Bölüm 14

237 15 0
                                    

TOPRAK

Aleyna'nın söyledikleri sayesinde şuan çok mutluydum. Ne olursa olsun Deniz'le konuşmam gerek. Belki gerçekten seviyordur beni. Ve aramızda birşeyler olabilir. Evet neden olmasın. Zaten ben onu hâlâ seviyorum. Ben böyle düşüncelerimle boğuşurken Anıl ve Aleyna odaya çekildiler. Kayra ve Derin'de hâlâ nedenini anlamadığım bir şekilde konuşmuyorlardı. Bende fırsatı değerlendirip Deniz'le konuşmanın vakti geldiğini düşündüm. Deniz'i alıp mutfağa gittik.
"-Evet Toprak seni dinliyorum" bu kız çok sabırsız. Ama ben bu haline bile âşıktım. Ona yaklaşıp konuşmaya başladım.
"-Deniz, Aleyna'nın dedikleri doğru muydu?"
"-Doğru olmamasını mı isterdin?" Tam Deniz'lik bir cevap.
"-Emin ol gerçek olmasını çok isterdim. Eskisi gibi" ve ona daha çok yaklaştım. O ince bedeni benle duvar arasında kalmıştı.
"-İsterdim? Yani olamaz mı?"
"-Bir saniye, yani kabul mü ediyorsun?"
"-Evet olabilir" kaç yıldır bunu duymak istemiştim.
"-Deniz, sana hâlâ deli gibi âşık olduğumu biliyorsun değil mi?"
"-Biliyorum Toprak" dedi ve kollarını omzuma doladı. Nefes alamıyordum. Devam etti.
"-Biliyorum Toprak. bana deliler gibi âşık olduğunu biliyorum. Beni öyle güzel seviyorsun ki, senin adını şu kalbime kazıdım ben"
"-İnanmıyorum Deniz. Beni hâlâ seviyor musun gerçekten?"
"-Toprak ben seninle beraberken hayatımın en güzel günlerini yaşamıştım. Ama o olanlardan sonra sendeki o güveni göremedim. Şimdi de bana beni sevdiğini söylüyorsun"
"-Deniz çok hata yaptım. Bana şans ver. Hatalarımı düzeltmek için ve seni geri kazanmak için bana azıcık bir şans ver"
"-Korkuyorum Toprak. Tekrar kırılmaktan, paramparça olmaktan ve tekrar seni kaybetmekten ölesiye korkuyorum" yüzünü ellerimin arasına alıp akan gözyaşlarını sildim.
"-Deniz bana hâlâ aşık mısın?"
"-Toprak, sende anlama zorluğu mu var? Senin için ölüyorum diyorum" artık gözyaşlarım gözlerime hücum etmeye başlamıştı. Engel olamıyordum. Ve hiç düşünmeden bir anda Deniz'in dudaklarında buldum kendimi. Bu dudakları ölesiye özlemiştim. Deniz'e tekrar kavuşmuştum. Onu tutup sıkıca sarıldım. Geçmişin izlerini yok etmek istercesine büyük bir hırsla sarıldım. Sonra çenesinden tutup gözyaşlarını sildim ve gülümsedim. Oda minik elleriyle benim yüzümü temizlerken birbirimize bakıp gülümsedik. Ama bu sefer çok ciddiyim. Ölsekte kimse bizi ayıramaz.

"-Tamam, hadi Toprak içeri gidelim" Ben ona hâlâ sarılırken o mızmızlık ediyordu.
"-Ya banane içerdekilerden. Benim için önemli olan sensin"
"-Biliyorum. Ama şimdilik kimseye bundan bahsetmeyelim"
"-Neyden bahsetmeyelim?"
"-Beraber olduğumuzdan Toprak" Yess! Bunu duydum ya şimdi ölürsem gözüm açık gitmez.
"-Peki sen nasıl istersen, ela gözlüm" daha sonra beraber içeri girdik.

Odaya gittiğimizde Anıl ve Aleyna'da gelmişti. Saatte geç olmuştu. Kızları bırakmamız gerektiğini düşündüm.
"-Ee kızlar isterseniz sizi bırakayım. Saat epey geç olmuş"
"-Biz de Deniz'i bekliyorduk zaten" deyince Derin, Aleyna'da ayağa kalktı. Anıl esneyerek;
"-Ya meleğim seni Toprak bıraksa olur mu? Çok uykum var. Gözlerimi açamıyorum"
Valla bu çocuk tam bir öküz. Kızla yeni barıştı, herhalde yine ayrılmak istiyor.
"-Olur aşkım. Sen uyu. Tamam artık sabah görüşürüz" ama Aleyna'da çok iyi niyetli. Sonra Kayra'da bana dönüp;
"-Sen Deniz ve Aleyna'yı bırak Toprak. Derin'i ben götürürüm" deyince bende onayladım. Benim için hiç fark etmez.
"-Senin götürmene gerek yok. Toprak var"
"-Ben götürürüm seni Derin"
"-Ya yorulma diye söylüyorum. Gerçekten gerek yok"
"-Derinn! Lafımı ikiletme" bu üslubu beğenmemiştim. Çok bağırmıştı. Kayra'nın neden böyle davrandığını bilmiyordum ama hemen öğrenmem gerekiyordu. Bilip bilmeden kalp kırıyordu çünkü. Derin'de Kayra'ya sinir olmuş olacak ki hemen odadan çıkmıştı. Anıl'ı tek evde bırakıp hepimiz çıktık. Ben, Deniz ve Aleyna'yı bırakmak için, Kayra'da Derin'i bırakmak için ayrılmıştık.
"-Olanlar hakkında bir bilgin var mı Toprak?" Oyş senin sesine kurban olayım. Nasıl da masum masum soru soruyor.
"-Bilmiyorum. Ama ögrenirim"
"-Ama en son telefonla mesajlaşıyordular. Gayet iyiydiler. Yani bir sorun yoktu"
"-Neyse kapatalım bu konuyu sonuçta onlar arasında olmuş olan birşey" deyince ikiside bana hak verip konuyu kapattılar.

SİYAH'A MOLA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin