Tiffany sekali lagi menangis di biliknya.. dia nak sangat mengaku dengan V yang dia suka V.. tapi sebab perasaan marah tu masih ade lagi yang membuatkannya tidak mahu memberitahu perkara sebenar..
"no..not today.."
Tiffany: nae yoongi-ah..
Suga: mission kita hampir berjaya..!!
Tiffany: wahh.. chukahe..
Suga: yaah.. gwencanha?
Tiffany: em? Tch.. memang suara aku ni suara orang tak okeh ke cane?
Suga: ani.. tapi sejak dua menjak ni memang mood kau down.. V eh?
Tiffany: hm..
Suga: kau rindu dia kan?
Tiffany: aniya..
Suga: tipu.. yaih gwencanha.. tak lame lagi kau akan okeh balik ngan dia ok?
Tiffany: keunde..
Suga: shh.. x nak dengar pape lagi.. gi tido k? Anyeong!
Tiffany: yoo..Belum sempat tiffany memanggilnya.. suga terus mematikan talian.. hm.. sementara itu.. yeri bersungguh sungguh ingin kelihatan lawa untuk hari esoknya.. yelah.. nak date ngan namchin katekan.. dia pakai mask itu mask ini.. cream itu cream ini.. (ergh)
>>keesokkan harinya<<
V menunggang basikalnya ke arah taman taman yang berada berdekatan dengan universiti namchin yeri itu.. dia pon duduk termenung di kerusi dan memori indah bersama tiffany mula tergambar.. V mula tunduk.. perlahan lahan air matanya jatuh tanpa dia sedar..
V: fany-ah.. jinjja bogoshipeoso..
"Oppaaa.. andwaee..! Ahaha"
"Chagiyaa~ "V berpaling ke arah belakang.. bulat matanya memandang ke arah sepasang kekasih yang begitu mesra.. hugging and kissing di public seperti ni..
V: y.. yeri..
V terus tunduk ke bawah supaya tidak disyaki oleh yeri bahawa itu dia.. hatinya pedih.. ye cukup pedih! Yeoja yang selama ni dia sanjung.. dia percaya dia sayang dia cinta.. curang dengan dia! Depan mata dia!
V terus bangun dan beredar.. Sesampai je di rumah dia.. dia terus mengamuk seperti orang hilang akal.. habis semua barang di dalam biliknya dia campak.. dia baling frame yang terletak gambar dia dengan yeri..
V: sh*t!! Yeoja pabo!! Fu*k you la yeri!!!
Dia menyepak katilnya.. dia baling buku buku yang ada..
Tiffany: jinjja palli.. aku seram weh tengok V sekarang ni.. dia macam orang tak betul tau tak??! Okeh okeh.. palli!!
Tiffany baru sahaja menelefon suga untuk memberitahu ape yang terjadi.. dan suruh suga mengajak geng2 nya sekali ke rumah V.. tiffany terus keluar dan ingin masuk ke rumah V dengan kunci pendua yang dia ada.. sesampai di bilik V
Tiffany: yaah! Stop it!
V: fany-ah..Tiffany terus merampas kaca yang telah dipegang oleh V tersebut dan mengalihkannya jauh daripada mereka.. tiffany duduk di depan V..
Tiffany: micheoseo?! (Are you crazy) kau nak mati ke ape paboya!
V: fany-ah..Tiba-tiba saja V terus menangis dan menangis.. dan dia menarik tiffany ke dalam dakapannya..
V: m..mian.. but can we stay like this for a while.. jebbal..
Tiffany hanya mendiamkan diri dan menenangkan V dengan menggosok gosokkan belakang badan V.. dia tak sampai hati nak tengok V dalam keadaan macam ni.. tanpa dia sedar.. dia membalas pelukan V tadi.. serta merta pelukan V bertambah erat seperti tidak mahu melepaskan tiffany pergi..
Tiffany: yaah.. dah?
V: dont go.."Ehem"
Tiffany dan V terkejut.. terus mereka meleraikan pelukan masing2.. ahli2 bts yang lain hanya memandang sayu terhadap keadaan V.. ye dorang tau kenapa V macam ni.. tentu V dah nampak yeri dengan namchin dia..
YOU ARE READING
SADISM LOVE
Fanfictiontitle: sadism love cast: kim taehyung (bts) tiffany (snsd) yeri (red velvet) jinhoo (up10tion) genre: funny,sad,happy synopis: kim taehyung ataupun nama panggilannya ialah V seorang jejaka yang dikenali ramai dan digilai oleh ramai gadis.. tetapi s...