Keesokan harinya.. V jadi seperti dulu.. V menunggu di depan rumah tiffany.. V menunggu tiffany dengan sabar.. "Mane lak fany ni.. X habih habih lambat la" -geram V .. V melihat ke arah jam tangannya.. Dan mendengus perlahan
Selepas tiffany menghabiskan cebisan makanan yang terakhir di dalam mulutnya.. Dia pon mencapai begnya lalu dia keluar dari rumah.. Dia terkejut.. "V.. " -kata tiffany "yaah.. Asal lambat sangat.. Kau ni kan.. Dari dulu memang x leh cepat eh hah?" -bebel V.. Tiffany meletakkan tangannya di dahi V.. V terkejut dengan perbuatan nya itu..
"Kau.. Demam?" -kata tiffany
"Yaish.." - tepis tangan tiffany dengan perlahan
"Salah? Lagipon memang dulu aku tunggu kau pon kan.. So? Kaja.." -sambung VV jalan kedepan meninggalkan tiffany yang dalam keadaan terpinga pinga tuh.. "Pahal lak ngan mamat ni hari ni..?" - getus hati tiffany.. Tiffany pon berjalan beriringan dengan V.. Di jalan raya..
"Eh.. Kau boleh jangan jalan terkengkang kengkang sangat leh tak?" -kata V tiba tiba
"Yaah!.. Sori ah.. Aku tak seAYU gf kau..!" -tiffany
"Heh.. Tapi dia tak seGANGSTER kau.." - kata V sambil ketawa
Tiffany memukul bahu V "yaah! XD kejam punye V"
"Baru tau? " -V
"diam ah.. " -tiffanyV gembira bile dapat berjalan beiringan dengan tiffany seperti dulu.. Jujur dia mengatakan bahawa dia sangat rindu dengan memori dulu.. Kalau dia boleh putarkan masa..
"PIN PIN!! "
Terus V menarik tangan tiffany supaya rapat ke arahnya.. Sekarang tiffany dalam pegangan V..
"Kau berangan ape.. Sebaik aku ade.. Kalau x? " -marah V
"Mian.. Mane ade aku berangan! " -marah tiffany..
"Dia lak marah kite.. Haa ye lah chubby girl.." Kata V sebelum berlari masuk ke kawasan sekolah
"Yaah! Kau x leh larii!" -jerit tiffanyMaka mulalah adegan kejar mengejar antara mereka.. Pelajar pelajar lain hanya memandang ke arah mereka berdua..
"Eh V dah putus dengan yeri ke? "
"No way.. Lucky nyee tiffany x("
"Ni yg nk kene report yeri" -kata seseorang..
Akhirnya.. V berjaya melepaskan diri dan masuk ke dalam kelas.. Tiffany juga mengalah dan masuk ke kelasnya jugak.. Dia tersemput semput selepas duduk di kerusinya..
"Kemain agi siap kejar mengejar kauuu" -nyakat jessica
"Dia... Yang.. Cari... Pasal.." -balas tiffany dengan tercungap cungap..
"Minumlah air dulu kot ye pon.." -nasihat sunny sambil menghulurkan airnya..
"G..gomawo..hehe.. "-kata tiffany sambil meneguk air..
________________________"MWO?!!"
"Betul aku nampaj dengan mata kepala aku sendiri weh.. Dorang main kejar kejar.. Gedik je dia " - kata joy a.k.a kawan baik yeri
"Hm.. I think i got a plan.. " -kata yeri sambil tersenyum sinis..
________________________
YOU ARE READING
SADISM LOVE
Fanfictiontitle: sadism love cast: kim taehyung (bts) tiffany (snsd) yeri (red velvet) jinhoo (up10tion) genre: funny,sad,happy synopis: kim taehyung ataupun nama panggilannya ialah V seorang jejaka yang dikenali ramai dan digilai oleh ramai gadis.. tetapi s...