f e m t o n

8 0 0
                                    

Jag vaknade upp till en tom säng, jag tittade mig nyvaket runt i rummet och insåg att Rocky måste ha gått upp redan. Jag drog på mig en T-shirt och smög ut i köket där alla andra redan satt och åt frukost, "godmorgon Molly!" Rydel log stort mot mig. "Godmorgon"' jag rodnade åt det faktum att jag inte hade några byxor på mig.
Jag slog mig ner bredvid Rydel och började under tystnad äta min frukost, killarna var djupt inne i en diskussion om hockey. Plötsligt skriker Rydel till och drar upp mig från min stol, killarna kollar chockat på oss medan jag försöker täcka så mycket som möjligt av mina trosor. "Du följer med mig nu!" Rydel lät arg och jag nickade och följde efter henne. Vi kom in på hennes rum och hon låste dörren, "vi måste viska för killarna kommer garanterat tjuvlyssna" hon fnissade lite och jag stod fortfarande där oförstående om vad som pågår. "Du skrämde livet ur mig vad var det du skrek över?" Jag tittade irriterat på henne, "du har inte kollat dig själv i spegeln än eller?" Hon höjde på ens ögonbrynet och jag gick snabbt fram till spegeln för att se vad hon menade. Jag skrek till lite när jag såg vad hon menade, jag hade flera gigantiska sugmärket över hela halsen."Rocky.." Morrade jag lågt. "Så jag antar att det gick bra igår?" Rydel skrattade lite. "Det gick riktigt bra, det var amazing men om du ursäktar mig har jag en Lynch att döda" jag låste snabbt upp dörren och fick se alla killarna stå utanför och rodna. "Rocky du är så död" väste jag mellan tänderna och han spärrade genast upp ögonen och sprang iväg. Jag sprang snabbt efter honom ut på baksidan, första chansen jag fick puttade jag ner honom i poolen.

"Vad var det där för?!" Rocky såg surt på mig. "Det här!!" Jag visade honom min hals och han började skratta, jag pekade finger åt honom och vände mig om. Ross, Ryland och Riker stod roat och kollade på oss, "Vad?" Fräste jag åt dom. "Jag beundrar bara utsikten, du borde sova här oftare och gå runt utan byxor" Ross flinade åt mig. "Frästa mig inte, kanske börjar sova med dig istället för den där" jag pekar på Rocky som precis kommit ur poolen. "Babygirl, varför så sur?" Han blinkar åt mig och jag ger honom en döds blick.

Jag bestämde mig för att åka hem den eftermiddagen, jag hade skolgrejer att göra och jag behövde träna och massa annat. Eftersom det snart var dags för jullov var det extra mycket att göra, jag har alltid varit duktig på att skjuta upp saker men jag hade gett mig fan på att klara det denna gången.
Efter att ha pluggat i ca 2 timmar var jag uttråkad.
Jag bestämde mig för att ringa Riker, jag älskar att umgås med honom.
"Riker"
"Hej badboy!"
"Hej Molly"
"Jag hämtar dig om 20 var redo"
"Behöver jag något speciellt?"
"Plånbok!"
"Okej ses om 20"

Jag la på och sträckte på mig, jag tog på mig en tjock tröja och tog sedan mina nyklar och plånbok och åkte ner till garaget. Jag satte på hög musik och åkte mot Lynch huset, när jag kom dit stod Riker redan utanför. Han hoppade in i bilen och jag körde iväg, "så vad är din plan?" Frågade Riker och jag tänkte en stund. "Jag vill göra en ny tatuering" jag visste precis vart vi skulle åka, tatueringar var ett utav mina stora intressen och jag hade skaffat några få sen vi flyttade hit och även blivit mycket bra vän med Ashton som är min tatuerare. Jag kallar honom min eftersom jag inte låter någon annan tatuera mig, "Vad ska du tatuera?" Riker flinade åt mig då han visste att jag var lite spontan. "Jag har inte bestämt mig än, ska du göra något?" Jag flinade åt honom, han funderade en stund och nickade sedan.

