chapter 6

54 13 0
                                    


V: jebbal.. break with that guy..
tiffany: who?
V: jinhoo..
tiffany: *terkejut* mwo?! *melepaskan pegangan V* kau tak habis habis nak kacau relay aku dengan dia kenapa?!
V: ni bukan masalah kacau tak kacau tau.. kau tak tau perangai jinhoo sebenar!

panggg... satu tamparan hinggap ke pipi V.. V memegang pipi nya yang merah.. dia agak terkejut.. kerana selama dia kenal tiffany.. tidak pernah sekali pon dia ditampar oleh tiffany..

tiffany: aku benci kau V.. aku benci kau! *berlalu pergi*
jin: yaah.. gwencanha?
V: ...
rapmon: kau nak kiteorang balik ke atau stay ngn kau malam ni...
V: ehe korang ni.. macam yeochin aku lah lak.. ahaha.. tak pe la.. korang balik lah dulu... ape ape nanti..
jungkook: rogerrrr
V: ahaha... ye lah ye lah..
jimin: oklah.. kiteorang balik dulu..
V: emm..

ahli ahli bts kecuali V pon beredar dari rumah V..mereka sebenarnya ingin menemani V malam ni untuk menenangkan V tapi nak buat macam mana? mereka hanya memberi sedikit ruang untuk V.. mereka masih tidak percaya apa yang mereka nampak di club itu tadi... jinhoo yang mukanya innocent rupa rupanya .... keesokan pagi.. //gee gee gee ...// telefon tiffany berdering.. tiffany pon mencapai handphonenya..

tiffany: nugu?
jinhoo: morning chagiii... ni jinhoo laahh...
tiffany: ohh... hehe wae?
jinhoo: jom jogging nak?
tiffany: bile?
jinhoo: malam ni.. ahaha dah saye call awak sekarang ni,. so sekarang ler.. awak siap.. jap lagi saya amiik awak.. ok?
tiffany: arasseo~~
jinhoo: saranghae muahh..
tiffany: ahaha.. nado saranghaee...

jinhoo pon memutuskan talian.. tiffany masih menggeliat dan berguing di atas katil... akibat dia tak sedar bahawa dia dah berada di penghujung katil... dia terjatuh..

tiffany: aduhh... eyy.. berguling pon agak agaklah aku ni ponnn... *mengusap kepalaya*

"kau tak tau perangai jinhoo yang sebenar!"

tiffany: hmm... ape yang dia tau? ahh.. V tu ade je la... baik aku siap...

tiffany pon memakai baju t-shirt putih dan menyarungkan sweater hitam pinknya.. dan memakai seluar track hitam line pink.. dia mengikat rambutnya dengan kemas.. dan mencapai handphonenya.. dia pon turun ke bawah untuk menunggu jinhoo... beberapa minit kemudian.. kereta jinhoo pon sampai... tiffany terus masuk ke dalam perut kereta... V hanya memerhatikan dari balcony biliknya.. "aku tak nak tengok kau terluka tiffany... jebbal.." kereta jinhoo pon berlalu pergi dari kawasan perumahan tiffany.. mereka menuju ke seoul forest..

jinhoo: kaja.. *membuka tali kaledarnya*
tiffany: emm.. *senyum*

mereka pon berjogging sambil bergelak ketawa.. ade seorang yeoja yang menarik perhatian jinhoo.. tapi jinhoo sedar yang sebelahnye ada tiffany.. jadi dia menumpukan perhatian kepada tiffany.. dia tak nak rahsia dia nanti terbongkar.. selepas satu jam berjogging.. mereka pon berehat di salah satu bangku disitu.. jinhoo pergi membeli minuman...

tiffany: *mengambil phonenya*

//1 message//

tiffany pon membuka message tersebut.. disitu tertulis.. "tiffany.. kau x minta maaf pon kan semalam kau tampar aku??!! sampai hatiiii... em.. yaah.. petang ni teman aku jalan jalan jom? dah lame tak jejalan ngan kau.. plissssss..." tiffany tergelak kecil bile dia bace message itu.. tak lain tak bukan V la.. sape lagi.. dia terus menutup handphonenya bila didapati jinhoo datang ke arahnya...

jinhoo: nah.. *bagi minuman*
tiffany: gomawo ..
jinhoo: cheonma.. anyway.. sape tadi tu..
tiffany: hm? sape? ohh.. chingu...
jinhoo: okeh... namja or yeoja...
tiffany: namja... *jawabnya dengan selamba*
jinhoo: yaaah.. *pandang depan*
tiffany: ahahha... majok keeee....
jinhoo: .....
tiffany: *cucuk pinggang jinhoo*
jinhoo: *tergelak* tak aciii...
tiffany: aci kat india.. ahahaha...

selepas mereka berjalan jalan di seoul forest itu.. jinhoo pon membawa tiffany pulang ke rumah... jinhoo menghantar tiffany sampai ke pagar rumahnya.. sebelum tiffany masuk ke dalam rumahnya...

tiffany: can i ask u something?
jinhoo: sure..
tiffany: awak ade simpan ape ape rahsia ke dari saye?
jinhoo: *terkejut* rahsia ape pulak...?
tiffany: ape ape je.. ye la.. saye taknak lah kite ade rahsia ape ape.. saye dah bagitau semua pasal saye.. pasal V yang selalu buli saye tu.. pahtu masalah saye pon saye bagitau awak... pas..

belum sempat tiffany menghabiskan kata-katanya.. dia merasakan bibirnya dikucup oleh seseorang iaitu jinhoo... bulat matanya.. dia tidak membalas...jinhoo pon meleraikan kucupannya itu...

jinhoo: u talk too much lah chagi.. saye tak de simpan ape ape rahsia lah dari awak...
tiffany: promise?
jinhoo: promisee... ^^
tiffany: ok lah.. anyeong...
jinhoo: ^^ anyeong...

V menahan geram apabila dia ternampak jinhoo mengucup bibir tiffany... dia rasa ingin menumbuk numbuk muka jinhoo itu.. sampai macam tu permainan dia terhadap tiffany.. V pon message tiffany..

V: yaah.. cancel ah .. aku x de mood..
tiffany: aku baru nak setuju kuar ngan kau petang ni..
V: x yah x yah.. lupekan... bye..

V pon mencampakkan phonenya ke atas katilnya... dia menyerabutkan rambutnya...

"aih pelik V ni.." -tiffany
"tunggu kau esok jinhoo" -V

to be continue~~~

SADISM LOVEWhere stories live. Discover now