Nos, először is szeretném elmondani, hogy ne csüggedjetek MEG FOG jelenni a Bright Side, méghozzá hamar, csaj előfordul néha, hogy a kiadónak feltorlódnak a megrendelések, így lassabban tudnak dolgozni. Én is nagyon várom, csak még egy pici türelem és ebben az esetben nem rózsát, hanem Dylant terem ;)
Tehááát kezdjük is az első díjjal :) Ugyanis most épp van egy fél lélegzetnyi időm, így hajnali háromnegyed egykor ( ejjj korai még az éj ezután csinálok egy kis menedzsmentet, aztán elkezdem írni a piroskát a Damien rajongóknak! ;) )
changethequeen től kaptam, aki a When the curtain falls nevezetű történet írója. Akinek van egy kis idő is az életében az kukkantson be helyettem is!
1. Nézed/Szereted a Formula 1-et?
Még csak a Forma 1 ről hallottam. Nemtudom mi lehet az a Formula 1. Kocsis dolog?
2. Fiú - vagy rockbandák?
hát ööö... az OMAM minek számít?
3. Voltál már Olaszországban?
Hűha. Voltam bizony...
4. Voltál már szerelmes?
Olyan istenigazából még nem. De ez összefügg a 3. kérdéssel :)
5. Egyenes vagy göndör hajad van?
Szögegyenes. Mármint mint másoknak amikor kivasalják. De általában begöndörítem mindenféle ( természetes!!!!) módszerrel, ugyhogy szokták azt hinni, hogy alapból hullámos a hajam.
6. Szeretsz sminkelni?
Hááát, ja végülis. nagyon alapszinten :D Nem igazán tudok ilyen speckó mindenféle csiribú csiribát és nem is vagyok a sok smink híve. De hogy kiemeljük az arcunkon a szép dolgokat, azzal szerintem nincs semmi gond.
7. Szoknya vagy nadrág?
Szoknyaaa
8. Világos vagy sötét?
Sötét. Az éjszaka gyermeke vagyok :D
9. Előítéletes vagy?
Nem. És nem szeretem aki az.
10. Kiben csalódtál a legnagyobbat?
Az igazi válasz nem publikus. De mivel mondanom kell valamit, ezért azt mondom, hogy az egyik legjobb barátnőmben.
Köszönöm szépen a díjat még egyszer! :))))
Trállálálá jöjjön is a második díj.
BorblaSebestyn től kaptam, aki úgy tűnik a druszám ( :) )
1. Ha lenne lehetőséged arra, hogy idő utazz, akkor a múltba vagy a jövőbe mennél?
Egyértelműen a múltba. Egyrészt a jövőt tudni túlságosan frusztráló lenne. Másrészt imádom az eddig elmúlt évszázadokat :)
2. Ki a kedvenc íród?
Nincsenek nagyon kedvenc dolgaim, de akkor most jobbra nézek, ahol van pár könyvem, és akit először megláttam... Jennifer Armentrout. Gu, tényleg nagyon szeretem őt.
3. Mikor jön a legtöbb ihleted?
Teljesen váratlan pillanatokban. Klikk, és már írom is.
4. Holló vagy galamb?
Huuuuu ez nehéz kérdés. De tényleg. Eskü nem tudom. Najó. Ha mindenképpen muszáj választani, akkor holló.
YOU ARE READING
The Bright Side
RomanceSol Robertson javítóintézetbe kényszerül két évre. Ám egy hátrányos helyzetű fiatalokat segítő programnak köszönhetően a 17 éves lányt egy katonai táborba küldik, ahol találkozik Dylan-el, a szexi ám hihetetlenül bunkó katonával. Sol nemtudja eldönt...