"Seni öpmek istiyorum."
"Beni öpmeni istiyorum. "
Dean aldığı onayla ileri doğru uzandı. Dudakları arasında milimler kala durdu ve gözlerini kapadı. Anın tadını çıkardı bir süre. Cas ise aynı şekilde gözlerini kapamış öpücüğü bekliyordu. Dean son hamlesini yaparak dudaklarını sevdiği adamınkine bastırdı.
Saniyeler sonra dudakları uyumlu şekilde hareket etmeye başlamıştı. Dean Cas in alt dudağını dişlerinin arasına aldı ve Castiel'den kısık sesli bir inleme duyuldu. Her ne kadar belli etmesede ilişkide karşı tarafın baskın olmasını seviyordu Cas.
Dean kendine engel olamayarak Cas'i kucağına çekti ve ellerini kalçalarına doğru indirdi. Aynı zamanda Cas'in ateşli öpüşlerine karşılık veriyordu. Ama birden, Castiel geri çekildi. "Bu yanlış" dedi hızlı nefes alış verişlerinin arasından.
"A-Ama. Demiştin ki -"
"Evet, seni seviyorum. Bu yaptığımız şeyin yanlış olduğu gerçeğini değiştirmez."
"Yanlış değil, " dedi Dean. "Sevgi olan bir yerde yanlışlıktan bahsedemezsin"
"Ben Hannah ile sevgiliyim. Ona ihanet edemem."
Dean rahat bir tavırla "Ayrıl ondan," dedi. "Ruhunda bedeninde bana ait zaten."
Cas öylece kaldı bir anlığına. Dean'e mi aitti?
Evet.Ama Dean onu yarı yolda bırakmıştı. Hannah ise tüm zor günlerinde yanındaydı. Doğru ile yanlış arasında seçim yapmak kolaydı, peki ama iki doğru arasında insan nasıl seçim yapabilirdi ki?
Dean geçmişte hata yapmış olsadabCas onu seviyordu. Hannah ise doğru olmasına rağmen Cas onu sevmiyordu, en azından aşk manasında."Bilmiyorum" diye fısıldadı. "Ne yapacağımı bilmiyorum Dean."
"Benimle olmayı dene," diye cevapladı Dean. "Eğer olmuyor dersen, çeker giderim ama inan bana elimden geleni yapacağım. Seni kaybetmek istemiyorum."
Ne demesi gerekiyordu? Hem Hannah'ya ne diyecekti ki? Dean'le sevgili olmak için seni terkediyorum mu ? Olmazdı ki.
"Bir şartla," dedi Cas. "Hannah'dan gizleyeceğiz."
Dean şaşkınlıkla sevdiği adama baktı. "Bu da ne demek? "
"Ondan ayrılamam. Hemen olmaz."
"Ne yani," tamam, Dean biraz sinirlenmişti. "İkimizi aynı anda mı idare edeceksin?"
"Hayır. Seninle sadece deneyeceğiz, sevgili sayılmayız."
Dean pek hoşnut olmasada teklifi kabul etti. Başka çaresi yoktu ki zaten. "O halde seni dışarı çıkarmak istiyorum, " dedi.
Cas başıyla onaylayıp ceketini eline aldı ve kapıyı açtığında Hannah ile karşı karşıya geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sessizlik //destiel ✔️
FanfictionCastiel okulun sessiz öğrencilerinden biridir, aynı zamanda okulun popüler çocuğu Dean Winchester'a aşıktır. Elbette bunu kimse bilmez. Ama lise son sınıfa geçtiklerinde, kader bir şekilde onları birleştirir. Devamını merak ediyorsanız, hemen okumay...