jinhoo iaitu namja chingu kepada tiffany tiba tiba ingin bertemu dengan tiffany di belakang sekolah kerana ingin mengatakan sesuatu.. alangkah terkejutnya tiffany apabila jinhoo ingin memutuskan perhubungan mereka..
jinhoo: mianhae.. saye nak clash..
tiffany: wae? ape yang saye buat?
jinhoo: awak tanya diri awak sendiri..
dengan berat hati.. jinhoo pon berlalu pergi meninggalkan tiffany bersendirian disitu.. tiffany masih tidak faham.. "ape aku dah buat sampai dia nak minta clash?.. nak kate aku curang x.. haih.. baik aku balik kelas dulu ah.. " getus hatinya.. setibanya di kelasnya.. sunny dan yoona meletakkan sekeping kertas.. di dalam kertas itu ada gambar tiffany dan seorang namja 'misteri' ingin pergi ke bilik karaoke..
sunny: ni bukan kau kan?
tiffany: memang sah lah bukan aku.. ade orang yang kenekan aku lah ni.. haih..
yoona: kalau ade pon.. sape? kau ade berdendam ngan sesape ke?
tiffany: yaah.. x de maknenye.. tapi.. aku rase aku tahu sape yang buat..
???: tiffany!!
yaa.. muncullah lelaki yang suke membuli dan mengejek tiffany sejak kecil.. V namenye.. pembuli tiffany nombor satu..
V: tiffany... aku dengar kau baru clash dengan namja chingu kauu.. huwaaa *pura pura nangis*
sunny&yoona: V!! *terus bergegas ke V* janganlah nangiss.. meh kami pujuk awak yee..
tiffany: *geram* V.. ikut aku jap..
V pun mengekori tiffany menuruni tangga.. tiba-tiba tiffany menarik kolar v dan menyandarkannya di dinding..
tiffany: kau yang buatkan?
V: mwoya?
tiffany: jangan x tau la!
V: oh.. hihi! *mengenyitkan matanya dan menjelirkan lidahnye sedikit * of course lah aku yang buat! ahahha
tiffany: *melepaskan genggamannya* oh my god.. kau ni V *terduduk dan aura suram menyelubunginya*
V: ye lah.. kau yang sombong sangat.. mane boleh kau ade kekasih dulu before aku..
tiffany: asal pulak?
V: easy.. you are my toy.. remember?
YOU ARE READING
SADISM LOVE
Fanfictiontitle: sadism love cast: kim taehyung (bts) tiffany (snsd) yeri (red velvet) jinhoo (up10tion) genre: funny,sad,happy synopis: kim taehyung ataupun nama panggilannya ialah V seorang jejaka yang dikenali ramai dan digilai oleh ramai gadis.. tetapi s...