chapter 5

62 13 2
                                    


rapmon: haih korang ni.. dah dah lah tu bergaduh..

bts dan ahli ahli lain pon kecuali V balik ke rumah masing masing dan menukar pakaian yang tidak menonjolkan sangat dan memakai mask.. seperti yang V suruh.. "haih ape lah yang dia nak wat sampai suh pakai mask bagai nih" getus hati rapmon...apabila malam menjelma.. ahli ahli bts pon datang kerumah V..

V: sampai pon koranggg.. ingatkan dah tido..
jungkook: kau yang suh kiteorang datang kan.. ey eyy
rapmon: okk.. dah dah... so V.. what is the plan?
V: kaja...

jungkook dan jimin menaiki kereta yang dipandu oleh V.. rapmon dan jin menaiki kereta yang sama.. manakala j-hope pula bersama suga.. mereka hanya mengekori kereta V sampai ke tempat yang ingin dituju oleh mereka.. sesampai sahaja di tempat tersebut... terlopong mulut mereka semua kecuali V.. mereka pon keluar dari perut kereta..

rapmon: yaah.. micheoseo??
jin: weh.. siyeslah kat sini? macam mane nak masuk.. kite pelajar highschool lagi tauuu
suga: ...
jungkook: club ni... ape tujuan kite gi kelab ni?
V: kat sini lah korang akan dapat tau.. identiti sebenar jinhoo...
jimin: mwo??
V: okeyh now.. jom pikirkan cara nak masuk..
bts kecuali V: yaish!! *mengacah untuk pukul V*
V: hehehe... tolonglah sekali...
rapmon: macam mane kau leh tau yang jinhoo dalam ni sedangkan kau pon x masuk...
V: yaah.. ni V la.. aku kan suke merayau.. time aku jejalan kat area sini.. aku nampak dia keluar dari club ni..
rapmon: hmm.. x pe.. kite gi sane dulu.. kaja..

ahli ahli bts yang lain hanya mengekori rapmon.. baru sahaja mereka ingin masuk ke dalam... mereka di tahan oleh salah sorang guard di depan club tersebut...

guard: IC?
jimin: mak aih garaunye suare.. *berbisik*
j-hope: shh.. *menyiku jimin*
rapmon: perlu ke? *muka selamba*
guard: ye perlu.. sebab muka chingu kau tu *menunjuk ke arah jungkook* macam budak bawah umur...
rapmon: (adoii... napelah kau baby face sgt.. ) kiteorang sedare ngan owner club ni.. so kau leh ketepi and let us come in..
guard: *masih ragu ragu*
V: yaishh! *menendang tong sampah di depannya* aku nak minum lah palliii! *gaya orang mabuk* //miann X(//
guard: arasseo2...

mereka pon masuk ke dalam club tersebut... pening rapmon dengan music music disitu.. tambahan pula dengan yeoja yeoja yang menari menari bagai orang yang lupa dunia...

jin: pandai kau berlakon ye V...
V: hoho... *hidung tinggi*
rapmon: dah.. jangan tinggi sangat hidung tu.. now.. show us jinhoo yang kau cakap jahat sangat tu...
V: huh.. korang still x caye agi? okeh.. cakkaman...

sedang V melilaukan matanya untuk mencari jinhoo.. ahli ahli bts menari sedikit apabila lagu yang yang dimainkan memang sama dengan style mereka... tiba tiba V tertumpu kepada seorang namja yang dikelilingi yeoja yeoja.. V hanya memandang geram apabila namja itu mengusap bahu bahu yeoja itu.. semasa V ingin memanggil chingu chingunya itu... dia hanya membuat muka blur...

V: yaah... -_-
bts: *masih menari*
V: ni yang payah ni.. ehem *berdehem kuat sikit*
suga: alamak... hehe mian mian...
rapmon: lagu dia style laa.. ahahaha
V: banyak ah korang punye style.. tu aku dah jumpe dia... jom kite gi kat seat belakang dia.. ade kosong.. palli.. sebelum ade orang amik tempat tu..

mereka pon duduk di belakang tempat duduk jinhoo... mereka mendengar setiap perbualan perbualan mereka..

yeoja 1: oppa...
namja: yes chagi...
yeoja 1: oppa tak pernah nak kenalkan kiteorang dekat chingu chingu oppa...
namja: wae? oppa tak best eh?
yeoja 2: bukan tak best lah oppa.. taklah.. teringin je nak jumpe..
namja: haih.. dorang tak suke sangat bersocial social sgt..
yeoja 3: jinhoo oppa~~

semua ahli bts kecuali V terkejut apabila yeoja tadi menyebut satu nama yang sangat dikenali mereka... jinhoo!..

V: told ya..
suga: shh shh..
jinhoo: ye?
yeoja 3: what happen to your yeoja chingu?
jinhoo: tiffany?
yeoja 3: yeah..
jinhoo: dah putus.. but we were getting back together pagi tadi..
yeoja 1,2,3: what!?
yeoja 2: eishhh oppa ni...!
jinhoo: relax.. i just want to play with her...

V ingin bangun.. tapi ditahan oleh member2nye.. V duduk balik..

yeoja 3: habistu.. kiteorang?
jinhoo: girls.. korang kan buah hati oppa... takkan oppa nak tinggalkann pulakk...

V bangun lagi sekali... dan jinhoo memandang ke arah belakang..

jinhoo: nuguya?
rapmon: nobody.. kajaa..
jinhoo: cakkaman!..

ahli ahli bts semua keluar dari kelab tersebut... jinhoo tertanya tanya siapakah mereka tadi kerana suara tadi macam pernah dia dengar sebelum ni.. dia pon duduk dan melayan yeoja yeoja gedikss ituu.. bts pon pergi ke rumah V... sesampai je di rumah V...

V: yaishh! *menyepak kerusi di meja makan* auhhh... sakitlah adoh....
jungkook: kau yang sepak sape suruh...
j-hope: wah.. jongmal.. tak sangka do jinhoo macam tu...
jimin: kann!.. muka innocent duiii...
rapmon: hmm...

tiba tiba seseorang menekan loceng rumah V.. suga pon pergi untuk membuka pintu..

suga: t..tiffany... wae?
tiffany: tak.. aku dengar macam ade orang mengamuk tadi...
V: *sedar kehadiran tiffany*
tiffany: kau ke? *memandang V* kau nak kene ngan aku eh? aku nak dengar lagu tak senang dengar kau mengamuk tadi...
V: *bergerak perlahan lahan ke arah tiffany*
tiffany: kau buat ape tadi?
V: *masih berjalan ke arah tiffany*
tiffany: yaah!..
V: *terus memegang bahu tiffany*
tiffany: yahh waegurae?? lepaslahhh..
jin: yaah.. kim taehyung..
V: jebbal... break with that guy...
tiffany: who?
V: jinhoo
tiffany: *terkejut*

to be continue~~

SADISM LOVEWhere stories live. Discover now