Daha çok yaklaştığında burunları birbirine değiyordu. Harry dudağını ısırıyor ve karşısında onu izleyen ela gözlere bakamıyordu bile. Hızlıca tişörtünü çıkardı ve Harry'i yatağa itti. Teker teker Harry'nin gömleğinin düğmesini açıyor ardından bir öpücük konduruyordu. Harry rahatsızca yerinde kıpırdandığında Nick elini Harry'nin beline koydu.
"Şşh, sorun yok bebeğim." Boynunu sertçe öpüyordu, iz kalacaktı. Boynundan dudağına geçti ve alt dudağını dişlerinin arasına aldı. Nick'in kalın dudakları, Harry'nin ince ve biçimli dudakları ile birleşmişti. Harry'nin kasıklarına oturdu ve bu sefer dillerini birleştirdi.
"N-nick, ah,"
Nick kendi pantalonunu çıkardı ve odanın diğer tarafına fırlattı. Sertliğini Harry'ye sürttüğünde ağzından çıkan inleme ve küfürler odada yankılandı. Nick bundan oldukça memnun duruyordu. Elini kemerin tokasına getirdi ve karşısında onu dikkatle izleyen yeşil gözlere baktı.
Onun endişeli gözlerine karşılık Nick oldukça kendinden emin ve mutluydu.
Kasıkları ve karnı arasında dudaklarını sürtüyordu. Ani bir haraketle kotunu çıkardı. Nick'in ani haraketleri Harry'i oldukça şaşırtmış duruyordu.
Harry avcunun içinde yorganı sıkıca tutuyor ve Nick'in hareketleri ile yatakta geriliyordu. Nick elini yavaşça Harry'nin boxerına götürdüğünde Harry daha fazla dayanamamış ve geri çekilmişti. Endişeli ve yavaş yavaş dolmaya başlayan gözleri ile yatakta kenara sinmişti.
"Nick, ben üzgünüm, sanırım daha hazır değilim." dedi ve etrafta duran kıyafetlerini alıp giydi. Bu sefer şaşırmış olan Nick olmuştu. Her şey iyi giderken tekrar bir şeyleri rezil mi etmişti?
Harry koşarak kapıdan çıktı ve arabasına yürüdü. Nereye sürdüğünü bilmiyordu, sadece sürüyordu. Evden uzak boş bir yolda durdu ve yumruklarını sıkıp kafasını direksiyona koydu.
Ağlıyordu, sanki yıllarca ağlamamış gibi ağlıyordu.
Onu özlüyordu, Louis'i özlüyordu. Onu aklından çıkaramıyordu. Nick'i sevip sevmediğinden bile emin değildi. Neden bunu yapıyordu?
Ölmüştü, ölmemişti artık emin olamıyordu. Belki de kafayı yiyordu. Belki de Louis hiç var olmamıştı ya da Nick aslında gerçek değildi.
Elini boynuna koydu. İz oluşuyordu. Mor/kırmızı izler boynunda bir süre kalacaktı. Onlarla gezmek zorundaydı. Aslında sevmediği adamın yaptığı morluklar "aşk ısırıkları(love bites)" ile durmak zorundaydı.
~
vote ve yorum yaparsanız seviniriim
+
obreolara adlı hikayeme de bakabilirsiniz, hala emin değilim fakat görüşlerinize çok önem veriyorum yani belirtirseniz çok güzel olur
ily all
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Letters | Larry
Fanfic''Eller sessiz Ses uyuşmuş Ciğerlerimi sökene kadar çığlık atmayı deniyorum Bu, durumu daha da zorlaştırıyor Sadece bu hayata sahip olabilseydik Bir tek gün daha Sadece zamanı geri alabilseydik Biliyorsun ki olacağım Senin hayatın Senin sesin Senin...