Vi klev in i studion och Ashton gav mig ett varmt leende och en stor kram, "Vad längesen man såg dig!" Han släppte mig och studerade mig, "Ja det var ett tag sedan nu, detta är Riker" jag pekade på Riker som sträckte fram handen och hälsade på Ashton. "Är detta pojkvännen?" Ashton flinade och jag skakade på huvudet och skrattade lite.

"Så vad vill du göra idag?" Ashton tittade roat på mig medan jag funderade ut vad jag ville ha, "Jag vill ha fyra stjärnor i olika storlekar bakom örat ner mot nacken!" Jag log, "Riker vad ska du ha?" Jag tittade nyfiket på Riker som kollade igenom olika album med tatueringar. "Jag funderar på att tatuera in ett R med fyra stjärnor för mina syskon" Han såg nöjd ut och jag nickade, Riker fick gå först och jag kollade på medan Ashton tatuerade honom.
När det äntligen var min tur satte jag upp mitt långa hår i en bulle och satte mig i stolen, Ashton började tatuera och jag satt bara där och njöt av känslan.

"Så då var det klart, betalar ni var för sig?" Ashton log och jag skakade på huvudet och drog upp mitt kreditkort, "Jag betalar!" Jag log och Riker tittade irriterat på mig.
När vi sagt hejdå till Ashton och satt oss i bilen igen bestämde vi oss för att åka hem till Riker en stund, vi gick ur bilen och pratade om allt möjligt när vi kom in i huset. Vi hittade alla andra i vardagsrummet, "Jag har tatuerat mig idag!" Riker log stolt och hans syskon kollade misstänksamt på honom. "Vad tatuerade du in?" Ross studerade honom. Riker drog upp sin tröjärm och visade sin tatuering, "Den står för er!" Han gestikulerade mot sina syskon, "Den var riktigt snygg!" Ryland såg avundsjukt på honom.

"Hej baby" Rocky smög sina armar runt min midja och kramade mig, "Hej på dig med" jag lutade huvudet bakåt mot hans bröst. "Tatuerade du dig också?" frågade Rydel nyfiket och jag nickade. Jag vände mig om och visade mina stjärnor, "dom var ju skit snygga!" Rydel studerade mig noga och jag skrattade lite. "Ska du hem igen?" frågade Ross nyfiket. "Jag tror det" jag ryckte på axlarna och satte mig på armstödet på soffan. "Kan du inte stanna?" Rocky gjorde valpminen och jag suckade. "Kan jag väl!" Jag log och smsade snabbt Andreas och sa att jag stannade hos Rocky i natt.

"Jag är hungrig!" Klagade jag och slängde mig över Ross i soffan som skrattade åt mig. "Du är ju alltid hungrig, jag förstår inte hur du inte kan vara tjock.." Ross nöp mig i magen och jag tjöt till. "För jag kräks alltid upp allting när jag ätit det" jag försökte se så allvarlig ut som möjligt och Ross bara stirrade på mig med öppen mun. "Jag skojade! Du skulle sett din min" jag skrattade åt honom och han tittade irriterat på mig. "Jag tränar ganska mycket!" Jag nöp honom i kinden och han drog missnöjt bort min hand. "Vadå tränar? Vad tränar du?" Han höjde ena ögonbrynet.
"Boxning" jag flinade åt honom. "Tjejer kan väl inte boxas?" Ryland blinkade åt mig och jag gav honom fingret. "Jag slår vad om att du inte klarar av ett tränings pass med mig!" Jag räckte ut tungan åt honom, "taget, när ska vi träna?" Ryland såg bestämd ut.
"Imorgon efter skolan, någon annan som vågar?" Jag tittade på dom andra. "Jag är på!" Ross flinade och jag nickade.

Vi bestämde oss för att alla skulle med till gymmet imorgon, jag var nervös men ändå ganska självsäker. Kvällen gick och jag kände mig trött, jag lutade huvudet mot Rockys axel och kände en arm runt min axel. "Jag är trött" jag gäspade stort. "Ska vi gå och lägga oss?" Rocky pussade mig på pannan och jag nickade.

Lose ourself in each other.Where stories live. Discover now