tiffany berlari masuk ke tandas dan dia menangis semahu mahunya.. jin dan jimin terus berhenti bile di depan tandas yeoja tu..
jimin: fany-ah.. janganlah cani.. keluar please..
jin: fany.. x kan kau nak kiteorang masuk.. ni tandas yeojaa..
jimin: fany.. kalau aku masuk kang kalau kene marah aku cakap sebab kau..
//bokk//
jin mengetuk kepala jimin..
jimin: auhh.. sakit lah..!
jin: kau ni.. dia tengah sedih tu..
jungkook yang baru nampak jin dan jimin di depan toilet yeoja tu terus pergi ke arah mereka..
jungkook: mane fany?
jin&jimin: dalam tu....
jawab mereka serentak..
jungkook: eottokhae.. hm
jin: aku msg suga luh..
fany: *bukak pintu toilet* yaah.. call suga..
jin: wush.. haa ye memang aku nak msg.. jap..
jimin: fany.. basuh dulu muka.. muka kau baru lepas nangis kan.. basuh muka *mengusap kepala fany*
fany: *mengangguk*
jimin: kau cakap ape kat v?
tanya jimin kepada jungkook
Jungkook: aq ckp jgn ckp dgn aq lagi kalau dia putus kawan dengan fany..
jimin: hm bile korg nk bgtau pasal rakaman tu?
Jungkook: mmg x lame lagi la cause fany ckp kalau something happen lagi kiteorg terus bgtau dia..
Jimin: dia akan caye ke?Tiba tiba fany keluar dari tandass
Fany: percaya atau tak tu decision dia.. kite just reveal the truth..
Jimin: gwencanha?
Fany: ani.. kawan kau ni bru putus kawan... mmg x la aku ok..
Jungkook: hm..
jin: aku dah message suga.. suga ckp nnti bagitau V pasal yang korang record tu
Fany: *angguk*
Suga: fany...Tiba tiba suga muncul.. xD.. fany yang dah benti nangis tadi terus nangis balik dan terus peluk suga..
Jin: eh.. x cakap lak kau nak datang sini..
suga: *mengusap kepala fany* gile kau.. x kan ah aku nak biarkan fany ni cani.. aku ni life saver dia dari kecik auu
Jungkook: pikir sorang?
Jin: eh dah dah.. fany tengah nangis tuh.. boleh lak nak gaduh korang ni..
Fany: yoongi-ah.. V dh x kawan dengan aku lagi.. dia dah putuskan persahabatan kiteorang *peluk lagi erat*
Suga: what?! Sampai camtu?!
Jungkook: em.. aku dah cakap kat V yang dia akan menyesal.. but.. tu lah.. kau dah dengar kan pasal yoona..
Suga: dah.. *mengusap belakang badan fany*
Jungkook: kau rase sape?
Suga: takkan dia weh? Sanggupnya sampai centu sekali dia buat..
Jungkook: yaah.. like i said.. dia jenis akan buat ape je untuk dptkan ape dia nak.. so x mustahil dia yang buat.. fany pon fikir dia..
Suga: really?
Fany: *angguk*
Jimin: tapi.. cane nak lawat yoona? Kiteorg ok je.. but fany..?
Fany: wae?
Jimin: korang bukan gi sekolah naik kete same bukan pagi tdi? So that V akan naik sama kete..
Suga: aku sure dia ngan betina tu..
jin: V dah berubah seh lepas kapel dengan pempuan tu..
Jungkook: berubah gile.. sampai fany ni kawan dari kecik kot.. dia leh putuskan persahabatan centu demi yeoja yang baru kenal this year.. nonsense..!
Fany: hm.. bialah dia.. dia happy en..Lalu suga melepaskan pelukan fany..
Suga: kau x leh cani fany.. kau kuat tau.. kau x kan biarkan pempuan tu sesenang amik tempat kau kat sisi V
Fany: then kau nak aku buat ape lagi.. enoughla.. hati aku dah sakit dah.. dahla dia tuduh aku macam macam tadi.. depan student2 lain lak tu.. malu aku tau?!
Jin: ok ok.. now dah.. masuk kelas masing2 jumpe time nak balik nnti.. kite gi hospital.. okey?Semua mengangguk dengan arahan jin.. suga mengusap rambut fany lagi sekali.. dan berlalu pergi.. jin dan jimin pon sama.. jungkook dan fany jalan beriringan..
Jungkook: mata kau sembap
Fany: tau..
Jungkook: muka kau x flawless dah..
Fany: tau..
Jungkook: eish x suke la fany caniii
Fany: tau..
Jungkook: yaah..! *cubit pipi fany* irona!
Fany: yaah sakit lah!
Jungkook: jangan lah cani.. x suke la..
Fany: hm..
Jungkook: semua akan okey after kite bagitau V nanti pasal yeri ok?
Fany: kalau dia tak caye?
Jungkook: dia kene gak caye.. or kalau sampai kene panggil bf dia yg universiti tu pon aku sanggup panggil demi nk bagi V caye..
Fany: hmm..Masuk je dalam kelas.. semua mata tertumpu kepada mereka berdua..
"Kesian fany.. dia x salah pon.. "
"Hm betul ke yeri yang buat? X caye la aku"
"Entah entah memang betul tak fany saje buat cite?"Sunny: yaah! Korang tak tau cite leh diam ak..!? Cube kau ade kat tempat kiteorang.. !
Jungkook: *gosok belakang badan sunny* dah la.. duduk2..
Jessica: fany-ah.. kiteorang rase korang ade secret tau.. sunny cakap kau and jungkook macam ade rahsiakan sesuatu.. kalau ade kene mengena ngan kiteorang pliss bagitahu..
Sunny: kite kawan dh lame fany.. ok lah x selama bts.. but.. u can trust us remember?
Fany: aku akan bagitau kat hospital nanti.. kalau yoona dah sedar.. aku nak dia sendiri cite kat aku ape jadi..
Sunny: hm.. oklah kalau kau cakap camtu..
Fany: thanks korang sebab faham aku..
Jessica: no hal bebTo be continue...
YOU ARE READING
SADISM LOVE
Fanfictiontitle: sadism love cast: kim taehyung (bts) tiffany (snsd) yeri (red velvet) jinhoo (up10tion) genre: funny,sad,happy synopis: kim taehyung ataupun nama panggilannya ialah V seorang jejaka yang dikenali ramai dan digilai oleh ramai gadis.. tetapi s...