chapter 21

49 9 1
                                    

"so tell me.." -tiffany.. akhirnya tiffany bersuara apabila mereka jalan tanpa kata.. ye la.. tiba tiba je V ni nak balik ngan dia kan.. 

"tell you what"-tanya V

"tak.. asal kau tetibe nak balik ngan aku? sedangkan kau ade gf kan?" -tiffany..

V hanya diam.. dia pon tidak tau kenape dia setuju dengan permintaan suga tadi.. tanpa bantahan tanpa soalan terus dia kate "no problem"  dia mengeluarkan phonenya dan ingin menelefon yeri..

"haa tengok x nak jawab.. macam ni kawan" -kata tiffany sambil menjuihkan bibirnya..

V menggosok rambut tiffany macam budak budak tu dan tersenyum..

"aku nak call gf aku jap.. " -kata V

"okai" -jawab tiffany dengan tenang.. padahal dalam hati dia sakit setiap kali V cakap perkataan 'gf' tu 

satu detik

dua detik

tiga detik

this is the mailbox for the number 0XXXXX..

"eh asal x angkat ni.. x kan majok lak.. aigoo.. " -getus hati V

"oi.. dia angkat tak?" -tanya tiffany selepas tengok muka V berkerut...

"ani..." -jawab V sepatah

"dia majok.. aiyokkk.." -kata tiffany saje menyakat V

"ahaha.. kau ni.. x pe ah.. japgi aku call balik..dah jom.." -kata V

"ni aku tengah jalan lah ni" -tiffany...

mereka berdua pon ketawa sepanjang perjalanan ke rumah mereka.. sementara itu.. yeri di rumahnya bagai nak gila.. 

"ARGHHH!.. SEMUA PEMPUAN TU SEMUA PEMPUAN TU!"

yeri mencampak semua bende di dalam biliknya itu... setakat ni tak pernah lagi ade orang yang berani warning dia macam tu.. bagi yeri.. disebabkan tiffany.. dia kene warning dengan ahli btsnya.. dan yang paling dia takutkan... ancaman suga.. 

"kau tak tau care dia marah lagi kan?" 

kemudian yeri tersenyum... dia mendapat idea yang sangat kejam..

" kau tak kenal yeri dengan dalam lagi.. kelemahan kau.. chingu kau right? first sunny.. second jessica..third yoona.. heh....wait and see.."

yeri membuka phonenya.. bape kali missed call dari V.. yeri tersenyum lagi...

"and I have him.."

______________________________________________________________________

pada malam itu.. tiffany ingin membuat sleep over dengan chingu-chingunya.. even besok sekolah..  bawak lah baju sekolah sekali hohoho... dia memberitahu sunny untuk bagitau yoona dan jessica.. dan memberitahu suga untuk bagitau dekat geng bts yang lain.. dia pon menyediakan pelbagai makanan pada malam itu.. antaranya ialah.. jjajangmyeon,bibimbap dan juga ttaebokki.. amik kau.. ahahha.. mane lah tak chubby balik.. 

"author!" -jerit tiffany

"maaf maaf" -me..

ahaha okeh berbalik pada cerita..  2 jam kemudian.. bts dan geng tiffany pon sampai.. si V ni even duk sebelah rumah dia pon lambat..leka main game lah katekan...

"anyeonggg" -kata mereka semua setelah tiffany membuka pintu..

" ni kenape tiba tiba ajak sleep over ni?" -kata suga..

"saje saje.. eh bawak tak baju sekolah?"

"bawak bawak" -mereka semua mengiyakan.. dorangkan student yang berdisiplin.. eh? ape kene mengena? okok.. lepas yang geng tiffany meletakkan beg beg mereka di bilik tiffany.. mereka pon turun.. ahli-ahli bts di ruang tamu bawah...  sunny,jessica dan yoona tak habis habis tersenyum je.. mane taknye.. idol depan mataaa.. hohoh..

SADISM LOVEWhere stories live. Discover now