chapter 9

74 12 7
                                    

suga pon setuju untuk menemani tiffany pada malam nanti...

V: so nanti dah siap bagitau aku okeyh?

suga: ye... 

rapmon: pakai smart2..

suga: aku dah smart.. so pakai baju pape pon aku dah smart dah.. *menghirup coffeenya*

jin: ceh... 

pada malam itu.. seperti yang dijanjikan yeri menelefon nombor yang diberi V iaitu nombor jinhoo.. jinhoo baru lepas mandi dan ingin bersiap ke club seperti biasa.. dengar saja telefonnya berdering.. dia terus menjawab..

jinhoo: yoboseyo?

yeri: oppa~

jinhoo: sape ni? comelnya suara..

yeri: ni yeri.. kenal tak?

jinhoo: mane tak kenal.. oppa kenal semua orangg.. especially orang yang comel macam awak..

yeri: hehe.. yeri nak pergi jalan jalan.. tapi takut ah sorang2.. can u join me? *suara menggoda*

jinhoo: boleh je.. yeri kat ne.. oppa amik yeri..

yeri: nanti yeri bagi alamat.. okeyh byee.. muaah

jinhoo: haha.. byee.. *mematikan talian* fuhhh... ni aku tak boleh ni suara macam ni.. 

sementara itu di rumah tiffany... tiffany hanya termenung dan menonton televisyen.. dia masih memikirkan tentang gambar yang ditunjukkan oleh V petang tadi.. "betul ke tu jinhoo.. takkanlah dia sanggup nak tipu aku.. jebbal.. kalau betullah gambar yang V tunjuk tu betul.. haih.. " -getus hati tiffany.. dan tiba tiba loceng rumahnya berbunyi.. dia pon membuka pintu dan tergamam dengan apa dilihatnya.. suga yang berada di depan matanya sangat simple tapi cool.. dengan warna rambutnya yang berwarna oren itu.. dia memakai baju ala ala sweat shirt dan memakai topi kebelakang sikit untuk menampakkan rambutnya itu.. dia memberikan senyuman kepada tiffany..

tiffany: yaah.. smart kau malam ni..

suga: aku simple je laa...

tiffany: eleh kau.. ahaha.. wae kau datang? geng geng kau yang lain mana?

suga: only me and you tonight..

tiffany: *terkejut* haa?

suga: aku nak ajak kau gi somewhere.. jom.. lagipon kau mesti tengah stress kan pasal gambar yang V tunjuk petang tadi..

tiffany: ma.. macam mane kau tau? *tunduk*

suga: kiteorang semua dah tau dah lah jinhoo tu macam mane.. V yang bagitau... sekarang ni terpulang kat kau je nak percaya ke tak.. dah dah.. *mengusap rambut tiffany* kaja.. aku happykan kau malam ni.. 

tiffany: hmm.. ok.. tunggu jap aku tukar baju..

suga: aku bagi 3 minit je..

tiffany: alaaaa.. 3 minit yeoja bersamaan dengan 30 minit... hoho

suga: ahaha banyak ah kau.. kau tak yah pakai makeup.. kau memang natural lawa dah..

tiffany: banyak kau puji aku malam ni.. ahaha arasseo2.. jap eh..

 jap eh

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
SADISM LOVEWhere stories live. Discover now