cinco

106 17 0
                                    

"                                                      19.09.2015
Artık uyuyamıyorum. Tam olarak bir hafta oldu ve ben sadece 7 saat uyuyabildim. Her gözlerimi kapadığımda birinin beni izlediği hissine kapılıyorum. Bazen bahçeden gelen sesleri duyuyorum. 'Rüzgardır.' diyorlar ama hava rüzgarlı bile değil. İlk başlarda bunun hep sen olduğunu düşündüm. Fakat annem benim bir deli olduğumu sanıyor. Bana her seferinde senin öldüğünü ve artık bunu aşmam gerektiğini söylüyor. Lanet olsun ki biliyorum. Beni izlediğini biliyorum. Peki neden gözükmüyorsun? Korkuyor musun? Sana yardım edebilirim. Her gece ağladığımı biliyor musun? Bizde bıraktığın tişörte sarılıp uyumaya çalışıyorum bazen. Hala senin gibi kokuyor. Kokunu o kadar çok özledim ki. Senden bir şey isteyeceğim. Bu mektuba ulaştığında bana geri yazar mısın? Yazmak zorunda değilsin, bir işaret ya da sadece bana gözüksen? Yeter ki iyi olduğunu ve yaşadığını göster. Kimseye söylemem istemiyorsan. Sadece bizim aramızda kalır. Fakat hala anlamıyorum, neden kaçtın? Sonunda sağlığına geri kavuşmuştun, her şeyin iyi gittiğini sanıyordum. Sevgilim, artık yanımda olduğun ve sana sarıldığım ana geçmek istiyorum. Sana iltifatlar etmeyi ve her birinde boynunu öpmeyi istiyorum. Evet, çok fazla şey istiyorum ama gerçekten, artık çok uzamadı mı?

Seni seviyorum benim minik papatyam.

Sevgiler,
Harry.                                                                        "

Göz yaşlarının aktığını mektubu bitirene kadar fark etmemişti. Mektup ıslandığı için yırtmamaya özen göstererek kağıdı katladı ve zarfın içine koydu. Gözleri kapanmak üzereydi. Çok uykusu vardı ama uyuyamıyordu. Korku muydu peki bu? Hayır, ama başka ne açıklaması olabilirdi?

~~

Mektup bölümlerini yazmak zor geliyor bazen sıktığımı düşünüyorum. Yorum yaparsanız sevinirim çünkü gerçekten her birinde çok seviniyorum ve eleştirilmeye açığım. Bir de artık normal bölüm de yazmaya başlayacağım. Güzel olur umarımm. 🌸🌸

Letters | LarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin