prosím zavolat?" vychrlil a zase se usmál. Sakra tenhle kluk je vždy tak optimistický, až mě to trochu děsí.
"Tak pojď na chvíli dovnitř. Nebudete si tady povídat mezi dveřma." prohrábla jsem si vlasy a ustoupila, aby mohl Louis vejít dovnitř. Když vešel dovnitř, zul se a následoval mě do obýváku. Karlie opět něco studovala na jejím mobilu a když zahlédl Louise, okamžitě mobil hodila do tašky a postavila se.
"Ahoj Karlie." pozdravil Louis a věnoval jí jeden z jeho oslnivých úsměvů. "A-ahoj? odpověděla mu překvapená Karlie a úsměv mu opětovala. "Můžu s tebou na chvíli mluvit...o samotě?" dodal a pohled obrátil zpátky ke mně. Ruce jsem dala do obranného gesta a zmizela jsem za dveřmi.
Sedla jsem si do kuchyně a projížděla komentáře pod mojí poslední fotkou na facebooku. Samé hezké komentáře až na pár haterů. "Shake it off!" Pomyslela jsem si a pročítala další komentáře. V tu chvíli mi pípla zpráva. Adam. Pousmála jsem se a s nadšením otevřela zprávu.
Srdečně zdravím z LA, lásko!
Doufám, že už je ti lépe a až přijedu, tak bude už vše v pořádku.
Ani si nedokážeš představit, jak moc mi chybíš! Moc se na tebe těším :*
A abych nezapomněl...až přijedu, čeká na tebe překvapení! :)
Moc tě miluju!
Adam
Přečetla jsem si zprávu a se zasněným pohledem jsem mu konečně odpověděla. Strašně moc se na něj těším.
Z obýváku se stále ozývaly hlasy. Měla jsem velké nutkání jít je odposlouchávat za dveřmi. Přece jen je trochu podezřelé, že nejlepší kamarád mého ex si jentak přijde za mou nejlepší kamarádkou na pokec.
Zvědavost nakonec přece jen zvítězila nad slušností a já se potichu přesunula směrem ke dveřím od obýváku.
"Nemusel mi to posílat, Louisi. Je přece samozřejmost, že jsem mu pomohla."
"Já vím, ale on prostě chtěl, abych ti to přinesl. Prý nemohl přijít on už ze dvou důvodů. Jednak kvůli Taylor a jednak kvůli tomu, že se ještě trochu zotavuje po tom, co ho Calvin zřídil."
"Tak mu řekni, že to opravdu nemusel. Ale jinak, že děkuju. Je opravdu nádherný."
"Vyřídím mu to, neboj. Já se omlouvám, ale už budu muset jít, Brianna a Freddie na mě čekají v autě."
Poté, co Louis dořekl poslední větu, jsem rychle ucukla a začala dělat, že si zrovna nalívám vodu. "Tak ahoj, Tay!" rozloučil se Louis, obul se a poté za sebou zabouchl dveře.
Rychle jsem položila sklenici na kuchyňskou linku a šla do obýváku. "Co, že ten blbec udělal?!" vyjela jsem na Karlie, která sebou akorát trochu cukla, když za zády uslyšela můj naštvaný hlas. "Cože?" zeptala se nechápavě a prohrábla si vlasy. "Adam zmlátil Harryho?!" objasnila jsem jí okamžitě a ona jen sklopila hlavu. Sledovala jsem každý její pohyb. Karlie se po chvilce začala smát. "Tak blbec, jo? Takhle jsi o něm nikdy nemluvila!" smála se a já jen nahodila nechápavý výraz. "No ano, je to blbec, pokud mlátí lidi!" Odpověděla jsem už trochu s klidem. Karlie se přestala smát a pomalu přešla ke mně. Zadívala se mi do očí a pousmála se. "Tím pádem je to blbec...ale zamilovaný blbec!"
Ahoj!
Tenhle díl je delší (má přes 1000 slov:D), tak doufám, že se líbí :)Komentáře a votes mi udělají velkou radost! :))
Děkuji!Teri
PS: mrkněte na můj nový příběh! Doufám, že se vám bude líbit :)
ČTEŠ
Mistake [Tayvin fan fikce] CZ
ФанфикNevím co mám dělat. Nedokážu se Adamovi podívat ani do očí. Musím mu to říct. Nejspíše mě opustí, ale na to už jsem v rámci možností zvyklá. Každý kluk mě zatím opustil. Jenže u Adama by to bylo jiné. Protože...protože ho miluju...