Nos tehát. Elkészültek a borítótervek juhuu :D A felső kép lesz az elején, ez a farkasos pedig hátul, a fülszöveg alatt. A három verzió közül, én a legfelsőre gondoltam, de ha esetleg valaki máshogy gondolja, bátran pötyögje le a véleményét. Meg amúgy is véleményt kérek :D ( Amúgy én terveztem szóval a mesteri ötletért én viszem el a babérokat, haha nah jó komolyan, nyugodtan írjátok le, hogy mit gondoltok róla.
És most a Díjak, remélem egyet sem hagyok ki, mert az utóbbi időben nem minden értesítést veszek észre, mert annyi van ( hál' istennek :D )
Először is köszönöm szépen @marcellux026 nak, aki az első fiú olvasóm ( legalábbis, akiről tudok :D ) és a RavenTale írója, amit egyébként bátran mindenkinek ajánlok! ( kivéve aki a limondékat szereti, mert ez nem ilyen csilli-villi sztori :) ) A szabályszegésért most is elnézést, ebből mér nem növök ki, ma is csak azért tudtam elolvasni Marci könyvét, mert kivételesen egész nap otthon voltam :/
Teháát jöhetnek a kérdések :) És a válaszok.
- Kedvenc könyv?
Öhmm... amit épp olvasok. Jelen esetben a Percy Jackson Spin offjai. De amúgy Csitt, csitt mindig örök kedvencem marad. És persze mindig Folt marad a Number 1 ;)
- Kedvenc Idézet?
Húúú nagyon sok kedvenc idézetem van. Legfőképpen filmekből és sorozatokból. Az EGYIK kedvencem, (ami azért tetszik annyira, mert nagyon illik rám ) : I'm not crazy. My reality is just different than yours.
- Hogyan látod saját könyved?
Hát képernyőn keresztül, meg a könyvespolcomon. :D Amennyibben szentimentálisabban gondoltad a kérdést, nehéz lenne megfogalmazni a választ. Nagyon sok mindent jelentenek a könyveim, hirtelen azt se tudom, hogyan tudnám kezdeni az elmagyarázást.
- Ki a kedvenc szereplőd eddig az én könyvemből?
Evan. A minden6ó. Hahah.
- Ki a pédaképed?
Jennifer Aniston, for sure.
- Mi a legnagyobb álmod/vágyad?
Ha megvalósítható keretek között kell válaszolni, akkor az, hogy legyen részem olyan szerelemben, mint amiket a filmekben nézek minden nap. Ha a határ a csillagos ég, nagyon szeretnék sellő lenni, kéremszépen.
VOCÊ ESTÁ LENDO
The Bright Side
RomanceSol Robertson javítóintézetbe kényszerül két évre. Ám egy hátrányos helyzetű fiatalokat segítő programnak köszönhetően a 17 éves lányt egy katonai táborba küldik, ahol találkozik Dylan-el, a szexi ám hihetetlenül bunkó katonával. Sol nemtudja eldönt...