suga pon memandu dengan tenang.. sekali sekala dia memandang ke arah tiffany yang sedang menangis lagi.. dia merasa bersyukur sebab tiffany dah break dengan jinhoo tapi pada masa yang sama dia rasa bersalah kerana membuat tiffany menangis..
suga: tiffany... dah la tu.. jangan nangis agi..
tiffany: wae? kenape dia sanggup buat aku macam ni?
suga: hmm.. mianhae.. aku tak sangka pulak yang akan terserempak dengan dia kat sane..
tiffany: hm.. gwencanha.. kalau aku tak nampak tadi.. aku takkan tau perangai sebenar dia.. gomawo..
suga: emm.. cheonma.. dont worry beb.. kau sentiasa ade aku and bts.. and chingu chingu kau yang lain..
tiffany: *senyum kelat*
suga: dont give me that fake smile...
tiffany: aku x leh senyum ikhlas sekarang ni..
suga: eleh boleh lak macam tu...
tiffany: yaishh.. *pukul bahu suga*
akhirnya tiffany tergelak juga.. ya.. suga memang pandai buat dirinya ketawa.. ya.. tiffany masih rasa sikit dengan perkara yang dilihatnya tadi.. tapi dia juga happy sebab ade chingu yang setia menemani dia... sesampai je di rumah tiffany.. suga menghantar tiffany sampai ke depan pintu rumahnya.. protective lah katakannn XD..
tiffany: yaah..
suga: em?
tiba tiba tiffany memeluk suga dengan erat sekali.. suga hanya tersenyum dan membalas pelukan tiffany.. suga sedar yang tiffany sedang menangis dalam dakapannya.. dia menggosok belakang tiffany dengan berharap dia dapat menenangkannya..
suga: gwencanha... kau nak nangis bape lame pon nangis la.. tapi jangan lama sangat.. lenguh kaki aku..
tiffany: yaah.. *tolak suga* sempat kau kan.. *mengelap air matanya*
suga: ahaha... promise me one thing..
tiffany: mwo?
suga: dont you ever think about getting back to him even dia wat ayat sweet kat kau.. arachi?
tiffany: arasseo.. ^^
suga: haaa macam tu laa.. baru comel sikit senyum macam tuuu ahaha
tiffany: ahaha banyak lah kau.. ok lah.. gomawo sebab bawa aku jalan jalan and hantar aku balik...
suga: yee.. cheonma.. *mengusap rambut tiffany* galkke..
tiffany: em *menganggukkan kepalanya* bye..
suga pon berjalan ke keretanya sambil melambaikan tangan ke arah tiffany.. suga pon balik ke rumahnya.. sesampai je di rumah suga.. terus dia menelefon V..
satu detik
dua setik
tiga detik
baru lah panggilannya dijawab..
V: haa.. dah siap dah?
suga: dah..
V: kau ni... sempat kau dating dengan dia kan...
suga: alah.. aku dah lame tak jalan jalan dengan dia la.. last pon dulu.. tu pon ade korang..hehe..
V: haa ye lah.. dahtu? tiffany cane?
suga: eh kau jiran dia kan.. gi ah tengok..
V: taknak..
suga: eyy budak ni.. dia nangis lah.. ape lagi.. tapi nak buat macam mane kan.. memang dia patut putus dengan jinhoo pon.. jinhoo tu nak mainkan perasaan dia je.. yang lawaknya.. dia still nak explain kat tiffany au..
V: jinjja?? perghh..
suga: yep.. tu tadi time kat umah tiffany tadi aku cakap kat dia.. jangan fikir nak get back dengan jinhoo even dia keluarkan ayat sweet dia tu..
V: emm.. bagus bagus...
suga: ok lah.. aku dah ngantuk.. aku tido luh.. jumpe esok kat sekolah..
