İti an çomağı hazırla. Kayra bizim sıraya doğru gelirken gözlerini benden ayırmadı. Ve gelip Toprak ile Anıl'la selamlaştı. Sonra bir anahtar çıkarıp Toprak'a uzattı.
"-Bu akşam işim var geç gelecem. O yüzden beni beklemeyin" dedi.
"-Tamam dostum sorun yok." Dedi Toprak. Aleyna ve Denizi'de sorduktan sonra kendi sırasına doğru ilerledi. Bir saniye! bu üçü aynı evde mi kalıyor? Ama Aleyna yalnızca Anıl ve Kayra'nın kaldığını söylemişti. Ne düşündüğümü anlamış olacak ki bana dönüp;
"-Toprak ara sıra gider. Pek kalıcı değil. O yüzden söyleme gereği duymadım. Yanlış anlama" dedi Aleyna.
"-Yok canım niye yanlış anlayayım ki? Neyse kapatalım bu konuyu" dedikten sonra hoca sınıfa girdi.Seksen dakika matematik sonrası hepimiz acıkmıştık. Toprak ve Anıl bizi yalnız bırakmak için başka masaya doğru gittiler. Sonradan öğrendiğime göre Aleyna ve Deniz aynı apartmanda oturuyormuş. Hemen karşılarında Toprak ve Anıl, daha doğrusu artı Kayra. Yalnızca bizim oturduğumuz ev iki mahalle aşagıdaydı.
"-Peki okul mesafesi aynı olmasına rağmen Aleyna ve Anıl servisle gidiyor sen ise taksi falan artık her neyse. Neden servisle gitmeyi tercih etmiyorsun? Dedim tostumu yerken.
"-Servis beni çok sıkıyor. Bazen yürüyerek gidip gelmişimdir de. Rahat olmam gerek anladın mı?" Demişti ki Kayra izin almadan hemen masamıza oturdu.
"-Selam kızlar. Ee ne konuşuyordunuz? Niye ben gelince sustunuz. Yoksa benim hakkımda mı konuşuyordunuz?" Dedi ve bir kahkaha patlattı. Gerçekten şaşırmış bir vaziyette Kayra'ya bakıyordum bu o mu diye. Benim tanıdığım Kayra, kimseyi takmaz, gülmez, ukala biri.. Ama şimdi karşımda kıs kıs gülüyor. Ya zaten iki günde ne kadar tanıyacam ki çocuğu?
"-Hayır Kayra, kız muhabbeti işte" dedi Aleyna.
"- Ben kantine gidip kahve alacağım isteyen var mı? Bence bazıları hâlâ doymamış gibi gözüküyor" bana bakarak söyleyince sinir oldum.
"-Yok Kayra biz yeterince içtik, sana da şimdiden afiyet olsun"
"-Biz? İçtik? Niye toplu olarak konuşuyorsun?" Dedi Kayra
"-Ben ve tşörtümden bahsediyorum canım. Tamam mı?"
"-Evet, gerçekten anlıyorum. Sınıfta görüşürüz kızlar" dedi ve gitti. Ben onun arkasında öylece bakarken, Deniz elini gözümün önünde sallayıp;
"-Öyle çocuğun içine düşeceksen biz gidelim" dedi ve gülmeye başladılar.
"-Ya ne içine düşecem? Sabah yaptığı aklıma gelince sinir oldum" dedim kendimi savunarak, Onların da inanmasını beklerken Aleyna;
"-Tabi tabi bizde yedik. Ya gerçekten söyle hoşlandın mı ondan?" Deyince bir tane koluna yapıştırdım.
"-Ya saçmalama Aleyna iki günde tanıdığım çocuktan mı hoşlanacam?" Dedim kendimi haklı çıkarmaya çalışarak. Zilin sesini duyar duymaz
"-Hem bak zil çaldı" dedim ve hemen ayağa kalktım. Ama ikisi yerlerinden bile kıpırdamamıştı.
"-Hey! Kime diyorum"
"-Uff Derin acele etme kızım görende sınıfta aşığı bekliyor" deyince Deniz, Aleyna;
"-Bence bekliyor Kayra. Sen onu görmek için acele ediyorsun" deyince ağzım açık kaldı.
"-Ya ne haliniz varsa görün, ben gidiyorum" dedim. İki adım atmıştım ki Aleyna beni çağırdı. Dönüp baktığımda ayağa kalkmıslar ve "Aşıksın.." diye bağırıp duruyorlardı. Hemen yanlarına gidip onları susturdum.
Sonra arkamdan gelen üçlü, hep beraber
"-kim kime aşık" diye sorunca Aleyna;
"-Deri.." sözünü bitirmesini engelledim.
"-Yok öyle birşey bunlar saçmalıyor. Ee hadi sınıfa gidelim" dedim. Hepsi bu telaşlı halime güldü. Zaten ilk defa Toprak'ın güldügünü görmüştüm...Sınıfa girince Aleyna'ya 'sen görürsün' bakışı attım. Ve hoca sınıfa geldi. Gerçekten çok sıkılmıştım. Daha yirmi beş dakika geçmiş. Kafamı kaldırıp sınıfa baktığımda yarısı uyuyordu. Ben yine iyi dayanmıştım.
Gözlerimle sınıfı tararken Kayra'nın gözleriyle karşılaştım. O beni mi izliyordu? Uff banane canım. Aleyna ve Deniz'e bakınca onların çoktan uyku diyarında olduğunu gördüm. Aklıma birsey gelince gülmeye başladım. Daha doğrusu kulaklığımı takıp başımı masaya gömdüm. Telefonum titreyince baktım bir mesaj gelmişti. Kayra'dan!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH'A MOLA
Fiksi RemajaMuğla'dan İzmir'e gelen Derin'in sıradan, hayatı tanıştığı 5 manyak arkadaşları sayesinde bir anda değişirse ne olur..? "GERÇEKLERİN İÇİNDEKİ HAYALLERLE YAZILMIŞTIR. İÇİNİZİ ISITMASI DİLEĞİYLE." DÜŞLER SOKAĞINA GİDER➡