"Gemokk gemokkk chubbyyy welkkk" -ejek V
"Uuuuu uuuuu~~ V jahatttt.. X nak kawannn kamuu" -rengek tiffany
"X kesha" -balas V
"Okeh.. Kalau camtu kite nak pindah kite tinggalkan awak sorang sorang" -ugut tiffany
"Ala ala ok la ok la kite mintak maaf.." -pujuk V.. Sambil ingin menyambut tangan tiffany untuk bangun..
Tapi.. Semasa tiffany dah capai tangan V.. Terus V menarik balik tangannya.. Akibat dari itu.. Tiffany jatuh semula..
"Kim taehyung!!!" -jerit tiffany
"AHAHAHAHHA"
V tersedar dari tidurnya akibat terdengar suara gelak ketawa yang tak henti henti.. V memandang tingkap di bilik tiffany.. "Haih.. Kalau kau x gelak tadi.. Mimpi kau ngan aku ni boleh lame lagi tau takkk" -kata V.. Dia sambung memeluk bantal tidurnya itu..
Tiffany bergelak sampai sakit perut.. Dia sedang beroovoo dengan sunny dan jessica.. Dia menceritakan tentang kejadian di mall di dalam ice ring tadi.. Dari dia masuk sampai ke jatuh sampai dia balik..
"Ahahah.. Then why suddenly V macam tutup langsir dia tu?" -kata sunny
"Eh mane lah aku tau" -nafi tiffany
"Tapi kan.. Kau x rase ke macam V tengah mengendap kau keluar dari kete suga tu?" -teka jess
"Eh.. Nape dia nak mengendap lak?" -tiffany
Sunny dan jessica mengangkat kening sebelah mereka.. Tiffany dapat agak ape yang ingin mereka perkatakan..
"Jealous!" -kata sunny dan jess secare serentak
"AHAHAHA" -sambung jess
"Jeles pekebende nye ni? Eh dia dah ade gf.. Wat pe nak jeles" -kata tiffany
"Aih kak.. Marah ke? Macam jeles je dia dah ade gf" -sunny bersahaja
Belum sempat jessica ingin meneruskan kata katanya.. Tiffany terus menafikan
"No way lah beb.. Aku nak jeles? Kirim salam ah.. Weh.. Dia selalu buli aku semua lah tu lah ni la.. X kan leh tetibe suke kat dia lak.. Lagi satu.. Dia sayang gf dia.. Dia x kan CURANG dengan gf dia.." -jelas tiffany dengan panjang lebarnya..
Tiffany memang sengaja ingin menekan perkataan curang itu.. Perasaan dia yang sangat geram terhadap yeri sebab dia telah curang dengan V masih berbuak buak..
"Ok ok.. Mian.."- jess minta maaf
"No la.. Lek je.. X marah.. K lah korang.. Aku ade hal sikit ni.. Nanti kite vc lagi k? Muah muahh" -kata tiffany sambil membuat flying kiss..
Mereka berdua siap mengelak.. Bergelak ketawa lagi mereka.. Selepas saje video call dengan kawan karibnya itu.. Tiffany pon duduk di depan laptopnya.. Dia memandang ke arah tingkap milik kim taehyung..
"V.. I admit it.. Aku dah memang sayang kau sangat.. " -tiffany
________________________
YOU ARE READING
SADISM LOVE
Fanfictiontitle: sadism love cast: kim taehyung (bts) tiffany (snsd) yeri (red velvet) jinhoo (up10tion) genre: funny,sad,happy synopis: kim taehyung ataupun nama panggilannya ialah V seorang jejaka yang dikenali ramai dan digilai oleh ramai gadis.. tetapi s...