lepas loceng berbunyi.. bts kecuali v,sunny,jess and tiffany terus pergi ke kereta... V memerhati kelakuan mereka... ade sikit kesalan terhadap tiffany dengan ape yang dia kata tadi..
yeri: oppa... gwencanha?
V: gwencanha.. yeri ok? fany tadi tarik rambut semua...
yeri: em.. sakit lagi but.. okeh la sikit.. oppa.. x kan lah sampai nak putuskan kawan dengan tiffany..
V: bia je.. dia dah melampau..
yeri: hm.. if u say so..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
di dalam kereta
suga: fany-ah.. gwencanha?
tiffany: .....
suga: yakin yeri yang buat semua ni?
tiffany: sape lagi.. dia je yang tak puas hati ngan aku sekarang nih..
suga: hm.. ok ok
mereka memandu terus ke hospital untuk melawat yoona.. sesampai di hospital.. tiffany terus pergi ke kaunter pertanyaan untuk menanyakan bilik yang diduduki oleh yoona.. tiffany terus bergegas ke bilik tersebut diikuti dengan member2 yang lain..
tiffany membuka pintu bilik tersebut dan melihat keadaan yoona dengan sayu sekali.. yoona dah sedar.. cuma keadaan dia masih lemah..
tiffany: yaah.. paboya.. kenape kau tak bagi aku ikot kauu haaa.. aku dah cakap dahh ade yang x kena.. degil.. eish..
yoona: *senyum* mian..
sunny: hmm.. gwencanha yoona-ah?
yoona: em.. bole la.. but still..
jimin: em yoona-ah.. ingat tak ape yang jadi tadi? i mean kat bilik stor tuh...
semua orang tertumpu pada yoona sekarang.. mereka menunggu ape yang akan diceritakan oleh yoona dengan berdebar sekali..
>>flashback<<
yoona's pov
yoona: em.. aku rase sir suruh pergi stor tadi...
???: anyeong
aku terus memandang ke belakang.. ada 3 orang di depan mata ku sekarang.. sorang laki dan dua orang perempuan.. tapi muka dorang ditutupi dengan satu mask
yoona: nu..nuguseyo?
??: no need to know our name.. yang aku nak kau tau.. your life end now..
tanpa sempat aku buat ape ape.. lengan ku dikelar dengan pantas dan membuatkan aku mengaduh kesakitan.. perempuan itu terus menarik narik rambut aku dan tangan ku dikelar beberapa kali.. aku tak mampu nak buat apa apa lagi.. perkara terakhir aku dengar.. perkataan "ri" disebut oleh salah sorang dari mereka.. dan pintu ditutup..
>>end flashback<<
rapmon: ri..
jungkook: yeri..
jess: alright now tell me.. ape kene mengena yeri dalam hal ni? aku nak korang bagitau aku.. fany..!
semua terkejut dengan sikap jess yang tetibe berubah.. dia dah risau rasanya..
suga: sokeh biar kau cite..
YOU ARE READING
SADISM LOVE
Fanfictiontitle: sadism love cast: kim taehyung (bts) tiffany (snsd) yeri (red velvet) jinhoo (up10tion) genre: funny,sad,happy synopis: kim taehyung ataupun nama panggilannya ialah V seorang jejaka yang dikenali ramai dan digilai oleh ramai gadis.. tetapi s...