DERİN
Hepimiz Deniz'lerde toplanmıştık. Yani hepimiz derken Kayra hariç. Ya neredeydi bu çocuk?
"-Ben çıkıp etrafa bir bakacam"
"-Ya Toprak nereye bakacaksın" dedikten sonra Deniz, saate bakıp;
"-Ee o zama bizde okula" dedi.
"-Okula mı? Kayra yok, ve sen okula gidelim diyorsun. Saçmalama Deniz"
"-Peki ne yapalım Derin? Yapabileceğimiz birşey var mı? Toprak gidip bakacak. Endişelenme buluruz elbet" Ama gerçekten Kayra olmayınca okula gitmek istemiyordum. Ama gitmek zorundaydık. Hep beraber evden çıktık. Toprak, Kayra'nın takıldığı mekanlara bakacaktı. Bizde okula...Sınıfa girdiğimizde Sıla grubunun kahkahaları yüzünden zaten bozulmuş olan sinirim daha çok bozuldu. Bize bakıp bakıp gülmeleri. Onları öldürmem için yeterli bir sebepti. Deniz'de sinirlenmişti. Ama kendi kendini teselli etmeye çalışıyordu. Ve bir anda Deniz'in telefonuna mesaj gelince düşüncelerimi bir kenara bırakıp Deniz'e döndüm.
"-Kimdi Deniz? Toprak mı? Bir haber var mı Kayra'dan?"
"-Derin önce bir sakin ol. Kayra ve Toprak okulda şuan"
"-Nee! Hadi gidelim o zaman"
"-Ee zaten gidecez kızım. Sen bir sakin olmuyorsun ki"
"-Nerdeler şuan. Kayra iyi mi?"
"-Kantindeler. Kayra'nın iyi olup olmadığını görünce sen karar veririsin"
Apar topar sınıftan çıktık. Kantine doğru ilerlerken kalbim çok kötü atıyordu. Kantine göz gezdirince Toprak'ı gördüm. Ve yanında da Kayra'yı!Aman allahım yüzü mosmor olmuş. Kavga etmiş.
"-Kayraa! Ne oldu sana böyle?"
"-Ya abartılacak birşey yok"
"-Ya kanka nasıl abartılacak birşey yok. Baksana yüzün mosmor olmuş" diyerek bana katıldı Deniz.
"-Bakın Umut'la biraz tartıştım. Olan oldu. Kapatın konuyu. Bir daha da sakın açmayın"
"-Peki sen nasıl istersen abicim. Ama sen niye kavga ediyorsun ki? Beni çağıracaktın. Ben o iti elimi oynatmadan öldürürdüm" Anıl'ın gereksiz konuşmalarına şimdilik katlanamayacaktım.
"-Anıl sus. Yoksa ağzınla burnunun yerini değiştiririm" dedi Toprak.
"-Tamam be. Ben aşkımı alıp gidiyorum. Sizde burda kalın" Aleyna ve Anıl sınıfa çıktıktan sonra, Deniz ile Toprak'ta çıktı. Kayra'nın kavga etmesine çok üzülmüştüm. Kendi kendime off çekerken Kayra bana baktı.
"-Hayrola ne oflayıp pufluyorsun?" Derken o yaralı elleriyle çenemden tuttu.
"-Yok birşey. Kavga etmene üzüldüm o kadar"
"-Ya tamam üzülecek birşey yok. Asma suratını. Zaten suratsızsın. Böyle okulda dolaşırsan herkes okuldan kaçar valla"
"-Kayraaa!"
"-Tamam kızma küçük kız" dedi ve başımı omzuna bıraktı. Çok rahattım onun yanında. Ta ki nöbetçi öğretmen gelene kadar.
"-Gençler sınıflarınıza hadi"
Kayra elimden tuttu ve sınıfa doğru ilerledik. Sınıfa girdiğimizde hoca daha gelmemişti. Bizi gören Beren sinirden ölmüştü.Bir saniye Deniz ve Toprak el ele mi tutuşmuş? Sıla'yı sinir etmek için yapmış olamaz herhalde. Sırama geçince Deniz'e yaklaşıp kulağına eğildim.
"-Hayrola, ne iş?"
"-Anlatırım kanka. Ama bu sefer haberler iyi" dedi ve göz kırptı. Ayy inanmıyorum! Yoksa ikisi çıkıyorlar mı? Ya ama çok isterim. Kendi sırama dönüp Kayra'ya bakıp göz kırptım. Oda bakıp gülümsedi. Sonra sınıfın en cici grubundan İnci, Cansu ve Gülcan grubuna gözüm takıldı. Bunlar çok iyi kızlardı. Çok tatlı görünüyorlar. Ve sınıfımızın voleybolcularıydı. Gururumuz!
Deniz ve Aleyna'da voleybolcu ve ikiside çok güzel oynuyordu. Bazen bende takıma girmek istiyordum fakat çok beceriksiz biri olduğumu da biliyorum. Sanırım Deniz ve Aleyna bana bu konuda yardımcı olabilir. Bildiğim kadarıyla Nisan ayında sınıflar arası Turnuvalar olacakmış. Takıma girmem gerekiyordu. Neyse bu konuyu Nisan'a kadar rafa kaldırayım. Ama ayrıca Aleyna ve Deniz'in bana o zamana kadar öğretmesi gerekiyordu.Kimya dersinden sonra kafam davul gibi olmuştu. Zilin çalınmasıyla hep beraber bahçeye indik. Öğle arası olduğu için voleybol oynama fikri aklıma geldi.
"-Deniz, kankam beni voleybola çalıştır"
"-Olur kanka. Gel şimdi spor odası boştur. Oraya gidelim"
"-Tamam gidelim" dedikten sonra spor odasına doğru yürümeye başladık. Sonra arkamı dönünce Toprakların da geldiğini gördüm.
"-Hayrola sizde mi geliyorsunuz?"
"-Bize yasak mı küçük kız?" Kayra bana göz kırparak deyince bende ona göz kırptım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH'A MOLA
Teen FictionMuğla'dan İzmir'e gelen Derin'in sıradan, hayatı tanıştığı 5 manyak arkadaşları sayesinde bir anda değişirse ne olur..? "GERÇEKLERİN İÇİNDEKİ HAYALLERLE YAZILMIŞTIR. İÇİNİZİ ISITMASI DİLEĞİYLE." DÜŞLER SOKAĞINA GİDER➡