anyeongg.. chapter yang sebelum ni.. tiffany nampak yeri dan V berdua duaan dan saling menghadap.. terskema lak.. nak tau ape yang diorang bincangkan? bace~~ hope u guys enjoy it!
tiffany hanya melihat dari atas.. dia tak beberapa nak dengar.. memang tak dengar langsunglah dah dia dok atas sana.. V and yeri dibawah..
yeri: em.. ingat tak deal yang kita buat?
V: em.. ingat.. tapi saya tak tau lagi apa yang awak mintak..
yeri: s..saye suke awak!
ye.. itu tiffany dengar.. sebab suara yeri itu cukup kuat untuk didengarinya.. tiffany agak terkejut.. yeri bukan dengan jinhoo ke? dia beralih pula ke arah V ..
V: and what do you want me to do?
yeri: saye nak awak.. j..jadi namchin saye..
V: *terkejut*
tiffany: eishh... pebende dorang cakap niiii.. *geram*
V: ok..
satu perkataan itu sahaja sudah membuatkan yeri gembira tahap gaban!.. dia terus memeluk V.. V membalas pelukan tersebut.. tiffany? tiffany pula terduduk apabila dia melihat yeri dan V berpelukan.. entah mengapa.. tiba tiba air mata tiffany jatuh.. dia tidak suke dengan V.. tetapi mengapa air matanya jatuh apabila menyaksikan adegan itu? (pergh ayat XD) V dan yeri pon berjalan berpegangan tangan berlalu dari situ.. tiffany melihat jam tangannya.. lagi 10 minit rehat akan tamat.. jadi dia pon terus berlalu dari situ.. dia berjalan perlahan.. masih tergambar wajah ceria V dan yeri.. untuk sampai ke kelas tiffany.. tiffany harus melintasi kelas yang diduduki yeri.. dia terdengar..
yeri: joy! XD
joy: wae?
yeri: guess what???? XD
joy: x de mood lah nak guess2 bagai ni.. bagitau je la..
yeri: eishh kau niii... *berbisik dengan joy*
masa tu tiffany menyorok di depan pintu kelas yeri~~
joy: JINJJA?!! V!!?
semua murid tertumpu ke arah yeri dan joy.. termasuklah jin dan jimin..
yeri: yaaah... !
joy: eh mian mian.. tak de pape.. janganlah pandanggg !
pelajar pelajar tersebut mula rasa tidak sedap hati.. lagi lagi yeoja lah.. yelah.. kan joy tu baru sahaja sebut nama namja yang dorang dok syok tuu.. V~~ jin dan jimin saling berpandangan.. tiffany sudah pon berlalu pergi untuk masuk ke kelasnya..
jin: kau rase tak ape yang aku rasa?
jimin: aku rasa V ade sorok something lah dengan kita..
jin: same la.. kita tanye nanti time balik..
jimin: emm.. ok..
sementara itu.. di kelas tiffany~
sunny: uiii.. gwencanha?? kau dari tadi termenung..
tiffany: ani...
jessica: yaaah!.. betul ke ape aku dengar wehh..
sunny&tiffany: dengar ape?
jungkook curi curi dengar perbualan mereka.. ~
jessica: V... pujaan hati kita tu..
tiffany: not me..
jessica: aish.. tak kisahlah.. tapi dengar cerita tadi time aku baru balik dari kantin.. masing masing dok cite pasal V and yerii.. sebab ade pelajar ni nampak yeri and V berdua duaan kat belakang makmal sains tadi..
panjang lebar jessica bercerita.. jungkook agak terkejut dengan cerita jessica.. terus dia pergi ke arah mereka..
jungkook: betul ke ape dengar tadi?
jessica: omaigad jungkookkk.. *malu*
tiffany: mane satu kau nak ni jess... *tahan gelak*
sunny: nasiblah kau tiffany.. memandangkan kau ade childhood friends yang sangat sangat hensem.. tunggulah jess tu minta tolong ngan kau nanti... XD
jessica: elehh.. kau pon same ehhh..
jungkook: fany.. ikut aku jap.. *tarik tangan tiffany*
"untungg nye tiffany wehhh" "aku pon nak kene tarik gak ngan jungkook.. huhu" "dah lah dia rapat dengan ahli ahli bts yang lain jugakk duii " dan macam macam lagi yang diperkatakan oleh pelajar pelajar dalam kelas tersebut.. di luar kelas..
jungkook: ape cite?
tiffany: cite what?
jungkook: aku tau kau mesti dah tau cerita yang betul sepenuhnya right? come on.. tell me..
tiffany: mane ade lah.. aku baru tau ni haaa..
jungkook: aku boleh tau dari riak muka kau weh.. sebelum jessica cerita lagi aku dah nampak muka kau monyok semacam.. come on fany.. kite kawan dah lame.. kau tak leh tipu aku.. aku leh nampak ok..
tiffany: kau ade kuasa ke? hahaha *gelak palsu*
jungkook: fany.. im serious.. *pandang tepat mata tiffany*
tiffany: hm.. arasseo2.. aku nampak V and yeri tadi kat belakang makmal sains.. time tu aku kat rooftop.. aku tak dengar sangat apa yang diorang cakap.. tapi aku dengar yeri cakap kat V yang dia suke V.. then.. dorang peluk..
jungkook: kau suke V?
tiffany: ani!.. buat ape aku suke kat orang yang dah couple dengan orang lain?
jungkook: dorang couple?
tiffany: my god.. jungkook... dah sah sah dorang peluk.. dorang mesti dah couple.. kalau kau nak keterangan lagi lanjut.. kau tanye lah V tu ye..
jungkook: fany.. aku tau kau sedih.. kau suke V kan..
tiffany: heh.. aku memang tak pandai tipu kan? *menahan air mata dan senyum ke arah jungkook*
jungkook: nope.. kau tak akan pernah pandai menipu kiteorang..
jungkook pon menarik tiffany ke dalam dakapannya.. tiffany hanya diam sahaja.. kalau ikutkan hatinya.. memang dia nak nangis dah sekarang ni... tapi ditahannya.. kang tak pasal pasal dorang fikir ape lak.. jungkook melepaskan pelukannya..
jungkook: we will help you..
tiffany: h..hajima.. tak perlu lah.. aku taknak rosakkan kebahagiaan dorang..
jungkook: dah sayang betul kau kat V an..
tiffany: ahaha banyak ah kau.. dah ah jom ah masuk kelas.. kang dorang fikir ape kite lame lame kat luar ni haa..
jungkook: em ye lah.. kaja..
mereka pon masuk ke kelas mereka~~
to be continue~~~
so amacam? chapter ni buat korang tertanya tanya tak sebenarnya V ni suke sape? dari awal korang mesti nampak V macam suke tiffany kan? ehehe jangan risauu.. dah nak habis dah cerita ni... tunggu je k? muehehehe
YOU ARE READING
SADISM LOVE
Fanfictiontitle: sadism love cast: kim taehyung (bts) tiffany (snsd) yeri (red velvet) jinhoo (up10tion) genre: funny,sad,happy synopis: kim taehyung ataupun nama panggilannya ialah V seorang jejaka yang dikenali ramai dan digilai oleh ramai gadis.. tetapi s...