DERİN
Sabah uyanıp kahvaltı yaptım. Saat daha erken olduğu için evi temizledim. Sonra üstümü giydim. Saate bakınca hâlâ çok erkendi. Kitap okumaya karar verdim. Bir elli sayfa okuyunca telefonuma mesaj geldi. Kayra'dan. Ama neden beraber gidecektik ki? Neyse servise telefon açsam iyi olacak. Deniz'lere de haber vermem gerekiyor.
Gönderilen: Deniz(Uyuyan güzel)
"Ben Kayra ile okula gideceğim. Haberiniz olsun istedim"Gönderen: Deniz (Uyuyan güzel)
"Tamam kanka. Ben Aleynaya'da söylerim"Deniz'le mesajlaştıktan sonra son kez üstüme baktım. Gayet iyiydim bence. Odama çıkıp çantamı aldıktan sonra zilin sesini duymamla aşağıya indim. Kapıyı açınca mal mal gülüyordum. Ve anlamadığım bir şekilde Kayra'ya sarıldım. Ne yapıyordum ben?
"-Hoşgeldin Kayra" dedim. Oda yanağımı okşayıp bir öpücük kondurdu.
"-Merhaba da sen niye bu kadar heyecanlısın. Bugün birşey mi var? Yani özel birgün mü?" Dedi.
"-Yok ya ne heyecanı? Heyecanlı değilim ben. Birde bugün sıradan birgün işte" dedim. Ama kendimi çok güzel kandırıyordum. Bugün nasıl özel olmaz, ben ve Kayra baş başa okula gidecektik. Bu gelmiş niye heyecanlısın diye soruyor. Mal işte. Pardon Ukala!
"-Hazırsan çıkalım"
"-Ben çoktan hazırım" dedim. Kayra önümde yürüyordu. Bir anda aklıma, beraber hiç fotoğrafımızın olmadığı geldi. Daha siteden çıkmamışken çekersek iyi olurdu bence. Kayra'nın kolundan tutunca durup bana baktı. Telefonuma uzanıp;
"-Seninle hiç fotografımız yok. Çekelim mi?" Deyince güldü.
"-Tamam. Ya zaten ben hayranlarım yüzünden alıştım bu durumlara"
"-Kayraa!"
"-Tamam ya birşey demedim" dedi ve telefonu benden aldı. Fotoğraf çekmek için yanına yaklaştım. Ama o elini omzuma atıp beni kendine doğru çekti. Durup ona bakınca siyah gözleri ile karşılaştım. Bence bu kadar yakınlık fazla. Sonra Kayra ile birkaç değişik poz ile birkaç tane fotoğraf çektik. Hepsi çok güzel çıkmıştı. Ne olur bu fotoğraflara birşey olmasın!..
İçlerinden bir tanesini whatsap profilime koydum. Tabi Deniz bunları görürde mesaj atmaz mı.Gönderen: Deniz ( Uyuyan güzel)
"Vaav! Çok hoş cıkmışsınız. Neler oluyor kanka? Okula geldiğimde herşeyi en ayrıntısına kadar istiyorum. Bilmem anlatabildim mi?"Gönderilen: Deniz (Uyuyan güzel)
"Tamam kanka"Telefonu Çantama atıp yürümeye başladım. Kayra elini tekrar Omuzuma attı. Öyle beraber yürüdük. Pek konuşmadık ama onunlayken sessizce yürümek bile güzeldi. Farklıydı...
Okula yetisince nedendir bilmiyorum ama Kayra beni kendine daha çok çekmişti. Bu beni biraz kuşkulandırmıştı. Okulun bahçesindeki gözlere aldırmadan yürümeye çalışıyordum. Ki çok zor oluyordu.
"-Bu kadar gergin olmana gerek yok Derin" dedi Kayra bana bakarak.
"-Tüm okulun gözleri üzerimizdeyken gergin olup olmamak elimde değil Kayra" derken sınıfa doğru ilerliyorduk.
"-Biz sadece birbirimize olan duygularımızı dışarı vuruyoruz. O kadar" dedi çok rahat bir şekilde. Ve sınıfa girdik. Kendimi Kayra'dan çekince bana sinirli bir şekilde baktı.
Uff! Olan oldu zaten. Sıramıza doğru ilerlerken Deniz'in zafer kazanmış yüzünü görünce ona tebessümle karşılık verdim. Ama karşı sırada oturan Beren ve grubunu görünce tüm bünyem alt üst oldu. Bana beni öldürecekmiş gibi bakıyordu. Şimdilik onu boşvermeliydim.
"-Selam millet" dedi Kayra ve beraber sıraya oturduk. Ben Deniz'e dönüp;
"-Aleyna nerede" diye sordum.
"-Depresyonda" deyince Deniz, birşey anlamadım. Oda zaten anlamadığımı anlamış olacak ki bana bakıp;
"-Ya Anıl bunu aldatmıştı ya o yüzden depresyona girmiş" dedi.
"-Neyse. Ee neler oluyor kanka?" Diye sordu. Geç bile kalmıştı. Tabikide Kayra yanımda otururken anlatamazdım.
"-Ya yok birşey kanka" dedim geçiştirmeye çalışarak.
"-Hı hı git başka zaman gel. Yeme beni kızım"
Uff! Biliyorum Deniz'i atlatmak çok zordu. Yanına yaklaşıp;
"-Ya Deniz Kayra burdayken nasıl anlatayım" dedim.
"-Hmm yani o kadar önemli şeyler"
"-Sana şimdiden söylüyorum. Fazla hâyâl kurma. Çünkü duyacaklarından sonra hayal kırıklığı yaşayabilirsin. Beklediğin gibi birşey yok" dedim.
"-Hiç sanmıyorum. Sen anlat bi Orası da bana kalsın" dedikten sonra Deniz, sınıfa Hocamız girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH'A MOLA
Teen FictionMuğla'dan İzmir'e gelen Derin'in sıradan, hayatı tanıştığı 5 manyak arkadaşları sayesinde bir anda değişirse ne olur..? "GERÇEKLERİN İÇİNDEKİ HAYALLERLE YAZILMIŞTIR. İÇİNİZİ ISITMASI DİLEĞİYLE." DÜŞLER SOKAĞINA GİDER➡