V: em.. nae.. sweetdreamm~~
suga: welkk.. *mematikan talian*
V: ceh.. geli ah tu.. hoho.. *memandang ke arah tingkap bilik tiffany*
keesokan paginya.. tiffany tidak larat sebenarnya nak pergi ke sekolah.. mana taknya.. semalaman dia nangis disebabkan jinhoo.. tapi digagahkan juga dirinya.. apabila sudah siap.. dia turun ke bawah untuk pergi ke sekolah.. rumahnya dengan sekolah tak jauh jadi dia berjalan kaki saje.. tapi pelik.. V tidak menunggunya seperti selalu.. "ahh lantak lah.. buat apa aku kisah.." getus hati tiffany.. lalu tiffany pergi ke sekolah seperti biasa... sesampai je di sekolah... dia nampak jinhoo berlari ke arahnya.. jungkook yang kebetulan lalu di situ terus pergi ke arah tiffany..
jinhoo: awak.. pasal semalam..s..
belum sempat jinhoo menghabiskan ayatnya.. jungkook dah menarik tangan tiffany dan bawanya pergi.. jinhoo berasa kecewa.. dan dia berasa mungkin sudah tiba masanya untuk melepaskan tiffany.. jujur.. jinhoo sebenarnya memang sayangkan tiffany sebab tiffany jauh perangainya dengan yeoja yeoja yang dia kenal.. tapi apakan daya.. tiffany takkan percaya lagi kata katanya.. jungkook membawa tiffany masuk ke kelas.. maklumlah.. mereka kan sama kelas..
tiffany: gomawoo...
jungkook: small matter je.. tiffany.. aku senanya ade bende nak bagitau kau.. tapi harap kau jangan salah faham kat kiteorang.. kiteorang buat ni untuk kebaikan kau..
tiffany: maksud kau?
jungkook: ahli ahli bts yang lain sebenarnya takut nak bagitau kau.. so.. aku ni haa yang same kelas ngan kau kenelah bagitau jugak..
tiffany: wait wait.. ape ni..?
jungkook pon menceritakan perkara yang sebenar.. dari mereka jumpa jinhoo sampai lah ke plan untuk memisahkan jinhoo dan tiffany.. tiffany pada mulanya memang rasa kecewa sebab chingu chingu dia sendiri yang rancang.. tapi.. bila difikir balik memang ada baiknya.. ye lah.. mereka sudah tau jinhoo yang sebenar dulu daripada tiffany...
jungkook: kau.. maafkan kiteorang?
tiffany: buat apa aku nak marahkan korang pulak.. tak yah minta maaflah.. lagipon korang buat ni untuk kebaikan aku jugak kan...
jungkook: er hehe.. tapi kau sepatutnya cakap yang pasal maaf dulu.. aku tanye kau maafkan tak.. tapi kau jawab kau buat ape marah kiteorang.. ape lah kau..
tiffany: yaaah! sempat kan kau .. eyy..
jungkook: ahaha..
lalu sir jongkook pon masuk kedalam kelas.. masing masing bergerak ke tempat masing masing dalam keadaan tergopoh gapah.. mana taknyaa.. sir jongkook ni garang orangnya.. macam harimauu.. XD..
>>skipp<<
pada waktu rehat.. tiffany pergi ke rooftop untuk menghirup udara yang tak seberapa nak segar ahahaha gurau gurau.. baru sahaja tiffany mahu memegang tiang yang menghalang daripada sesiapa terjatuh itu.. matanya tertumpu kepada seorang yeoja dan namja yang sangat dia kenal..
"yeri?.... V?..."
to be continue~~~
haaa ape pulak V ngan yeri buat ni? kenape dorang berjumpa? nantikannn di chapter seterusnya~~~~
YOU ARE READING
SADISM LOVE
Fanfictiontitle: sadism love cast: kim taehyung (bts) tiffany (snsd) yeri (red velvet) jinhoo (up10tion) genre: funny,sad,happy synopis: kim taehyung ataupun nama panggilannya ialah V seorang jejaka yang dikenali ramai dan digilai oleh ramai gadis.. tetapi s...