bölüm 17: yeniden

969 83 38
                                    

Rüyaydı değil mi?

Gerçek olamazdı. Bir zamanlar ilişkimizi mahveden ve aylar boyunca acı çekmeme sebep olan çocuk buraya gelmiş olamazdı.

Ben daha durumu atlatamamışken Rob'u karşımda gördüm.

"Merhaba Cas," dedi.

"Castiel," diye düzelttim."Sadece bana yakın olan kişiler Cas der." Afallamış gibi görünse de, çabuk toparladı. "Üzgünüm, Castiel." Ardından Dean'e döndü.

"Kardeşim,"

Dean'in yüzünde anlayamadığım bir ifade vardı. Sadece başıyla selamlamakla yetindi. Ardından Rob bir ona bir bana bakıp "Ee, birlikte misiniz?" diye sordu. Kırılmış görünüyordu, her ne kadar alaycı tavırlarıyla saklamaya çalışsa da.

"Evet," diye cevapladım ama aynı anda Dean "Hayır," dedi.

Şaşkınlıkla ona baktım. Bu kadar kolay mıydı?

Bu bir rüyaydı evet. Öyle olmalıydı.

"Sadece arkadaşız," diye devam etti. Hiçbir şey demedim. Öylece ona baktım.

Sevdiğim çocuk, böyle biri miydi?
Bu kadar mı korkaktı, benden vazgeçecek kadar?

Umursamamaya çalıştım. Sessizlik ilk kez bu kadar can sıkıcıydı.

"İçmeye gidiyorum, " dedim basitçe. Dean'in peşimden gelmesini istedim. Gerçekten istedim.

Ama gelmedi.

İçtiğim içkilerin sayısını tutamıyordum artık. Önemli olan tek şey, acının gidiyor oluşuydu.

Sonra, omzuma bir el dokundu.

Gülümsedim.

Sonunda gelmişti. Belki Rob'a herşeyi açıklamıştı.

Belki düşündüğüm gibi biri değildi.

Belki.

sessizlik //destiel ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin