Po tym jak Ross wyszedł pobiegłam na górę wzięłam szybki prysznic i umyłam włosy, po kąpieli ubrałam się w ubrania zakupione wcześniej ,wysuszyłam blond włosy i pomalowałam rzęsy przejrzałam się jeszcze w lusterku i stwierdziłam że jestem gotowa chwilę później usłyszałam dzwonek do drzwi poszłam na dół je otworzyć .
OCZAMI ROSSA
Kiedy zadzwoniłem do drzwi i po chwili otworzyła mi Cassidy myślałem że zaraz nie wyrobie wyglądała pięknie i tak strasznie sexy miałem ochotę się z nią kochać tu i teraz ale wiedziałem że muszę z tym poczekać .
-Ross ? Czy ty mnie słyszysz ?
-Ee co nie to znaczy tak , tak słucham cię ale co mówiłaś ?
-Pytałam się czy idziemy ?
-Tak chodźmy przepraszam - dziewczyna się uśmiechneła i powiedziała
-Nic się nie stało ale następnym razem mnie słuchaj a nie patrzysz się na moje cycki okej .
-Nie patrzyłem się
-Jasne a ja jestem Święty Mikołaj -powiedziała zamykając drzwi i chowając klucze do torebki .1 godzinę później :
Po godzinie byliśmy na miejscu impreza zdołała się już rozkręcić spojrzałem na dziewczynę wyglądała jakby się czegoś bała .
-Kochanie wszystko w porządku ?-zapytałem zatroskany .
-Ee tak ale to nie moje klimaty a do tego wszyscy się na nas patrzą -powiedziała patrząc mi w oczy ja przybliżyłem się do niej i powiedziałem szepcząc w jej usta
-Patrzą się ponieważ jestem z najpiękniejszą kobietą na świecie .-powiedziałem i pocałowałem ją w usta.-Kocham cię skarbie najbardziej na całym świecie jesteś dla mnie najważniejsza .
-Ross ja..ja ciebie też kocham - widziałem że ma łzy w oczach - i ty też jesteś dla mnie najważniejszy.
-Może zatańczymy ? -zapytałem blondynka natychmiast się uśmiechnęła i wprowadziła nas na parkiet .Dochodziła godzina 24 kiedy dziewczyna podeszła do mnie
-Ross - blondynka powiedziała słodko i usiadła mi na kolanach - chcę iść do domciu proszę .
-Wiesz dobrze chodź odprowadzę cię .
-A zostaniesz ?
-Tak tylko wyśle sms do Rydel .Ja :
Rydel ja zostaje u Cassidy .;*
Rydel :
Oki baw się dobrze :*OCZAMI CASSIDY
Kiedy doszliśmy do domu usiedliśmy na kanapę i przytuliłam się do Rossa .
OCZAMI ROSSA
Kiedy tak siedzieliśmy postanowiłem na chwilę zamknąć oczy ale nagle poczułem na sobie dziewczynę otworzyłem oczy i zobaczyłem jej uśmiech był taki słodki i niewinny przybliżyła się do mnie jeszcze bardziej zdjęła mi koszulkę i szepnęła mi do ucha .
-Pragnę cię - nie wiedziałem jak się w tej chwili zachować byłem zaskoczony oczywiście pragnąłem jej tak samo ale musiałem się upewnić że to co mówi nie jest spowodowane niewielką ilością alkocholu .
-Jesteś pewna ? -zapytałem ,Cassidy tylko się szeroko uśmiechnęła i złączyła nasze usta .
-Czy taka odpowiedź ci wystarczy ? - zapytała kusicielsko.
-Myślę że tak.-powiedziałem i ponownie złączyłem nasze usta w namiętnym pocałunku .Wziąłem Cassidy niczym pannę młodą i zaniosłem do jej pokoju położyłem ją na łóżku a następnie sam położyłem się obok niej Cassidy ponownie usiadła okrakiem na mnie i zaczęła mnie namiętnie całować po klatce piersiowej nie mogłem tego dłużej wytrzymać i obróciłem ją w związku z czym teraz ja byłem na górze pocałowałem ją lekko w usta a następnie zdjąłem z niej sukienkę bardzo się zarumieniła.
-Kotek jesteś tego pewna ja mogę poczekać - powiedziałem szeptem i cmoknąłem ją w polik .
-Nie , nie o to chodzi ja chce to zrobić ale ..- i nie dokończyła wiedziałem że coś jest nie tak.
-Ale
-Eh bo ja słyszałam że to boli czy to prawda ?-zarumieniła się jeszcze bardziej .
-Słońce postaram się żeby nie bolało dobrze ? -uśmiechnąłem się do niej ona odwzajemniała uśmiech i już dalej było wszystko w porządku było naprawdę cudownie .OCZAMI CASSIDY
Czuję się niesamowicie właśnie przeżyłam swój pierwszy raz troszkę bolało ale tylko chwilę Ross starał się jak może panować nad sobą spojrzałam na chłopaka który spał wyglądał tak słodko jego blond włosy opadały mu lekko na jego spocone czoło a do tego cicho chrapał wyglądał cudownie .Przytuliłam się do niego i poszłam spać z myślą o niesamowitych wydarzeniach z dzisiejszego dnia .
*****
Przepraszam że tak długo ale nie mogłam napisać miałam chwilowe zaćmienie 😂 ale w końcu jest jak się podoba ?Naprawdę długo go pisałam więc mam nadzieję że nie zawiodłam .
Buziaki ❤❤❤
CZYTASZ
Zwykła Historia , A Może I Nie ??
Fiksi RemajaCassidy idzie do nowej szkoły wygląda na to że wszystko będzie wspaniale jednak pewnego dnia wpada na chłopaka czy to zmieni co kolwiek w jej życiu ? Jak potoczą się ich dalsze losy? zobaczymy ... ************ #699 miejsce w dla nastolatków 17.02.2...