ROZDZIAŁ 14

381 15 2
                                    

Kiedy angielski dobił końca poszedłem za Cassidy żeby dowiedzieć co się jej stało.Poszedłem pod klasę ale jej tam nie było szukałem jej po całej szkole ale nikt jej nie widział,nawet w damskim kiblu byłem i  co i nic , co teraz ?-pomyślałem chwile i poszedłem  w jeszcze jedno możliwe miejsce czyli boisko szkolne.Dobrze myślałem była tam podbiegłem do niej i usiadłem na murku w cieniu bo było cholernie gorąco.Zobaczyłem twarz dziewczyny była cała zapłakana,oczy miała opuchnięte i zaczerwienione od płaczu lecz nadal wyglądała ślicznie-zaraz o czym ja myślę?!!
-Hej Cassi powiesz mi co się stało?-zapytałem łagodnie,dziewczyna spojżała na mnie lecz po chwili znowu spuściła głowę.
-Nic -powiedziała przygnębiona lecz już nie płakała to jedyny plus tylko jedyne co mnie zdziwiło w jej zachowaniu to to  że była na mnie chyba zła ale o co ??
-Powiedziałaś że mi powiesz to prosze powiedz o co chodzi marwie się .
-Po co ?
-Ale co po co ?
-Po co mam ci mówić ,rozmyśliłam się jednak nie chce mi się z tobą gadać-mówiła zła to widać.
-Może powiesz mi z tego powodu że jesteśmy przyjaciółmi ?
-Taa..przyjaciółmi -prychneła i zrobiła cudzysłów w powietrzu.
-Ej co to miało niby znaczyć.?
Dzwonek na lekcje ..
-Muszę iść -powiedziała i wstała jednak  złapałem ją za ręke i spowrotem posadziłem na murku.
-Nie ruszymy się stąd dopuki nie powiesz mi o co chodzi zachowujesz się dziwnie na lekcji praktycznie wogóle się do mnie nie odezwałaś a teraz zachowujesz się jakbyś była na mnie wsciekła.
-A może jestem pomyślałeś ?
-Ale niby za co co ja takiego zrobiłem ?
-Jesteś głupi czy tylko udajesz ?a zresztą nie ważne zapytaj swojego kolegę-wstała z murka i szła w stronę szkoły ale jeszcze się odwruciła w moją stronę-a i powiem ci jeszcze jedno ,nie sądziłam że jesteś aż takim dupkiem-dodała i poszła za to  ja postanowiłem pujść do Jamesa ..
******
I jak wam się podoba ?mnie osobiście bardzo.~Rozdział dedykowany dla xDTimcioxDD.💌💞

Zwykła Historia , A Może I Nie ??Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz