sepanjang sesi pembelajaran berlangsung.. tiffany hanya termenung.. apa yang sir kata di depan semua masuk telinga kanan keluar telinga kiri..
sir kwangsoo: okeyh.. sampai disini saja kelas kita ye.. balik rumah leklok..siapkan kerja yang saya bagi..
ketua kelas: bangun..
murid2: *bangun*
ketua kelas: terima kasih sir kwangsoo..
murid2: terima kasih sir kwangsoo
sir kwangsoo baru nak keluar tiba tiba murid muridnya menjerit "sir!" dan... debukkkk... (camtu ke bunyi dia.. bayangkanlah bunyi terhantuk dekat pintu tu.. XD) sir kwangsoo terhantuk di pintu.. ye la.. dia kan tinggi... uuu.. semua murid ketawa kecuali tiffany.. tiffany bingkas bangun dan mengambil begnya untuk balik... jungkook cepat cepat mendail nombor suga..
satu detik
dua detik
tiga detik
empat detik
barulah suga angkat.. "haih.. payah tul lah mamat ni nak angkat phone" -kata jungkook..
suga: em.. wae?
jungkook: weh.. tolong hantar fany balik weh.. aku risau je mood dia sekarang ni.. dia baru keluar kelas..
suga: wae? asal dengan dia?
jungkook: lepas hantar fany.. terus pergi kat cafe kite selalu lepak.. ade hal kite kene bincang ngan V ni..
suga: em.. arasseo..
suga terus mematikan taliannya.. jungkook pula terus mengajak ahli ahli bts yang lain untuk pergi ke cafe termasuk V.. tetapi bila mereka ingin berjumpa dengan V.. alangkah terkejutnya mereka apabila ternampak V dan yeri berjalan beriringan untuk balik.. lagi mengejutkan lagi.. bila V sendiri yang menjemput yeri di depan kelas..
rapmon: what the h**l is happening here? macam mane boleh jadi macam ni pulak..
jungkook: itu yang kite kene discuss dengan V.. yaah! V!
V dan yeri pon menoleh kebelakang.. yeri gembira sangat kerana dapat berkenalan dengan ahli ahli bts yang lain.. dia sebenarnya iri hati dengan tiffany.. yelah.. tiffany kan dah kenal diorang dari kecik.. so.. yeri pon mintak kapel dengan V untuk rapat rapat dengan ahli bts.. bukan tu je alasan yeri mintak kapel ngan V.. tak pe tak pe.. tunggu tunggu.. hehe..
yeri: hyee oppa oppaa *senyum riang*
rapmon,j-hope,jimin,jin kecuali jungkook membalas sapaan yeri.. jungkook tidak suka dengan perangai yeri.. entah kenapa..
jungkook: V.. kiteorang ade bende sikit nak discuss ngan kau ni.. lepak cafe jom...
V: ala.. aku nak kene hantarkan yeri a.k.a yeochin aku balik umah laaa... penting sangat ke?
alangkah terkejutnya mereka apabila V menyebut perkataan "yeochin" itu.. jungkook dah mula bengang dengan V tapi masih lagi dia mengawal.. dia taknak cetuskan pergaduhan pulak..
jin: penting.. sebab tu kite kene lepak gak cafe sekarang.. yeri.. kau boleh balik sendiri ak?
V: yaah..
V tidak berapa gemar dengan layanan jin terhadap yeri..yeri pula?
yeri: aa.. gwencanha oppa.. boleh je.. oppa pegi lah dengan diorang.. kan penting.. yeri balik dulu eh? ^^
V: mianhae yeri..
yeri: gwencanha.. ^^
yeri pon berlalu pergi.. kelibat yeri betul betul hilang daripada pandangan.. terus V marah ke arah member membernya.. bukan marah betullah.. just macam suara bengang..
YOU ARE READING
SADISM LOVE
Fanfictitle: sadism love cast: kim taehyung (bts) tiffany (snsd) yeri (red velvet) jinhoo (up10tion) genre: funny,sad,happy synopis: kim taehyung ataupun nama panggilannya ialah V seorang jejaka yang dikenali ramai dan digilai oleh ramai gadis.. tetapi s...