Bölüm 9

291 19 1
                                    

KAYRA

Planımıza göre kahvaltıdan sonra Aleyna ve Anıl dışarı çıkacaklar. Daha doğrusu Aleyna, Anıl'ı oyalayacak. Biz de o sırada herşeyi hazırlayacaz. Eğer bir aksilik çıkmazsa plan süper bence.
Toprak'ta uyanınca gizliden hediyelerimizi sipariş ettik.
Herkes uyanınca kahvaltıya oturduk.

"-Bugünün kokusu farklı geliyor bana. Sanki değişik bir günmüş gibi" dedi Anıl.
Mal anladık doğum günün bari belli etme.
"-Evet Anıl. Haklısın" dedim ve oda sustu. Bende sessizce Derin'in yanına yaklaşarak;
"-Şuan gerçekten çok iyiyim" dedim.
"-Ee ne güzel işte" dedi.
"-Ama nedenini biliyor musun?" Diye sordum.
"-Hayır. Özelse de bilmek istemiyorum" dedi. Bende kulağına yaklaşıp;
"-Dün ki öpücüğün beni bu hâle getirdi" dedim ve güldüm. Önüme dönünce Derin'i öylece şok geçirmiş bir şekilde bıraktım. Ve ikimizde Deniz'in meraklı bakışlarıyla karşılaştık.
"-Toplum içinde kulaktan kulağa konuşulmaz" dedi
"-Önemli birşey değil Deniz" dedi Derin ve önüne döndü. Bana bakmaya cesareti yoktu.
"-Öyle olsun Derin" dedi Deniz. Şimdilik bu konuyu kapattı ama sonra Derin'e ne yapar orasını bilmem. İhale Derin'e kaldı. Allah yardımcın olsun Derin...

Ben kızlara yardım edip tabakları mutfağa taşıdım. Derin tek mutfaktaydı, ve bana hâlâ bakamıyordu. Bu işe bir son vermeliydim.
Onun yanına yaklaşarak bir elimle çenesini tuttum, diğer elimle de sırtını tutup kendime yaklaştırdım.
"-Ne oluyor Derin?" Dedim ciddi bir şekilde.
"-Bir şey olduğu yok Kayra" dedi ve gözlerini devirdi.
"-Bana bak Derin" dedim hafif bağırarak.
"-Bana dün akşam ki öpücüğün anlamlı olduğunu söyler misin?" Diye ekledim. Çünkü bunu duymak istiyordum. Asla sıradan bir öpücük değildi.
"-Kayr..." Derin tam söze girecekti ki Deniz mutfağa geldi.
"-Tamam şimdilik bu konu kapansın" dedim Derin'in duyabileceği bir ses tonuyla. Yanağından makas alıp;
"-Sorun yok" dedim ve mutfaktan çıktım. Gerçekten aramızda sorun olsun istemiyordum.

Ben ve Toprak ortalığı toplarken Anıl ve Aleyna evden çıktılar. Güya alışveriş merkezine gidip eğleneceklerdi. Asıl amaç önemli bence. Saate bakınca 1 olduğunu gördüm. 4'e kadar zamanımız vardı ve akşama müthiş eğlence...

DERİN

Kayra mutfaktan çıkınca sanki hiçbirşey olmamış gibi bulaşıklarla ilgilendim.
"-Ne zaman anlatmayı düşünüyorsun" dedi Deniz haklı olarak.
"-Anlatacağım birşey olduğunu sanmıyorum" dedim.
"-Emin misin Derin, iyi düşün" dedi.
Deniz zorlama ya.
"-Tamam anlatacağım birşeyler var ama zamanı degil"
"-Peki" dedi ve güldü
"-O zaman ipucu ver" dedi yine gülerek.
"-Hangi ipucundan bahsediyorsun?" Dedim anlamamazlıktan gelerek.
"-Kayrayla çıkıyor musunuz?"
"-Tabiki de hayır" dedim.

Mutfakta işimiz bitmişti. Oturma odasına Toprak ve Kayra'nın yanına gittik.
"-Hadi herkes yaptığı yiyecekleri getirsin" dedi Toprak.
Deniz ayağa kalkıp;
"-O zaman ben uçtum" dedi ve evden çıktı. Tam bende ayağa kalkıyordum ki;
"-Tamam ben ve Derin'de gidelim. Sende pastaneye gidip pastayı alırsın ve hepimiz yine burada buluşuruz" dedi Kayra.
"-Tamam anlaştık kanka" dedi Toprak.

Sonra üçümüzde evden çıktık. Toprak bizden ayrıldıktan sonra pastaneye gitti. Ben ve Kayra'da bize gittik.
"-Kayra sen pastaları al ve eve git. Ben de hazırlanıp gelirim" dedim.
"-Ben o kadar pastayı tek başıma taşıyamam" dedi
"-Kayra ukalalık etme" dedikten sonra telefonum çalmaya başladı.
"-Efendim Deniz"
"-Elbiseni al gel bizde hazırlan"
"-Tamam. Yarım saat sonra oradayım" dedim ve telefonu kapattım.

Kayra pastaları alırken bende makyaj malzemelerimi ve elbisemi poşete koyup Kayra'nın yanına döndüm.
"-Hadi gidelim" dedim sırıtarak. Şimdiden heyecanlanıyordum.
"-Kayra bana bakmayı keser misin artık"
"-O niyeymiş"
"-Ya elindekilerini düşürürsen sana ne yapacağımı düşünmek bile istemiyorum" dedim.
"-Öper misin yoksa döver misin?" Dedi.
"-Kayraa!"
"-Tamam sustum" dedi ve güldü.

SİYAH'A MOLA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin