"kau tunggu esok jinhoo!" -V
keesokan paginya.. bermulalah sesi persekolahan seperti biasa.. dan V seperti biasa menunggu tiffany untuk pergi ke sekolah bersama sama.. tetapi kali ini lain sedikit... jinhoo datang untuk mengambil tiffany ke sekolah bersamanya!
V: tiffany! pallii!..
tiffany: k..kau tunggu?
V: eh dah tu?
tiffany: emm.. actually..
belum sempat tiffany menghabiskan ayatnya.. sebuah kereta telah berhenti betul betul depan mereka berdua.. V menahan geram...
V: x yah cakap.. aku dah tau..
tiffany: alahh kau nii.. tak yah lah majok!.. aku gi dulu eh... galkke!
tiffany melambaikan tangannya ke arah V.. V hanya memandang ke arah jinhoo..lalu jinhoo dan tiffany pon pergi.. V terus menyepak batu kecil di depannya.. "jaga kau jinhoo.. aku akan pastikan korang break! demi kebahagiaan tiffany!" getus hati V... sesampainya mereka di sekolah.. ahli bts memandang ke arah tiffany dan jinhoo.. mereka juga tak sampai hati melihat tiffany bersama dengan jinhoo.. mereka pon pergi ke arah tiffany...
jimin: tiffany... V mane?
jinhoo: aku pergi sekolah dengan dia kan? dia dengan aku je.. tak de pon V korang tu.. V kawan korang kan.. ape kene mengena ngan yeochin aku..?
jungkook: *menggenggam penumbuk*
rapmon: *meletakkan tangganya atas bahu jungkook* hajima... kiteorang bukan ape jinhoo.. V ni selalu kalau gi sekolah dengan tiffany.. so kiteorang peliklah kalau V tak de sekali...
???: tak yah tanye mamat gila tu lah.. aku dah ade kat sini dah haa...
bts: V!
jinhoo: settle right? kaja chagi... *menarik tangan tiffany*
suga: poyo doo... geram lak aku...
V: em.. nak wat cane.. we'll think about something..
j-hope: for?
jin: for make those two break up?
V: exactly!
bts kecuali V: how?
V: kan aku cakap nanti kita fikir... haha lol lah korang.. kaja masuk kelas.. kang tak pasal pasal kene marah ngan sir haha...
jungkook: pwuishh.. sir haha? sir haha wat lawak nye.. dia marah pon orang akan gelaknya..
V: sebab...
bts: name dia haha!
mereka pon gelak tak ingat dunia
???: yaaa! masuk kelas!
jin: omg! sir jongkook!! runnn!
~dashi run run run~ hehe... dorang pon berlari masuk ke kelas masing-masing... di waktu rehat... V pergi ke tempat tiffany duduk..
V: tiffany... i need to talk to you..
tiffany: haih kau ni ape lagi..
V: there is something that i want to show u..
tiffany: fine..
V: rooftop.. *tarik tangan tiffany*
tiffany: yaah!.. x yah lah pegang!..
V mengendahkan saja tiffany... dia terus menarik tangan tiffany ke rooftop.. sesampai je kat rooftop.. V melepaskan pegangannya terhadap tiffany.. V mengeluarkan phonenya.. p/s V ni pandai hack orang punye fon..
V: kalau aku tunjuk gambar ni kat kau.. kau percaya tak?
tiffany: depends ah.. kau kan pakar edit.. so tengok ah kalau aku caya...
V: aku berani sumpah yang kalini aku tak photoshop ke edit ke ape.. this is the truth okeh
tiffany: haishh... ok ok..
V: *menunjukkan gambar jinhoo berselfie dengan yeoja lain*
Tiffany membulatkan matanya.. seakan-akan tidak percaya dengan apa yang dilihatnya itu..
tiffany: kau... kau tak tipu.. kan...
mata tiffany sudah bertakung dengan air.. tunggu masa nak jatuh je... V yang melihat tiffany macam tu terus menarik tiffany ke dakapannya.. tiffany tidak menolak..
V: aku dah cakap kan? kau tak nak percaya...
tiffany: ani.. *menolak V* aku nak tengok dengan mata kepala aku sendri.. baru aku caye...
tiffany pon terus berlalu pergi dari situ meninggalkan V keseorang disitu... V mendapat satu idea yang mungkin agak gila.. lalu dia terus berlari ke kelas jimin dan jin..
V: jimin.. jin.. kuar jap..
semua yeoja di dalam kelas tersebut menjerit apabila nampak V tiba tiba saja muncul di kelas merekaa.. ade yang sampai nak pengsan.. ade yang sampai terbatuk batuk akibat menjerit...
V: aduh bisingnyaaa...
jin: lain kali bagitau.. jangan menerjah.. kan dorang dah naik gila..
V: heh.. whatever.. eh aku nak tanye ni.. ade tak yeoja yang cute cute kat kelas korang... kalau boleh yang paaaaling cute la..
jimin: kau nak wat pe?
V: nanti kau tau lah.. cakap je sape dulu..
jin: emm.. haa!
jimin&jin: YERI!
to be continue~~~
YOU ARE READING
SADISM LOVE
Fanfictitle: sadism love cast: kim taehyung (bts) tiffany (snsd) yeri (red velvet) jinhoo (up10tion) genre: funny,sad,happy synopis: kim taehyung ataupun nama panggilannya ialah V seorang jejaka yang dikenali ramai dan digilai oleh ramai gadis.. tetapi s...