keesokan paginya.. tiffany tersedar daripada tidurnya.. dia melihat sunny,jessica dan yoona yang masih tidur.. tiffany hanya membiarkan dulu mereka tidur.. tiffany turun ke dapur dan melihat kelibat seseorang yang sedang mencari sesuatu di peti sejuk.. tak lain tak bukan...
tiffany: -_-.. yah.. kim taehyung..
V terkejut..dan terus bangun.. akibat x perasan.. dia terhantuk kat pintu peti sejuk yang belah atas tu..
V: auhh.. appo.. *menggosok kepalanya*
tiffany: kau ni kan.. bangun pagi je cari makanan..
V: eishh.. kau ni pon satu.. agak agak lah nak terkejutkan pon..
tiffany: aku rase aku cakap perlahan je tadi.. kau cari ape ni..
V: susu..
tiffany: laa.. aku dah letak dalam botol biasa... aku x suke ade kotak dalam fridge aku ni haa.. tepi jap..
tiffany menolak V ke tepi.. V terpesona.. (eceh) dengan rambut fany.. ye la.. rambut baru bangun tidor fany baginya cute.. tiffany menghulurkan botol yang berisi susu tu kepada V tapi V x sedar.. tiffany geram.. dia terus meletakkan botol yang sejuk tu dekat muka V..
V: yaah yaah! sejuk laaa..!
tiffany: dah aku hulur kat kau dari tadi x sedar2.. kau pandang aku sampai x berkelip haa.. asal? comel eh? *angkat kening*
V: *mencapai botol* tak.. saje je pandang.. x leh?
tiffany: eleh...
V terus mengambil cawan dan menuangkan susu tersebut.. lalu dia minum.. lepas tu dia menghulurkan kat tiffany..
tiffany: mwo?
V: -_-.. minum lah ngek..
tiffany pon amik dan minum... masing2 suke susu kan.. hoho...
tiffany: oh.. aku nak kejut dorang jap..
V: eh x yah x yah.. yang namja biar aku kejut.. kau kejut yang yeoja..
tiffany: lahaii.. jeles ah tu.. :P
belum sempat V nak nafikan.. tiffany dah lari naik ke atas dulu.. V hanya tersenyum... lalu V pon mengejut namja namja itu.. tiffany kejut chingu2 nya kat atas.. lepas tu mereka pon bersiap.. biasalah namja2 tu.. berebut nak mandi dulu.. sabo je ler.. tiffany dan kaum kaum yeoja yang lainn.. membuat brekfes.. memang meriah rumah tiffany dengan gelak tawa mereka..
mereka pon pergi ke sekolah.. sunny naik kete jungkook..jin rapmon ngan yoona.. j-hope ngan jessica.. fany nak naik ngan suga.. V tak kasik.. at last.. V ikut suga gak dengan tiffany.. tapi tiffany duk belakang.. suga tersenyum lega dengan hubungan V dan tiffany yang makin lama makin baik tuh..
sesampai je di sekolah..
"OMG.. YOONA??"
"SUNNY DENGAN KOOKIE?? ANDWAE X("
"untungnye laaa.."
dann bermacam macam lagi bisikan bisikan makhluk2 itu... XD.. lepas V dan fany turun.. tiba tiba seseorang terus berlari ke arah V.. yep..yeri..
yeri: oppa..! bogoshipeosoo... nape x amik yeri semalam??
tiffany: start dah..
yeri memandang tajam ke arah tiffany.. tiffany hanya memandang sinis dan pandang ke depan semula.. suga pon terus meletakkan tangannya ke atas bahu tiffany..
suga: kaja.. V.. aku amik tiffany.. :P..
V: yaah..
yeri: oppa ni.. yeri ke fany yeochin oppa?
V: er.. em..
