TOPRAK
Dün olanları Deniz'le konuşmalıydım. Böyle yarım kalmamalı. Evden çıkıp Deniz'lere doğru gittim. Zili çalınca, Deniz'in annesi Yeşim Teyze açtı. Ve Derinler'de olduğunu söyledi. Derinler'e gitmeden önce tekrar eve gittim. Telefonumu unutmuştum. Telefonumu alıp tekrar aşağıya indim. Denizler'in apartmanının kapısı açıldı ama kimin içeri girdiğini görmedim.
Derinler'e gidince Deniz'in eve gittiğini söylediler. Salona geçip oturdum. Ama Derin'in o soruyu soracağını bilsem oturur muydum o koltuğa?
Evet, şimdi ne yapacam? Söylersem Kayra öldürür beni. Hemde Derin'le yeni yeni ilişki kurmaya çalışırken. Ama söylemesem Derin kim bilir ne yapar bana. Kendi kendime zaman kazanmaya çalışırken Derin'in sesi ile kendime geldim.
"-Toprakkk!" Dedi bağırarak.
"-Efendim Derin"
"-Sana bir soru sordum, yanılmıyorsam"
"-Evet. Ya Derin sen bunu niye Kayra'ya sormuyorsun. Bak eğer Söylersem, benim de aram bozulur Kayray'la"
"-Yani bu kadar önemli birşey geçti aralarında" dedi
"-Ya kızım sen lafı nerden anlıyorsun?" Dedim. Çok sıkılmıştım
"-O zaman yürü size gidiyoruz" dedi ve hep beraber kalktık. Kayra'nın haberi olmalı. Gizliden mesaj attım.Gönderilen: Kay Kay
"Derin'le beraber eve geliyoruz. Beren konusunu konuşmak icin"Mesajı gönderdikten sonra yolda bile ağzımdan laf almaya çalıştı ama beceremedi. Bugün dünden de kötü şeyler olacağını hissediyorum.
KAYRA
Toprak'ın mesajıyla olduğum yerde donakaldım. Birşeyler anlatmış olabilir miydi? Tabiki de Toprak böyle birşey yapmaz. Düşüncesi bile saçma geliyor insana. Daha hiçbirşey olmamışken bitmesini istemiyorum. Derin'e değer veriyorum, ve yanılmıyorsam seviyorum. Beren'le olanları öğrenirse nasıl tepki vereceğini merak ediyorum doğrusu. Ben bu düşüncelerle boğuşurken kapının çalınmasıyla kendime geldim. Kapının önüne gelince derin bir nefes aldım.
"-Hoşgeldiniz. Niye geldiniz? Hadi gidin" dedim telaşlanarak.
Derin bir bana bir de Toprak'a bakıp;
"-Siz haberleşmediniz değil mi?" Dedi.
"-Zeki kızın hâli başka olur" dedi Toprak.
"-Toprak telefonunu verir misin?" Dedikten sonra Derin, Toprak panik oldu.
"-Niyeymiş o" dedi Toprak.
"-Toprakk! Ver dedim" diye bağırınca Derin, yerimden zıpladım.
"-Tamam lan. Bağırma al" Toprak telefonu uzatırken içimden 'ne olur bu salak mesajı silmiş olsun' diye geçirdim. Ama Toprak'a bakınca 'Maalesef abicim' dercesine bana bakıyordu. Derin telefonu kurcalayıp içeriye girdi. Bizde onu takip ettik. Derin biraz daha telefonu kurcaladıktan sonra Toprak'a geri verdi.
"-Ajanlıkta bir numarasın Toprak. Ya ne ara yazdın gözümde üstündeydi" deyince Derin, gülmemek için zor tuttum kendimi. Odada koltuğa oturunca Derin kalkıp önümde durdu.
"-Kayra yalnız konuşalım mı?"
"-Olur, gel benim odama geçelim" dedim. Konuştuğunda ki ses tonundan birşey anlamıyordum. Bana kızgın mıydı? Bir saniye, benim geçmişim kimseyi ilgilendirmiyor. Şimdi onunda sevgilisi olmuştur elbet. Ben ona karışıyor muyum? Hayır. Karışmaya da hakkım yok. Onun da. Peki Derin bana neden bunu soruyor?
Odama girip bir sandalyeye oturdu. Bende başka bir sandalye alıp yanına geçtim.
"-Evet Derin seni dinliyorum" dedim ve duyacaklarıma hazır olmak için Derin bir nefes aldım.
"-En hızlı sayı hangisi?" Dedi birden. Bunu niye sordu ki şimdi?
"-bilmem. Sen şimdi bunu niye soruyorsun?" Dedim.
"-Öyle içimden geldi. Ve en hızlı sayı ondur" dedi gülerek.
"-Niyeymiş o"
"-Çünkü onun arabası var" dedi. Şok geçirdim bir an. Gülsem mi, yoksa gülmesem mi diye tereddüt ettim. Ama Derin gülme krizine girmişti. Bu espirinin konumuzla ne alakası vardı. Pardon bu iğrenç espirinin.
"-Derin bunun konumuzla ne alakası var?"
"-Seni rahatlatmak için söyledim"
"-Beni niye rahatlatıyorsun?" Dedim.
"-Ya Kayra çok gerginsin. Seninle bir konu konuşacaz dedik kendini Bukalemun gibi şekilden şekile soktun" deyince Derin, istemsiz bir şekilde güldüm.
"-Tamam, istediğin oldu. O iğrenç espirinle rahatladım" dedim.
"-Neyse konumuza dönelim. Bak Kayra dün birbirimize olan gerçek duyguları itiraf ettik. Yarın veya daha ileriki bir zamanda ne yaşayacağımızı ve ne hissedeceğimizi bilmiyoruz. Eğer aramızda birşey olacaksa ben sana güvenmek istiyorum. Seni tanımak istiyorum. Beni anlıyorsun değil mi?" Dedi.
"-Evet Derin, haklısın" diyebildim. Ama gerçekten haklıydı. Bende onu tanımayı çok istiyorum.
"-Eğer birgün seninle çıkacak olursak aramızda birşey olmasını istemiyorum" dedi. Demek ki şimdi sevgilisi yoktu. Telefonda fotoğraftaki kimdi acaba? Ben böyle düşüncelerimle boğuşurken o bir soru daha sordu.
"Eee Kayra Bey, Beren ile aranda neler var?" Dedi. Şimdi çık işin içinden Kayra...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH'A MOLA
Teen FictionMuğla'dan İzmir'e gelen Derin'in sıradan, hayatı tanıştığı 5 manyak arkadaşları sayesinde bir anda değişirse ne olur..? "GERÇEKLERİN İÇİNDEKİ HAYALLERLE YAZILMIŞTIR. İÇİNİZİ ISITMASI DİLEĞİYLE." DÜŞLER SOKAĞINA GİDER➡