chapter 3

64 12 1
                                    


tiba tiba.. ade seseorang yang menekan loceng rumahnya.. tiffany sudah agak dah orang yang menekan locengnya itu.. tidak lain tidak bukan..

V: yaah tiffany! palli bukakkk... kau nak aku berjemur kat tengah panas ke oiii
tiffany: memang!
V: yaishh... *bukak pintu rumah tiffany menggunakan kunci tambahan*
tiffany: yaah! kau simpan agi ke kunci spair aku bagi tuuuuuu...
V: dah tu? *terus naik ke bilik tiffany*
tiffany: tengok tuuu... dia buat macam rumah sendiri lagiii... eyyy gerammnyaaa... *hentak kaki*
V: roboh kang rumah ni... *jerit dari atas*
tiffany: yaishhhhh... *terus naik ke atas*

alangkah terkejutnya tiffany apabile naik je kebiliknya.. V sedang baring di katilnya dengan memegang satu gelas air kosong dan membace komik kepunyaan tiffany.... dengan sengaja.. V tumpahkan airnye itu di katil tiffany.. "oopss.. tertumpah.. tak pe lah" kata V.. tiffany menggenggam penumbuknya..

tiffany: yaaah kim taehyung! yaishhh!
V: mwoya? *sambung bace komik*
tiffany: kau turun sekarang! chigeummmm
V: haih.. *tutup buku* kau sape nak arah aku..
tiffany: aku sape nak arah kau? for your information.. katil yang kau sedang baring tu.. katil aku ye.. and komik yang kau tengah bace tu komik aku.. harap maklum..
V: hmm.. tiffany..
tiffany: mwoya?!
V: kau tak penat ke asyik gaduh je ngan aku?
tiffany: dah kau yang cari pasal nak wat cane?? -_-
V: kau takk perasan agi ke? *pandang tiffany*
tiffany: ....
V: aku dah lame suke kau tau ak? kau x pernah faham aku nape do..
tiffany: er.. k..kau..

mereka bertentangan mata.. sunyi tanpa kata.. v hanya memandang tiffany.. begitu juga tiffany.. dan..

V: pfftt.. aku gurau je lahh! HAHAHAHA
tiffany: yaishhh! aku dah agak dah! kau ni!!!
V: ahahahhaa... aku patut amik gamba kau tadii doooo... ahahahah!! >.<

V pon terus keluar dari rumah tiffany dalam keadaan ketawa terbahak bahak.. "KAU JANGAN DATANG AGI LEPAS NIII.. MAMAT POYOOO YANG SADISSSSS" jerit tiffany dari dalam biliknya.. V hanya memandang ke arah bilik sunny dengan muka yang muram..

keesokan harinya.. macam biasa.. senakal nakal V ni... dia masih menunggu tiffany untuk pergi ke sekolah dengannya... memang sudah jadi tanggungjawabnya kerana keluarga tiffany yang lain tinggal di London.. tiffany sahaja yang ingin berada di korea.. tiffany pon keluar daripada rumahnya..

V: yaah.. jebbal palliwa... kau ni kan.. tak leh lambat lagi ke ha?
tiffany: boleh.. *jalan perlahan lahan*
V: yaah!..
tiffany: hahaha.. ye ye.. sape suruh nak tunggu sangat..
V: cepat ah.. adoh.. dah ah aku tak makan agii..
tiffany: padan muka...
V: *mengetuk kepale tiffany*
tiffany: yaaah.. appo... yaishh.. *mengambil sesuatu dari dalam begnya* nahh.. lapar sangat an...

tiffany terus berjalan dengan pantas meninggalkan V di belakang selepas memberi roti coklat kepada V.. V hanya memandang tiffany dan menggelengkan kepalanya.. "tiffany2.. ade ade je lah kau ni.. kejap kau ok kejap kau tak okeh.. " getus hati V..

setibanya di sekolah.. tiffany menerima sekeping surat di atas mejanya tertulis.. "saya nak jumpe awak.. pukul 8:00 nnti.. saya dah tengok subjek awak time tu.. and cikgu awak takde time tu.. so saye nak jumpe awak.. jumpe saye kat belakang makmal sains.. -jinhoo" betapa gembiranya tiffany apabila menerima surat itu...

sunny: dah kenape kau ni?
tiffany: tadaaa.. *menunjukkan suratnya*
yoona: *meletakkan kepalanya di bahu sunny untuk membacanya*
sunny: woahhhh! chukaheee.. aku rase mesti dia nak getbackkkk
tiffany: hopefullyyyy.. hehe..

pada pukul 8:05 tiffany terus bergegas pergi ke belakang makmal sains.. bagai nak gile dia berlari.. walaupun lambat 5 minit.. dia tau yang jinhoo ni tak suke menunggu.. sesampai je di belakang makmal sains.. jinhoo dah berdiri menunggu di bawah pokok sakura.. "lahai romantiknya lahh dia ni.. " getus hati tiffany..

tiffany: jinhoo..
jinhoo: eyy awak niii... *terus menghampiri tiffany dan mencubit pipinya* awak tauu saye tak suke tunggu kannn
tiffany: erkk.. hehe.. mian miann.. appo appoo..
jinhoo: *senyum* awak..
tiffany: hmm?
jinhoo: mianhae.. but.. err.. boleh tak.. kite getback balik.. saye pabo sangat sebab percaya pasal gambar tu..
tiffany: gwencanha..
jinhoo: awak nak kan?
tiffany: mestilah ^_^
jinhoo: gomawo tiffany.. *memegang tangan tiffany*
tiffany: hehe.. ^_^

tanpa disedari mereka berdua... V sedang memerhatikan mereka berdua di atas melalui tingkap kelasnya.. tiffany sedar beberapa minit kemudian lalu menoleh ke arah V.. V sedang menggenggam tepi tingkap itu sambil melihat tiffany.. tiffany menjelirkan lidahnya ke arah V..

V: yaish!.. *duduk di kerusinya*
jungkook: waeyo?
jimin: kau ni.. pagi pagi dah mengeluh asal?
V: tiffany tu..
jin: asal?
V: dia dah getback balik ngan namja chingu dia tu..
jimin: laa biarlah dia...
V: no no no... andwae.. i can't let this happen ..
jungkook: V.. dah terserlah kau suke dia V..
V: i dont like her.. i just cant let her go with that guyy...
jimin: wae?
V: aku kenal jinhoo tu laaa.. aku tau one secret that he keep.. geng dia pon x tau rahsia ni..
bts: ape dia?

to be continue~~

SADISM LOVEWhere stories live. Discover now