V hanya memandang ke arah teman temannya yang berlalu pergi meninggalkan dia.. x de tinggal ape pon.. ahaha.. tapi yang paling V rase sakit bile nampak tangan suga di atas bahu fany.. V confius dengan perasaan sendiri.. dia suke tiffany atau yeri? atau dia just nak jaga hati yeri? who knows~~ tapi.. ketika yoona ingin pergi .. yoona perasan yang yeri sedang memandang tajam dan sinis ke arah dirinya.. cepat-cepat yoona mengalihkan pandangan..
di dalam kelas~
jungkook: so fany~~
tiffany: wae?
jungkook: ikut aku jap.. *menarik tangan fany*
tiffany: oi oi.. jeles sunny tu kang..
jungkook: jap eh chagi.. nak discuss something.. u know i love u kann.. hoho...
tiffany: godikss.. *buat gaya nak muntah*
sunny: ahaha.. faham2.. x pe tiffany.. aku x jeles..
tiffany: eleh kau.. ahaha..
mereka pon bincang kat luar kelas..
jungook: so bile nak bagitau V? menyampah aku tengok dak yeri tadi tuh..
tiffany: em.. tunggu luh.. sekarang ni dia dah kenekan sunny.. kalau dia berani lagi buat pape.. kite on..
jungkook: emm.. tapi bahu sunny ok ke? tadi time aku nak hug bahu dia...
tiffany: what?!
jungkook: alaaa.. hug jee.. ehehe
tiffany: ngokk.. she's still mine k?
jungkook: haa ye ye.. pahtu dia cam sakit..
tiffany: hmm.. bengkak weh sebab semalam tuh.. geram betul aku ngan yeri ni tau ak?
jungkook: x pe2.. kite tunggu je..
tiffany: alright.. dah dah jom.. kang lelame kang ape fikir yeochin kau tu kang hoho..
jungkook: ahaha ye ye..
__________________________________________________________________
waktu rehat pon start.. ahli2 bts kecuali V duduk same table dengan yoona,jess,sunny and fany.. V nak duduk ngan dorang.. problemnya yeri.. oklah.. senanye V ni... dia takot nak marah... ye lah.. dia first time ade gf so.. x nak lah cepat break.. dia memerhati saje gerak geri tiffany dan suga... terbit perasaan cemburu di hatinya~
yoona: guys.. aku masuk kelas lambat sikit.. so korang pergi dulu eh?
tiffany: kau nak wat pe?
yoona: ade keje sikit.. ade budak tadi bagitau aku yang cikgu suh tengok kan ade barang tertinggal katenye kat stor sukan..
tiffany: ha? x logic laaa.. meh aku temankan kau..
yoona: eh.. x yah laaa.. nanti kang cikgu tanye lak kau ngan aku gi mane sape nak jawab?
sunny: aku ngan jess ni haa ade leh bagitau..
yoona: x mo x mo.. aku gi kejap jeeee... promisee..
tiffany: on fon kau..
jungkook dah start rase lain macam..
yoona: aku sentiasa on la.. ahahaha.. ye ye..
dan seperti yang disuruh yoona tadi.. geng geng bts dan geng tiffany terus masuk ke kelas masing2.. tiffany tak bercakap banyak.. dia hanya memerhatikan fonnya.. jungkook perasan dan terus menarik kerusinya ke tempat tiffany..
jungkook: hye chagi~
sunny: iyee.. ^^
still.. x de riak wajah yang berubah dari muka tiffany..
jungkook: yaah.. fany... kau rase tak ape aku rase?
tiffany: aku takut anything happen je kat yoona tau.. kau tengok eh.. x logic ok tetibe cikgu suh.. budak mane ntah yang bagi pesanan tu kite pon x tau..
jungkook: hmm.. dah bape minit?
tiffany: about 10?
jungkook: 5 minit lagi kalau dia x de jugak kite gerak..
tiffany: arasseo..
to be continue~~
YOU ARE READING
SADISM LOVE
Fanfictiontitle: sadism love cast: kim taehyung (bts) tiffany (snsd) yeri (red velvet) jinhoo (up10tion) genre: funny,sad,happy synopis: kim taehyung ataupun nama panggilannya ialah V seorang jejaka yang dikenali ramai dan digilai oleh ramai gadis.. tetapi s...