ROZDZIAŁ 28

251 12 1
                                    

-Tata !!??-krzyknęłam zdziwiona i natychmiast rzuciłam mu się na szyję.
-Tak córeczko - szepnął mi do ucha  a ja zaczęłam szlochać tak strasznie się za nim stęskniłam bardzo mi go brakowało .Kiedy już przestałam płakać ( ze szczęścia ) odsunełam się i spojżałam na rodziców patrzyli na mnie bardzo dziwnie - o co im chodzi do cholery ?-pomyślałam.
-Dlaczego się tak na mnie dziwnie patrzycie ?-zapytałam wkońcu.
-Mam dla ciebie dobrą wiadomość -odezwała się mama .
-Jaką ?-zapytałam .Rodzice spojżeli się na siebie uśmiechając się a potem skierowali swoje oczy spowrotem na mnie .
-Córeczko tata zostaje z nami na stałe -powiedziała wkońcu mama nie mogłam w to uwierzyć . Tata nie wyjeżdza ? Zostaje z nami ? Bede miała znowu ojca ? .
-O matko !!!- krzyknęłam znowu podbiegłam do rodziców i wtuliłam się w nich jak tylko mogłam nadal nie mogłam uwierzyć w to że znowu mam rodzinę w komplecie to takie wspaniałe uczucie myślałam że już nigdy nie doznam takiego szczęścia a tu proszę wszystko się poukładało .Byłam pewna że po przeprowadce nic dobrego mnie nie spotka ale stało się odwrotnie mam wspaniałego chłopaka , super przyjaciółkę i rodzinę w komplecie jestem szczęśliwa jak nigdy teraz myślę że ta przeprowadzka to była najlepsza decyzja jaką podjęła moja mama .Z rozmyśleń wyrwał mnie dzwięk przychodzącego sms.
-Przepraszam -odsunełam się i spojżałam kto napisał był to oczywiście Ross .
Ross :
Śpisz słonko ??
Ja :
Nie jeszcze nie .Nie mogę narazie pisać puźniej się odezwę . Kocham cię !:*
Ross :
Dobrze .Też cię kocham ;*
Schowałam telefon spowrotem do kieszeni i spojżałam na rodziców .
-Przepraszam was to Ross -powiedziałam.
-Kto taki ? - zapytał ojciec a no tak on o niczym nie wiedział .
-Tato Ross to mój chłopak -odpowiedziałam ojciec spojżał się na mnie chyba zszokowany .
-Chłopak ? Kiedy chciałem z tobą rozmawiać o związkach to zawsze było fuuj tato nie mów o tym chłopcy są obrzydliwi fuuuj -zaczął naśladować mój ton .
-Miałam wtedy 8 lat -powiedziałam - Ludzie się zmieniają tato .
-Chciałbym poznać tego Rossa zaproś go jutro na obiad dobrze ?
-Dobrze tato -uśmiechnęłam się -napewno go polubisz -dodałam .
-Może i tak dobra leć na górę umyj się i do łóżka rano do szkoły -powiedział tata całując nie w czoło .
-Dobrze tato -poleciałam na górę ,wzięłam szybki prysznic i wskoczyłam do łóżka postanowiłam napisać  sms'a do Rossa mam nadzieję że jeszcze nie śpi.
Ja :
Śpisz ?
Ross :
Nie czekałem na ciebię ;*
Ja :
Kochany jesteś ;*
Ross :
Wiem ;);*
Ja :
Mam dla ciebie wspaniałą wiadomość .Jutro idziesz do mnie na obiad ;*
Ross :
A z jakiej to okazji ??;* haha.
Ja :
A z takiej że mój tata chcę cię poznać i zaprasza cię na obiad .
Ross :
Jakto twój tata przeciesz podobno przyjeżdza tylko na święta a z tego co wiem nie mamy jeszcze świąt :*?
Ja :
Przyjechał i zostaję na stałe !!!:))
Ross :
Jejku kochanie to wspaniała wiadomość;**Już nie moge się doczekać.Dozobaczenia jutro przyjdę po ciebie dobrze ??:*
Ja :
Dobrze ;* Kocham cię bardzo mocno .Dobranoc skarbie :**
Ross :
Ja też cię bardzo kocham ;* Dobranoc perełko :**

Odłożyłam telefon , położyłam się i momentalnie odpłynęłam w krainę Morfeusza .
***********
Badum i kolejny rodział gotowy 😅 mam nadzieję że się podoba 😊 kto się spodziewał że to bedzie ojciec ??!!~komentować i dawać gwiazdki 😘
Buziaki 😘😘😘

Zwykła Historia , A Może I Nie ??Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz