Díj

4.8K 67 5
                                    

Halihó! :) tegnap sajnos kifelejtettem egy valakit, akiktől díjat kaptam :( Most elmondom, hogy ha a jövőben, vagy eddig esetleg kifelejtettem valakit, nagyon sajnálom, mindig igyekszem kétszer is átnézni, hogy senki ne hagyjak ki, csak hát annyit kapok ( szerencsère!!) hogy néha történik ilyen. A díjat egyébként mindkét blogomért kaptam, szóval még egyszer nagyon szépen köszönöm, és sajnálom, hogy nem vettem észre :( @KyraFlame
, aki. Halál helyett c. Történet írója, ezeket a kérdéseket tette fel:
1. Mi volt az első történeted, amit megmutattál valakinek?
Általános iskolában, írtam a barátnőimről és az osztálytársaimról egy könyvet, olyan Klikk szerűset, és azt mutattam meg először a barátaimmak.
2. Neked mit jelent az írás?
Menekülést, megnyugvást, egy másik világot.
3. Édes vagy sós?
Már szóba került, hogy édesszájú vagyok :)
4. Mit csinálnál, ha mostantól az írás lenne az új fizetőeszköz?
Hát írnék :D
5. Hány könyvet olvastál el eddig?
Ezzel a kérdéssel nem először találkozom. Ti tényleg észben tudjátok tartani? :D
6. Mi az a hangulat, amikor nem tudsz írni?
Öhm... A fáradt hangulat. Bármilyen más érzelemtől tudok és már kaptam is ihletet.
7. Mi az a 3 dolog, amit magaddal vinnél egy lakatlan szigetre?
Egy túlélő kalauz, egy bicska( de svájc amiben minden van) és egy pasi. De nem tudok választani, hogy ki, mert rengeteg "szerelmem" van, felőlem közülük bárki jöhet.
8. Hány évesen raktad el a plüsslataidat és a babáidat?
Ki mondta, hogy elraktam? :D jó amúgy a babákat elraktam, csak a plüssöket nem. Viszont naaagyon sokáig barbiztam. Az egyik legjobb barátnőmmel, akit történetesen Barbinak hívnak. Ha jól emlékszem olyan 13-14 évesek lehettünk, mikor utoljára barbiztunk :D
9. Ha újra bekéne rendezned a szobádat, mit csinálnál máshogy?
Huu ez bonyolult nálam. A jelenlegi szobám egyben nappali és konyha is, a barátnőmmel közös albérletünkben, otthon Balatonon eddig folyamat 2 szoba közt költözködtem, és csak a könyvespolcom van kidekorálva mert ritkán vagyok otthon. Viszont amíg Pécsen éltünk, imádtam a szobámat, mert nagyon nagy volt, volt hatalmas akváriumom, meg baldachin az ágy felett, és az egész szobában a plafonról saját kezüleg hajtogatott papír daruk lógtak, meg vattából felhők. Azt hiszem, ha még lenne lehetőségem és még mindig folyamat egy helyen laknék, egy szobában ezt a "farytale" szoba vonalat vinném tovább :)
10. Kedvenc állat ? 

Az egyik a panda. Ezt nem kell magyarázni, ki nem szereti a pandákat? :) a másik a kígyó. Mert szerintem gyönyörű állatok, és mindenki egyből negatívan azonosítja őket, holott semmivel nem veszélyesebbek az emberre, mint a többi ragadozó.

Ezek voltak tehát a kérdések, amiket tegnap lehagytam, még egyszer köszönöm a díjat! :)

The Bright SideTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang