Bölüm 21

242 10 0
                                    

DERİN

Kayra'da yanımızdan gidince bizde öylece oturmaya devam ettik.Ya nerde kaldı bunlar ya?Uff bekleye bekleye canım sıkılmıştı.Deniz desen telefonun içine düşmüş.Aleyna ve Anıl sarmaş dolaş oturmuş kimse umurlarında değil.Bende mal mal kantinde gelen geçen öğrencilere bakıyorum.
"Uff...beş dakika demişti ama nerde kaldı."Kimse beni takmayınca daha bir sinilendim.
"Heyy kime diyorum ben..."
"Hıh...ne olmuş?"Deniz'in bu umursamaz tavrı daha çok sinirlenmeme neden oldu.
"Yok birşey Deniz."
Zilin sesini duyunca oflayarak yerimden kalktım.Denizlerde masadan kalkınca beraber sınıfa çıktık.Sırama oturup telefonumla oynamaya basladım.Zil çaldıktan 10dakika geçmisti ama ne Ayhan Hoca gelmişti ne de Kayra...
Sınıfa adını hâlâ bilmediğim bir çocuk girip"Arkadaşlar bugün Ayhan Hoca yok."deyip yerine oturdu.Ben bu duruma üzülürken tüm sınıf alkış çalmaya başladı.Önümde oturan Anıl bize doğru dönüp"Ucuz kurtulduk."dedi.
"Ne için Anıl?"
"Ayhan Hoca gelmedi ya daha ne olsun..."
"Ya Anıl niye öyle diyorsun.Bence Ayhan Hoca gayet iyi."
"Ya ne demezsin.Ya kızım adam derse başlamadan espirileriyle bizi bir güzel öldürüyor.Sonra da gel Fizik dinle.Ben hangi kafayla dinliyeyim."
"Bence espirileriyle seninkinden kat be kat iyi."
"Bu senin fikrin."

Uff gelde 80dk boş boş otur.En iyisi Kayra'ya mesaj almalıyım.

Gönderilen: By Ukala
Kayra nerde kaldın??

Mesajıma tabi ki de cevap vermedi.Yapacak birşey olmadığı için kafamı sıraya gömdüm.

45dk geçmişti.Ben yine isyan etmeye başlayacaktım ki sınıfın kapısı açıldı.Ve gelen kişi ile bir 'darbe' yedim.Gelen kişi nöbetçi hocaydı.
"Ya olamaz ya!Uff...ya..."
"Çocuklar 5dk sessiz olun.Diğer ders konferans salonunda bir seminer var.Zil çaldığı gibi orada toplanın."
Hoca sınıftan çıkınca arkamda oturan Deniz'e döndüm.
"Deniz Toprak nerde?"
"Bilmem işi çıkmıştır."
"Eee bi arayıp sorsana nerde?"
"Derin niye çocuğu sıkayım ki.Önemli bir şey olsa ya da benim bilmem gereken bir durum olsa o zaten beni bilgilendirir."
Deniz'in bu rahatlığına şaşırmıştım.
"Sen niye Toprak'ı soruyorsun ki?"
"Ya ben Kayra'yı merak ettim.Hemen geleceğim dedi ama gelmedi.Toprak'ın yanında olacağını düşünüyorum."
"İşi uzamıştır.Derin çok abartıyorsun.Uff...gelirler."
"Ya ama Deniz..."
"Derin geldim işte."
Kayra'nın sesi ile ona döndüm.Sonunda gelmişti.
"Oo bazılarını çok mu beklettim?"
"Tamam boşver neredeydin sen?"
"Ufak bir iş vardı.Sonra söylerim."deyip göz kırptı.
Kolunu omuzuma atıp beni kendine çekti.Bende onun huzurlu kollarına uzandım.

Dersten sonra o yarım saati de Kayra'nın kollarında geçirdim.Benim için geçen en huzurlu yarım saat.Tabi bu huzurlu dakikalar zilin çalınmasıyla son buldu.Kayra'nın kollarında ayrılırken bana en güzel gülümsemesinden sunup ayağı kalktı.Bende ona eşlik ettim.
"Anıl sen kızları al.Salona inin ben birazdan gelirim."
Kayra'nın bu sözü yüzünden yüzümdeki gülümseme bir anda kayboldu.Tam ağzımı açacaktım ki yanağımı sıkıp"Hadi görüşürüz "dedi ve gitti...

Kayra'da gidince hep beraber salona indik.Nereye gittiğini hâlâ merak etsemde kafama takmamaya çalıştım.Hepimiz en arkaya oturduk.Biz gittiğimizde salonda tek tük öğrenci vardı.

Zaman geçtikçe öğrenci sayısı artıyordu.Ve zaman geçtikçe benim sabrım tükeniyordu...

RÜZGÂR

Derin'i özledim.Ama şimdi okuldadır.Zaten sabahda göremedim.Uyandığımda çoktan sevgilisinin yanına ucmuştu.Okuluna mı gitsem acaba...Olmaz!Niye olmasın ki bence gitmeliyim.Beş dakikalığına görüp tekrar eve gelirim.Evet bence de gitmeliyim.

Ve bir taksiye atlayıp okula doğru ilerledim.Sonunda gelmiştim.Bahçede hiç
öğrenci yoktu.Demek ki hâlâ dersteler.Tenefüs zili kadar okulda gezmeyi düşündüm.Ve okulun içine girip koridorlarda gezmeye başlarken bir kıza çarptım.
"Önüne baksana be."diye bağırdı kız."Hem suçlu hem güçlü.

SİYAH'A MOLA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin