chapter 2

100 13 1
                                    


V: u are my toy remember? *senyum sinis dan berlalu pergi ke kelas*

tiffany: toy?! banyak ah kau punya toy.. yaish jongmal!.. 


V pon masuk ke kelasnya.. chingu-chingunya pon mengalu alukan kedatangannya.. jungkook dan jin bertanya ke V kemana dia pergi.. 


jungkook: kau gi mane?

V: jumpe toy aku lah.. ape lagi..

jin: toy toy.. x lame lagi ape.. 

V: ape kau.. jangan mimpi lah.. kan aku dah cakap yang dia tu just toy aku.. and aku suke buli dia dari kecik.. memandangkan kiteorang jiran.. so.. lagi rapat lah aku ngan dia.. faham?

jin: iye ke ni?

jungkook: hmm.. *angkat kening*

V: eyhh korang ni.. tu haa.. sir vernon dah masuk tu.. 


sementara di kelas sunny pula~~


tiffany: haih.. kan aku dah cakap dia..

sunny: nugu?

yoona: bile mase kau bagitau kiteorang orang yg edit gambar kau tu..

tiffany: oh belum eh? hehe.. 

yoona: *membuat muka*

tiffany: yaah.. ahaaha.. tak yah ah buat muka... okeh.. aku bagitau ni tapi terserah k korang nak caye or tak..

sunny: arasseo2.. 

tiffany: kim.. taehyung... 

yoona&sunny: yeihhh.. tak kan nye lah..

tiffany: korang memang takkan caye lah memandangkan korang ni peminat setia V

sunny: hehe.. tapi kalau betul pon.. takka...


belum sempat sunny ingin menghabiskan kata katanya.. miss suzy sudah pon masuk untuk sesi pembelajaran yang seterusnya.. pada waktu rehat pula.. jinhoo dan geng gengnya hanya memerhatikan tiffany,sunny dan yoona mengambil makanan.. 


jinhoo:hmm..

wooshin: yaah.. siyes ke kau caye pasal gosip yang tiffany gi bilik karaoke ngn namja mane ntah tu?

jinhoo: dahtu? dah tertera kot nama dia kat kertas tu..

sunyoul: tapi kan.. aku tak caye au.. aku kan jenis mengedit edit ni.. so.. aku boleh tau sama ade gambar tu diedit atau bukan.. and hati aku ni kuat mengatakan yang gambar tu edit..

wooshin: tu dia.. ayat skema dia dah kuar..

sunyoul: yaishh jongmal.. *menggigit bibirnya*

jinhoo: hmm.. (betul gak.. lagi pon tiffany bukan jenis yeoja macam tu)

sunyoul: tapi kalau kau tak caye.. tak pe la.. biar aku masuk line *acah untuk pergi ke tiffany*

jinhoo: *menarik kolar baju sunyoul* 

sunyoul: *tersedak*

wooshin: haa tu lah.. nak acah sangat..

jinhoo: aku rase aku nak getback balik ah... pabo nye aku buat decision cepat sangat..

wooshin: tu lah kau.. besok kau jumpe lah dia balik.. 

jinhoo: k.. gomawo korang..

sunyoul: *senyum* that's what friends do bro..

wooshin: yee betull.. *senyum nampak gigi*

jinhoo: haha.. dah dah... palli.. kang lambat kang...


mereka pon kembali ke kelas.. mereka belajar seperti biasa.. sampailah waktu persekolan pon tamat.. "KRINGGGGG" bunyi yang membuatkan pelajar pelajar berasa gembiraa.. namun tak bagi tiffany.. dia baru sahaja clash dengan namja chingunya itu.. semuanya angkara V.. setibanya di rumah tiffany.. dah ada seorang yang menekan bell rumahnya..



SADISM LOVEWhere stories live. Discover now