Chapter 17

54 9 1
                                    

hai haiii soriii author lame x update.. cause exam.. now.. dh habis.. meh sambung... zushhhhhhh~~~~~~~~~~~~~~~~


jungkook membawa mereka ke satu mall yang ade ice skating.. turun je daripada kereta.. tiffany lari dulu ke dalam mall... suga dan jungkook menggelengkan kepale je time tiffany lari macam anak kecik tuh..

suga: perasan diri macam budak..

jungkook: ahaha.. biar lah dia.. kajaa.. *meletakkan tangan ke atas bahu suga*

mereka pon membeli tiket untuk masuk ice ring tuh.. punye gembira tiffany dapat main.. suga dan jungkook sengaja menolak tiffany yang sedang imbangkan diri.. mentang mentang dah pro XD..

tiffany: yaishh! kau tunggu aku dah pro nanti..

suga: welkk.. ahaha

selepas 2 jam mereka bermain.. mereka pon pulang ke rumah masing-masing.. di dalam kereta suga..

tiffany: yoongi...

suga: eh.. sejak bile panggil aku yoongi ni?

tiffany: baru tadi..

suga: ahaha.. waeyo?

tiffany: kau rase V percaye ke?

suga: maybe yes maybe not.. but.. kite dah ade bukti yang kukuh dah.. so.. dont worry ok?

tiffany: em.. arasseo..

suga: *smile*

tiffany: tapi bile kite nak bagitau?

suga: soon.. but not today.. tunggu kalau minah tu buat hal..

tiffany: like?

suga: something yang x kite jangka? and dah melampau sangat kite bagitau..

tiffany: wokeh~

sesampai je di rumah tiffany.. suga melambaikan tangan sebelum memandu pergi dari situ.. V mengendap di tingkap biliknya.. tiffany nampak.. belum sempat tiffany melambai.. V dah selak langsir.. tiffany hairan.. "ape kene ngan mamat ni" -getus hati tiffany..

V: kau selalu lepak ngan suga... hm.. *mengambil bingkai gambar di sidetable* fany-ah.. bogoshipeo..

V memeluk erat bingkai gambar tersebut.. lalu dia tersedar..

V: ani ani... aku dah ade yeri.. hm...

V pon mendail nombor telefon yeri.. beberapa saat kemudian yeri menjawab panggilan tersebut..

yeri: ye oppa?

V: jom date?

yeri: awh.. mian oppa.. hari ni yeri kuar dengan.. kawan yeri..

V: jinjja?

???: yeri-ah~

V: sape tu? namja..

yeri: ani ani.. dia oppa yeri.. dia teman yeri ngan kuar ngan kawan-kawan..

V: laa.. nape x mintak oppa je.. kan boleh..

yeri: yeri x nak susahkan oppa je.. hihi

V: manja.. hm.. ok lah.. take care ok?

yeri: nae..

V: lo..

belum sempat V menghabiskan perkataan "love you" yeri dah memutuskan talian..

"AHAHAHHAHA"

V: minah ni kalau gelak memang nak satu teman gelak ke ape.. sadis tol hidup..

tanpa sedar V tersenyum..

________________________________________________________________________________

SADISM LOVEWhere stories live. Discover now