chapter 16

71 11 2
                                    

apabila sampai je di kawasan perumahan mereka berdua.. V terus pergi ke rumahnye dulu.. tiffany hanya menggelengkan kepale sahaja.. 

tiffany: yaah.. sengaja nak suh aku jalan kaki kan.. kuang asam tol kau.. 

V: ani.. aku nak ajak kau main game ngan aku harini.. 

tiffany: alahhh malas laaaaa...

V: tak lehh... you are my toy.. so kau kene ikut je..

tiffany: aah x de x de...

V: dah terlambat nak tolak.. 

V terus menarik tangan tiffany untuk masuk ke dalam rumahnya.. tiffany mengikutnya dengan malas... sampai lah di game room.. tiffany amat terujaa XD.. tadi malas... ahaha.. V dan tiffany ade satu persamaan.. iaitu.. gemar bermain game.. 

V: heh.. tadi tak nakk... 

tiffany: hoho.. mood changee..

V: ade ade je kau.. nak main game ape.. lawan lawan or racing.. racing kite main pac man..

tiffany: lawan lawan ahh... aku pro bahagian tu..

V: tak yah nak perasan.. okeh.. kite tentukan sape yang menang kalah kene buat ape...

tiffany: nak wat ape ek.. 

V: sape kalah.. dia kene merelakan ape je orang yang menang tu nak wat kat dia..

tiffany: mwo?! 

V: kalau tak kau pengecut chubby gile busuk..

tiffany: woi woi... yaishh... arasseo2... aku akan pastikan aku menang! 

V: we'll see babe~

mereka memilih game taken6.. mereka pon memilih character yang kuat kuat... V akan pastikan yang dia menang... entah mengapa.. dia nak sangat menang kalini.. 

round 1... FIGHT! 

tiffany menekan nekan alat kawalan tersebut bagai nak gila... V hanya tergelak sahaja apabila tiffany bersungguh sungguh untuk menang... malangnya.. V dah susun strategi.. dia tau secret move yang boleh buatkan dia menang dengan sekali pergerakan... V pon menekan butang butang alat kawalan itu... dan! 

you win! round 2... FIGHT!

Tiffany tekan butang pause.. dan memandang V dengan muka yang tidak percaya apa yang dilihatnya tadi... V hanya membuat muka angkat kening dan senyum sampai telinga...

tiffany: yaaah.. jongmall... tak pe tak pe... we'll see this round! *tekan continue*

masing masing diam.. tiffany hanya memerhati alat kawalan V... dia nak tau ape scret move yang V gunakan... V yang sedar tu.. terus berkata "kau memang nak aku buat something kat kau ke fany-ah.. *smirk*" tiffany sedar dan terus memandang skrin lalu menekan nekan alat kawalan itu... apabila V ingin menyerangnya... dia teru menekan butang untuk pertahanan dirinya.. "not bad"-kata V.. tiffany pon terus menyerang bertubi tubi bile V tak buat ape ape... dannn...

you win! final round... FIGHT!

V: mian fany.. this round.. is mine.. 

V tak gune secret move.. tapi dia membuat serangan bertubi tubi... sepakan..tumbukan.. balingan semua dia buat.. dan akhirnya tiffany kalahh~~ tiffany terus berlari ke bawah untuk menyorok... V hanya tergelak kecil.. dia tau tempat persembunyian tiffany.. dari kecil.. tempat yang tiffany suke menyorok adalah... di dalam almari.. tak kesah ah.. almari apa.. almari baju ke kasut ke.. janji almari.. XD.. V turun ke bawah sambil bersiul dan pergi ke almari kasut.. betul betul di hadapan almari kasut.. V menarik pintu itu.. dan..

SADISM LOVEWhere stories live. Discover now