uno

204 19 2
                                    

"                                                              10.09.2015
Sevgili Louis,
Bana cevap verecek misin? Beni terk etmediğini biliyorum. Ölü numarası yapmana gerek yok artık. Yanıma gel, birlikte tekrar mutlu olabiliriz. Herkes öldün sanıyor. Annen ve kardeşlerin çok üzgün. Ama ben biliyorum ölmedin. Bana, beni terk etmeyeceğine söz verdin çünkü. Ölürsek birlikte ölecektik sevgilim. 2 yıl oldu neredeyse, bıkmadın mı bu oyundan? Her zaman sıcak olan minik ellerinin ellerimin içinde durmasını özledim. Gülüşünü ve sesini özledim. Yaptığımız her şeyi özledim. Sen ortalıktan kaybolmadan bir gün önce bir fotoğraf çekmiştik. O hala bende biliyor musun? Biraz eskidi ama duruyor, kaybetmedim. Daisy'i hatırlıyor musun? Köpeğimiz. Dün öldü, sabah bahçeye gömmek zorunda kaldık. Onu ne kadar sevdiğini biliyorum, üzgünüm. Bu arada her gün size uğruyorum. Annen senden bahsedip duruyor. Küçükken olan anılarını anlatıyor bana. Her gün başka bir tane dinliyorum. Kardeşlerin hala çok üzgün. Arada onlar ile de konuşuyorum. Ah, keşke yanımızda olsan. Yanımda olmanı ve kokunu içime çekmek istiyorum artık. 2 yıl sence de çok uzun olmadı mı? Herkes seni çok özledi. En yakın zamanda bana cevap ver. Lütfen.

Sevgilerimle,
Harry."

Kıvırcık saçlı çocuk kalemi elinden bıraktı ve yanına koydu. Yazdığı kağıdı da özenle katladı ve zarfa koydu. Zarfın içindeki yapışkan kağıdı çıkarıp kapattı. Bu mektubu da gönderecekti. Diğer 74 tanesi ile birlikte...

~

Çok bir şey yazmayı sevmiyorum sadece şöyle diyeceğim: 1 bölüm mektup, 1 bölüm anı olarak gitmeyi planlıyorum. Umarım olur. Ayırca yorum yaparsanız çok sevinirim, yapıcı olduğu sürece her eleştiriye açığım.

Letters | LarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin