Min andning blir oregelbunden och jag känner hur min puls ökar, hans närvaro har en sådan inverkan på mig. Han tittar från mina ögon till mina läppar och jag biter mig lätt i läppen, han lutar sig framåt och våra läppar möts och vi kysser varandra hungrigt. När vi drar ifrån ligger vi kvar med huvudena forfarande bara med några centimeters mellanrum..
"Vad gör vi?" Jag ställer frågan tyst och lite nervös över vad svaret kommer bli, "vi kysser varandra.." Han skrattar tyst och jag slår till honom på skämt, "allvarligt talat.." Jag suckar och lägger mig på rygg. "Jag gillar dig och det har jag alltid gjort.." Rockys röst låter säker och trygg.. "Men vi är bästa vänner?" Jag sätter mig upp med benen i kors och granskar honom noga, "Jo men du vet att det alltid vart något mellan oss som ingen riktigt kunnat sätta fingret på" han sätter sig upp och lutar sig mot sängramen. "Jag är bara rädd att förstöra allting igen." Jag lägger huvudet i händerna. "Vi kan göra en pakt!" Rocky ser ut som han fått världens snilleblixt "vadå för pakt?" Jag flinar åt hans barnsliga beteende. "Vi kan pröva på att vara i ett förhållande och om någonting känns fel för någon bryter vi direkt och fortsätter vara bästa vänner?" Han väntar spänt på mitt svar medan jag funderar.. "På ett villkor" jag ger honom en seriös blick. "Vad som helst!" Han tar min hand. "Att vårt förhållande stannar mellan oss tills vi vet hur det ska funka" Jag rodnar lite över att be honom att göra detta för mig. "Absolut, allt för dig" han drar in mig i sin famn och jag lägger huvudet mot hans bröst.
Han leker med en hand i mitt hår medan den andra håller ett stadigt tryggt grepp om mig, jag sätter mig upp igen och han tittar förvirrat på mig. "Vad är de?" Hans oro hörs på rösten. "Kyss mig" ber jag honom och det tar honom några sekunder att inse vad jag precis sa. Han tar mitt ansikte i sina händer och trycker sina läppar lugnt men bestämt emot mina, han kyssar är bedövande och som en drog behöver jag mer. Mina kyssar blir mer aggressiva och hans lika så, med sin tunga ber han om tillåtelse att utforska min mun jag tillåter det och sitter nu gränsle över honom med hans händer på min midja.
Jag känner hur han hårdnar under mig och trycker försiktigt mig emot hans stånd, han stönar lätt i min mun. Plötsligt avbryter han kyssen, han tittar på mig och smeker en hårslinga bakom mitt öra. "Borde vi kanske lunga oss lite?" Han rodnar, "Jag är lugn" jag flinar åt honom. "Du vet vad jag menar!" Han skrattar åt mig. "Vi kan snarare göra det intressant.." Jag ler illmarigt åt min briljanta ide. "Visst, hur?" Han ser nyfiket och utmanande på mig. "Vi väntar 2 månader, den som försöker bryta det först förlorar" Jag höjer utmanande på ena ögonbrynet. "Taget!" Han flinar. Jag nickar och lägger mig bredvid honom i sängen och ser till att tröjan visar nästan hela min rumpa, han drar snabbt täcket över mig och jag ler för mig själv.
Han lägger sig tätt bakom mig med en arm runt omkring mig, han kysser mig på kinden.
"Godnatt Molly" "Godnatt Rock"Jag vaknar av att jag hör folk viska och när jag öppnar ögonen ser jag Riker, Ross och Ryland stå och stirra på mig. "Vad fan gör ni?!" Jag sätter mig upp och Rocky flyger upp ur sängen. "Vad händer?" Han kliade sig sömndrucket i ögonen och när han se sina bröder ändras hans ansiktsuttryck från trött till irriterat på två sekunder. "Ehm.. Vi ville väcka er men ni såg så söta ut.." Ross kliar sig i nacken. "Vi är fortfarande bara vänner." Jag suckar och ställer mig upp. Ryland granskar mig och jag inser att jag endast har spets trosor och en utav Rockys tröjor. "Ser du något du gillar eller?" Jag flinar åt honom och han rodnar.
Killarna lämnar oss och jag snor ett par mjukis byxor utav Rocky, "Jag älskar hur söt du är i mina kläder.." Han granskar mig leende. "Du är gullig.." Jag ler mot honom.
Han ställer sig framför mig och böjer sig ner för en kyss, jag kysser honom snabbt och springer ifrån honom ut i köket.
"Godmorgon Molly, sovit gott?" Ellington satt i en morgonrock med en tidning och såg ut som en standard pappa. "Jag har sovit utmärkt, dudå?" Jag ler vänligt och tar en kopp kaffe.
"Bara bra" han ler och återvänder till sin tidning. Alla kommer och sätter sig i köket, Rocky endast i mjukisbyxor. Han flinar åt mig och jag vet precis vad han sysslar med, vi ska bli två om det."Rydel, vill du följa med mig ut och shoppa idag?" Jag ler mot henne och hon slår upp ögonen. "Du? Shoppa?" Hon ser chockad ut och jag nickar. "Absolut, vad behöver du köpa?" Hon ser mer lugn ut nu. "Underkläder, har typ inga snygga och tänkte varför inte! Vi kan dra till Victoria secret eller nått" jag rycker på axlarna och ser i ögonvrån hur Rocky stirrar på mig. Tystnaden lägger sig över matbordet och alla fokuserar på sin mat.
"Så jag måste fråga, var det bara jag som hörde någon skrika igår kväll?" Riker tittade upp från sin mat på alla andra.
"Nej jag hörde det också!" Ryland stämde in och jag började skratta. "Det var jag som skrek för Rocky skrämde livet ur mig.." Jag sneglar på Rocky.Jag packade ihop mina saker och bytte snabbt om till mina egna kläder igen, "vart ska du?" Rocky stod i dörren. "Hem och duscha tänkte jag" jag log. "När får jag se dig igen?" Han drog in mig i en kram. "Ikväll, du kanske kan sova hos mig eller jag här det spelar ingen roll" jag log oskyldigt. "Jag vet vad du sysslar med Molly, det är fulspel" han flinar åt mig. "Vi satte aldrig upp några regler så egentligen inte" jag fnissar och ställer på mig tå för att kyssa honom och han lyfter upp mig i sin famn och kysser mig hungrigt. Det knackar på dörren och Rocky släpper mig snabbt och jag återgår till att packa ihop mina grejer, "När ses vi sen Molly?" Rydel sticker in huvudet. "Åk till mig om en timme!" Jag ger henne ett snabbt leende och hon går ut igen.
"Det är som om du försöker bli upptäckt!" Jag ser irriterat på honom. "Sluta sura, jag kysste bara min flickvän!" Han viskar det sista i mitt öra. "Jag måste gå nu, vi syns senare Rock.." Jag kysser honom snabbt och går mot dörren, han följer efter och jag ropar hejdå till dom andra och får massa hejdå tillbaka.
YOU ARE READING
Lose ourself in each other.
Fanfiction"When he touches me it's like nothing else matters." The one person that makes everything okay again.