5 minit berlalu... cikgu yang sepatutnya mengajar sekarang tak masuk.. ade meeting.. jadi mereka semua buat kerje sendiri.. tanpa berlengah masa.. tiffany terus bangun dari tempat duduknya dan terus keluar dari kelas...
sunny: yaah..! fany..!
jungkook: kaja.. jess.. ikut ak?
jessica: haa ye jap jap..
mereka bertiga pon terus mengejar tiffany yang dah jauh tu.. tiffany tak teragak agak nak pergi ke mane... dia tertumpu kepada stor sukan tu je.. dalam hati dia berharap bahawa yoona tak diapa-apakan... sesampai je di depan bilik stor sukan tu.. tiffany pelik.. kenapa pintu tertutup.. dan yang paling dia terkejut.. pintu itu terkunci!..
tiffany: yaah..! yoona-ah!!.. bukak pintuu niii... *ketuk pintu berulang kali* yoona-ah!!..
jungkook dan dua lagi sahabat karib tiffany pon tiba.. terus jungkook menanyakan kepada tiffany..
jungkook: wae?
tiffany: pintu nii terkunciii... x leh bukakk... yaah yoona-ah! bukakkk wehh.. jangan bagi aku risau..! *ketuk pintu*
sunny: fany.. sabar fany..
tiffany: aku x leh saba.. jangan suruh aku sabar.. kau dah kene.. kalau yoona kene gak.. yoona..!
pelajar pelajar yang lalu lalang situ mula berkurumun di tempat tu.. semua berbisik bisik menanyakan ape yang telah terjadi.. sape kat dalam.. jungkook menyuruh tiffany ke tepi.. dia cube menolak pintu stor sukan itu.. cubaan pertama gagal.. cubaan kedua.. dengan sekuat hati dia menolak pintu intu sampai bahagian tepi pintu itu agak kopak.. akhirnya.. pintu boleh dibuka.. tiffany tolak badan jungkook..
tiffany terpaku dengan ape yang dia nampak.. yoona.. yoona terbaring di atas lantai.. dengan rambutnya yang kusut masai.. mukanya sudah tertutup dengan rambutnya yang panjang tu.. lengannya.. berdarah.. macam kesan torehan.. tiffany mula tidak keruan...
tiffany: PANGGIL LAH CIKGU! JANGAN LAH ASYIK TENGOK JEEE! PALLIII! yoonaaa... jebball ironaa... yoona-ah...
sunny dan jessica terus memeluk tiffany supaya bertenang.. jungkook seakan x percaya dengan ape yang dia lihat.. sape yang berani buat sampai macam ni? x lain x bukan...
yoona dibawa ke hospital dengan segera.. tiffany,sunny,jess dan ahli bts tidak dapat ikut ke hospital sekarang kerana waktu itu masih waktu sekolah.. jadi mereka semua masuk ke kelas masing-masing.. tiffany sunny dan jessica tidak berhenti menangis.. mereka menangis teresak esak mengingatkan keadaan yoona di depan mata mereka tadi.. mereka hanya berharap yang yoona tidak ape ape..
jungkook: fany..
tiffany: aku nak jumpe betina tu.. terserah kau nak ikut atau x.. *terus bangun*
jungkook: yaah.. *menahan tangan fany* chigeum?
tiffany: *melepaskan tangannya dengan kasar* yes..! chigeum.. kau x yah nak halang aku..
jungkook: aku teman..
mereka berdua terus pergi ke kelas jin dan jimin.. kat situ lah jugak yeri berada... semasa jungkook dan tiffany keluar dari kelas.. sunny dan jessica macam syak sesuatu.. sesuatu yang disembunyikan daripada mereka.. sesampai je mereka berdua di kelas yeri.. sebaik cikgu x de time tu.. tiffany terus masuk dan pergi ke arah meja yeri..
yeri: yaah.. w..
belum sempat yeri ingin cakap sesuatu..PAP (camtu ke bunyi?) satu tamparan hinggap ke pipi kanan yeri..
tiffany: kauu..! APE YANG KAU TAK PUAS HATI DENGAN AKU? APE YANG KAU DAH BUAT KAT YOONA HAH!?!
jin dan jimin terus menahan tiffany dari terus mengamuk..
yeri: ape kene mengena yoona dengan aku hah?! kau tu yang datang tak diundang tetibe nak tampar aku asal?!
tiffany: hey!.. *tarik rambut tiffany*
???: fany..!
semua diam..
yeri: oppa... sakit..
yeri mengaduh kesakitan time tiffany masih lagi tarik rambutnya... ye itu V.. V x tau cerita sebenar..
V: fany.. kau kenape ?!
tiffany: aku kenape?! kau patut tanye yeochin kau ni ape yang dia dah buat dengan chingu aku..! dah bersalah buat tak tau pulak..!
V: fany..! kau ade bukti ke nak tuduh dia?!
tiffany: oh.. so sekarang kau bela dia lah?
V: eh fany.. ke kau yang sengaja nak bagi aku break dengan yeri hah? aku tau ah kite dah start rapat balik.. but x semestinye kite rapat.. kau nak amik kesempatan..!
terkejut tiffany dengan ape yang diperkatan oleh V.. langsung x masuk akal!.. jungkook ingin memarahi V tapi ditahan oleh jin dan jimin..
tiffany: e...excuse me!.. x.. excuse you! aku x terpikir langsung nak wat kau break au.. memang ade... but bukan sebab kite rapat..so kau sanggup bela pembunuh dari kawan yang kau kenal dari kecik?!
V: ENOUGH FANY!
jungkook: yaah V!
V: kau diam kookie.. kau dengar eh fany.. antara kau dengan aku dah takde pape.. kite putus kawan!
semua yang ade kat situ semua terkejut dengan adegan yang mereka saksikan... ade yang menyokong yeri dan ade yang menyokong fany.. tiffany kehilangan kata.. tak sangka orang yang dia sayang selama ni sanggup putuskan persahabatan mereka..
tiffany: fine.. V.. fine.. AS U WISH!
tiffany terus lari daripada kelas tersebut.. jin dan jimin dah kejar tiffany dulu.. yeri dok memegang tangan V dan mengaduh sakit sakit sakit.. jungkook memandang tepat ke arah V..
jungkook: V.. u will regret this.. kau putuskan friendship kau dengan tiffany.. kau jangan cakap dengan aku lagi V..
jungkook terus keluar dari kelas itu..V terkejut dengan kata-kata jungkook itu.. regret? dia menyepak kerusi yang ade di depannya.. dan dia terduduk.. yeri menggosok belakang V bagi menenangkan V..
________________________________________________________________________________
YOU ARE READING
SADISM LOVE
Fanfictiontitle: sadism love cast: kim taehyung (bts) tiffany (snsd) yeri (red velvet) jinhoo (up10tion) genre: funny,sad,happy synopis: kim taehyung ataupun nama panggilannya ialah V seorang jejaka yang dikenali ramai dan digilai oleh ramai gadis.. tetapi s...