chapter 15

54 11 2
                                    

rapmon pon menegur suga...

rapmon: yaah.. wae? kau dari mane ni?

suga: jumpe yeri..

rapmon: mwo?? kau jumpe dia buat ape?

suga: aku minta dia explain lah macam mane yang V ni boleh kapel ngan dia lak...

rapmon: dia jawab ape?

suga: dia cakap yang dorang dah ade deal.. dia tolong kite.. V kene terima ape je permintaan yeri.. weh siyes weh.. aku sure yeri ade something tak kene ngan dia.. aku just x sedap hati.. jungkook memang tak suke yeri kan? mesti ade kes..

rapmon: ha'a kan.. last year dia same kelas ngan yeri kan?

suga: tak silap aku lah.. kite tanye dia nanti.. weh.. korang nak ikot tak sabtu ni?

rapmon: ikut gi ane?

suga: aku plan nak bawah fany jalan jalan main ice skating kat mall.. 

rapmon: tak leh ke korang dua je? aku malas ah.. ahaha

suga: memang aku nak berdua je.. tapi aku tetibe ingat korang lak an..

rapmon: ohh macam tuu... eyy...

suga: ahahah

kring~~..

loceng sekolah berbunyi menandakan hari persekolahan sudah tamat pada hari itu.. V terus mengambil yeri untuk pulang bersamanya.. ahli ahli bts hanya memandang mereka yang berjalan beriringan dari balcony sebelah kelas tiffany... mereka menunggu tiffany dan jungkook yang sedang mengemas barang.. 

jin: yaah.. korang kemas barang atau buat barang weh?

jungkook: cakkamann... ahaha.. 

tiffany: ye ye.. aduih korang ni.. tak pernah pernah tunggu tetibe je harini tunggu asal?

suga: saje je.. lagipon kite dah lame tak lepak ngan fany.. so nak ajak ko lepak ler..

tiffany: eceh.. ye ye.. dah siap haa.. *sandang beg* 

jungkook: alright... kaja~~

mereka pon lepak di tempat biasa mereka lepak.. di cafe... tapi.. tak sangka lak V ade disitu.. bersama yeri.. ahli ahli bts yang lain buat buat tak kenal V dan yeri.. bukan ape.. mereka tak suke dengan yeri.. sebab utamanya ialah.. yeri lah yang buat hubungan persahabatan mereka semakin renggang.. V dah jarang lepak dengan bts.. asyik melekappp je dengan yeri.. 24 hours!.. sedang sedang mereka bergelak ketawa mengenang kenangan mase kecil mereka.. yeri dan V datang ke arah meja mereka.. 

yeri: ehh.. hye korang ! ^^.. boleh kiteorang join?? 

jimin: ingat lagi korang ngan kiteorang.. ingatkan dah tak ingat dah.. *pandang V tajam*

V: alah.. aku kan dah ade yeochin.. 

rapmon: tak semestinya dah ade yeochin.. chingu diabaikan..

jin: ok ok.. dont start it okay? korang nak join an? join ah..

yeri: ehehe.. gomawo oppaa.. ^^ *memandang tiffany*

yeri memandang tiffany tajam.. ye lah.. jungkook,suga dan tiffany tidak layan langsung dengan mereka berdua.. mereka sebok melihat gambar-gambar lama yang mereka masih simpan sampai tak sedar yang mereka berdua ade disitu.. sebenarnye tiffany sedar.. tapi buat buat tak sedar.. V? entah kenape.. hati V rase pedih bile melihat tiffany melayan suga dan jungkook dengan baik.. siap lentok lentokkan kepala di atas bahu suga lagi.. 

suga: yaaah yaah... korang tengok niih.. *menunjukkan gambar di phonenya*

tiffany: yaaah ! hajimaa !! XD *menarik lengan suga*

SADISM LOVEWhere stories live. Discover now