V: aku tau rahsia yang dia simpan.. geng geng dia pon x tau rahsia dia ni
bts: ape dia?pada pukul 10 pagi.. loceng pon berbunyi menandakan waktu rehat telah bermula.. berpusu pusu pelajar keluar dari kelas untuk menuju ke kantin mereka.. maklumlah.. masing masing lapar.. jinhoo dan tiffany pergi ke kantin sambil memegang tangan.. ramai yang memerhatikan.. "wahh dorang dah getback laaahh" "alaa.. tak de can aku nak pikat jinhoo.." dan macam macam lagi yang diperkatakan oleh pelajar pelajar itu.. V dan ahli bts yang lain duduk di meja berdekatan dengan tempat pengambilan makanan.. ketika tiffany dan jinhoo ingin mengambil makanan...
tiffany: saya nak ni ni ni ni *ingin mengambil makanan di counter*
jinhoo: aip awak ni.. penuh perut awak tu kangg... jadi chubby baru tahu..
tiffany: alaa.. biar lah.. biar saye jadi gemukss.. hoho
jinhoo: haha jadilah kalau awak nak.. saya tetap nak awak jugakkk *cubit pipi tiffany*
tiffany: heheh...
V: (chubby... chubby) haaa.. *smirk*tiba tiba V ade satu idea bernas untuk mengenakan tiffany.. dia ada sekeping gambar yang memang dia akan bawa ke mana mana saja.. kata orang memang barang terpentinglah.. barang itu adalah.. gambar tiffany semase kecil... memang chubby gilee... (rekaan semata mata ya) dia pun ingin mengeluarkan gambar itu daripada poket seluarnya.. tiffany perasan gambar yang dikeluarkan oleh V.. terbeliak matanya apabile didapati gambar yang V sedang pegang itu adalah dirinya semase kecil..
tiffany: yaaah... andwae! *terus menolak V*
V: yaaah!akibat tolakan tiffany tadi.. V terjatuh daripada kerusi dan terbaring ke atas lantai.. tiffany pula menahan dirinya daripada terbaring di atas badan V menggunakan tangannya... mata mereka bertentangan.. V hanya senyum sinis..
tiffany: yaaah.. bagi balik gambar tu...
V: kalau aku tak nak?
tiffany: jebbal...
V: welkk.. kalau kau nakk *dekat kan mukanya dengan tiffany* take it..
tiffany: *terkejut*belum sempat tiffany membalas.. tangan tiffany telah ditarik oleh jinhoo.. jinhoo menarik tiffany untuk pergi ke belakangnya..
jinhoo: mianhae... she's mine..
V: *bangun dan duduk* sorry? she's yours? untuk pengetahuan kau.. aku lagi lama kenal dia dari kau.. and kau yang sibuk amik dia dari aku.. so.. she's mine actually...
tiffany: y.. yaah..
jin: eh.. ? *pandang jimin*
jimin: heh.. *angkat kening*
jinhoo: *merampas gambar dari tangan V*
V: woi!
jinhoo: I'll take this with me.. lagipon.. ni gambar yeochin aku.. so kau x de hak nak ade gambar dia lagi.. arasseo? tiffany kajja.. *menarik tangan tiffany*
V: yaish! *menyepak kerusi di depannya*
rapmon: ok ok semua.. sambung makan.. tak de pape pon yang berlaku....
jungkook: sudah jelas lagikan nyata wahai bestfriend ku..
jin: yep...
V: mwoya?
suga: kau suke kat dia lah V
V: dah berapa kali dah aku cakap.. aku tak suke dia aku tak suke dia lah yaish! *terus blah*
jungkook: yaah V!jungkook ingin mengejar V tapi terus dihalang oleh rapmon..
rapmon: biarkan dia dulu.. dah dah.. ppalli habiskan makan.. kang lambat masuk kelas kang..
sementara itu.. jinhoo dan tiffany berada di rooftop.. jinhoo melepaskan pegangannya dan menghadap tiffany..
jinhoo: awak kenal dia dari kecik?
tiffany: yep.. dia jiran saye
jinhoo: hmm..
tiffany: yaah.. kiteorang siyes tak de pape lah awak..
jinhoo: janji k?
tiffany: janji ^^
jinhoo: tapi comellah awak time ni.. *tengok gambar tiffany*
tiffany: ala alaaa.. bagi balikkkkk *gaya budak*
jinhoo: andwae.. saye nak simpan...*cubit pipi tiffany*
tiffany: jangan bagi sesape...
jinhoo: takkan lah saya nak bagi gambar yeochin saye kat orang lain kott...
tiffany: hehe mane lah tauu *sengih*
jinhoo: haha...>>skipp<<
mereka pon balik ke rumah masing masing apabila loceng berbunyi...di rumah V.. V sangat bosan.. dia pon berguling guling dan berguling sampai lah...//gedebuk//
V: auh.. appo.. *menggosokkan kepalanya* aduiyaii bosannya do.. *tetiba teringatkan tempat dia jumpa jinhoo* aku kene bagitau geng aku supaye diorang faham..
V pon mendail nombor jungkook... "yoboseyo.. yaah.. datang umah aku.. ajak member lain sekali" arah V.. "arasseo.." jungkook membalasnya pendek.. lalu V mematikan talian.. beberapa minit kemudian.. ahli bts yang lain pon sampai di rumah V.. V menjemput mereka masuk ke dalam...
rapmon: ade ape kau nak jumpe kiteorang ni?
V: korang nak tau tak rahsia jinhoo tu...
jimin: kau cakap macam dia namja jahat tau.. muka dia innocent kott....
V: innocent kat luar.. evil kat dalam..
jungkook: eleh.. kau?
V: aku evil kat luar.. innocent kat dalam..
j-hope: aha banyak lah kauu..
bts: *ketawa*
jin: boleh la.. aku pon nak tau jugak...
rapmon: same as me..
V: alright.. datang umah aku malam ni.. pakai mask.. and pakai pakaian yang tak menonjolkan sangat..
suga: nak bermask mask bagai.. nak merompak ke ape ni wey...
V: yaaihh.. ikut jee.. nanti korang tau..
rapmon: haih.. ade ade je lah kau ni V.. arasseo2... nanti kiteorang datang...
V: hehe.. okeyh.. byebyeeee
bts: byeee..
tiffany: *memerhatikan dari dalam bilik* pebende lah dorang bincang uh... nampak cam siyes je.. ahh.. kesah ape aku.. *sambung dengar lagu di balcony*
bts: ehh.. tiffany!
tiffany: *menunjukkan dua jari menandakan peace*
V: *memandang tiffany*
tiffany: *terus bertukar kepada penumbuk*
V: pikir takut ah! *jerit*
tiffany: tak cakap kau takut pon! perasan!
V: yaishh..!
rapmon: haha.. dah lah tu bergaduh korang ni..to be continue~~~
YOU ARE READING
SADISM LOVE
Fanfictiontitle: sadism love cast: kim taehyung (bts) tiffany (snsd) yeri (red velvet) jinhoo (up10tion) genre: funny,sad,happy synopis: kim taehyung ataupun nama panggilannya ialah V seorang jejaka yang dikenali ramai dan digilai oleh ramai gadis.. tetapi s...