Jag vaknade klockan 11 på morgonen och gnuggade mig i ögonen, Rocky hade vart borta i 3 dagar och i om 3 dagar var det julafton.
Jag drog på mig ett par shorts och en stor T-shirt och gick ut i köket, Andreas satt djupt försjunken i sin dator och Linus satt och åt flingor med mobilen framför sig. "Godmorgon" jag log och Andreas tittade upp från sin dator skärm, "Godmorgon" han log men återgick snabbt till sin dator. Jag tog fram ert äpple och en flaska vatten och gick in i mitt sovrum och plockade upp datorn, jag gick in på tumblr och kollade på lite olika kändisar och skrattade åt dom dåliga skämten när ett Skype samtal kom upp på skärmen."Hej Rock"
"Hej Molly",
"varför ringer du mig nu? Borde du inte umgås med familjen?"
"Jag behöver prata med dig om en grej"
Hela min värld stannade upp och jag blev plötsligt nervös.
"Om vadå?"
"Varför ljög du för mig?" Han såg ledsen ut.
"Ljugit? Om vadå?" Jag tittade oförstående på honom.
"Andreas och Ross pratade tidigare, ni ska ju inte ens fira jul"
"Aha det.. För jag visste vad du skulle säga och jag ville inte vara i vägen förlåt" jag suckade.
"Det är okej men du borde börja packa nu" han log sitt busiga leende.
"Packa? För vadå?" Jag kände mig otroligt förvirrad.
"Andreas och Linus förklarar" han la på."Andreas?!" Skrek jag i hopp om att han skulle ta sig in i mitt rum så jag slapp gå ut. "Ja?" Andreas huvud stack in genom dörren. "Varför säger Rocky att jag ska packa och att du ska förklara?" Jag tittade skeptiskt på honom. "Packa bara underkläder och varma kläder, vi åker om en timme skynda dig!" Och men det så var han borta, jag funderade en stund innan jag rotade igenom garderoben efter en sportbag. Jag packar ner underkläder, badkläder, stora T-shirts och massa tjocktröjor, är lite beroende utav mysiga stora tjock tröjor, jeans och mjukisbyxor. När jag packat klart beger jag mig ut ur hallen, Linus kommer ut ur sitt rum bärande på en väska, han flinar åt mig och jag ger honom en irriterad blick. "Varför ska ni vara så hemlighetsfulla?" Jag blängde på honom, "för det är mycket roligare så" han knuffade retsamt till mig. "Molly? Har du packat ner laddare, pass och kreditkort?" Andreas röst ekar genom lägenheten. "Japp allt ligger i väskan!" Jag ler stort emot honom.
Eftersom pappas företag har ett eget Jet plan skulle vi tydligen flyga det, vart någonstans visste jag inte. Vi klev på planet och vår flygvärdinna erbjöd oss genast något att dricka, "jag kör ju inte så varför tar vi inte och delar på en flaska champagne för att lätta på flygrädslan?" Andreas blick riktades mot mig och jag nickade, jag hade på mig en utav Rockys stora tjock tröjor, ett par tights jeans med hål överallt och mina svarta slitna converse, jag kände mig inte speciellt snygg men jag kände mig flyg redo.
När vi lyft och fått vår champagne och även druckit upp den satte jag i mina hörlurar och startade musiken, jag vaknade av att Linus puttade på mig för att vi skulle landa. Jag suckade och spände fast mig i sätet, starten och landningen hatade jag resten var okej förutom om det blev turbulens då fick jag panik.
Vi klev av planet och utanför stod en bil redo och väntade på oss, jag gav Linus och Andreas en frågande blick men dom skrattade bara och satte sig i bilen.Vi åkte igenom en stad täckt i snö, jag funderade på om vi var i Sverige men det var omöjligt eftersom resan inte alls tagit långtid. Bilen svängde av den stora vägen in på en mindre väg och sedan in på en väg in mot ett hus jag aldrig hade sett innan, det var stort, nej gigantiskt och såg ut som en gigantisk version av en timmerstuga. "Wow vems är detta?" Jag drog efter andan och stirrade på huset. Vi parkerade utanför och Andreas och Linus gick ut ur bilen och plockade ut våra väskor och jag tog min bag och slängde den över axeln, vi stod framför dörren och Andreas knackade och ställde sig sedan bakom mig. Dörren flög upp och jag stirrade på personen framför mig, "Rocky..?" Viskade jag för allting kändes så overkligt. "Hej babygirl!" Han lyfte upp mig och kramade om mig och jag la benen runt hans midja och klängde fast vid honom som en koala, han skrattade lite och klev in i huset med mig fortfarande fast klängd runt sig och min sportbag i en hand. "Dom är här nu!" Rockys röst ekade i huset och jag tryckte mig längre in i hans nacke. "Hade jag inte känt Molly hade jag trott att hon var en sån där klängig brud" Ryland skrattade lite. Jag hoppade ner från Rocky och fick snabbt tag i Rydel och drog in henne i en kram, "Ni har typ vart borta i 3 dagar och Molly har varit så uttråkad! Hon har aldrig gjort så mycket någonsin som hon gjort dessa tre dagarna" Andreas flinade åt mig och gav Rocky en brohug. "Käften, dom behövde inte veta det.." Jag himlade med ögonen mot honom och rodnade lite. "Vi har saknat dig med, det har varit tyst utan dig!" Rydel kramade om mig igen.
Efter att vi stått och pratat ett tag kommer det plötsligt in ca 8 nya människor jag aldrig träffat innan, jag blir genast nervös och ställer mig bakom Rocky och håller ett stadigt tag om hans hand.
"Detta är vår farbror och hans fru och deras barn!" Rydel presenterar alla och vi hälsar på varandra.
"Ska jag visa dig vårt rum?" Viskar Rocky i mitt öra, jag nickar och han tar min väska och går mot en trappa som leder till övervåningen, vi kommer upp och går in genom en utav dörrarna. Vi kliver in i ett ganska stort rum med ett gigantiskt fönster mot den snö täckta skogen, det finns en dubbel säng och ett eget badrum. Innan jag hinner kika runt mer tar Rocky tag i mig och trycker mig mot dörren, han kysser mig hungrigt över halsen och jag stönar lätt av hans beröring, jag vill ha mer. Han håller mina händer i ett stadigt tag emot väggen, han kysser och naffsar och trycker sin kropp hårt mot min, jag känner hans stånd emot mitt lår och rör försiktigt mitt lår och han stönar mot min hals. Han släpper taget om mina händer och går försiktigt innanför min tröja och tar tag i mitt ena bröst och börjar smeka mig och jag tar tag i hans ansikte med båda mina händer och kysser honom, mina händer drar i hans tröja och han bryter snabbt kyssen och drar av sig den och återgår sedan till mina läppar och backar bakåt och jag följer efter tills jag ligger över honom på sängen. Jag kysser honom i nacken och biter honom lite löst, hans händer går upp på min rygg och knäpper loss min bh, jag sätter mig upp och drar snabbt av mig tröjan och bh-n i samma svep och han tittar hungrigt på mig.
Jag börjar knäppa upp hans byxor och snabbt har han vänt oss och dragit av sig sina byxor och börjar med mina samtidigt som han kysser mina bröst, jag stönar låg för att inte riskera att någon hör oss.
Någon knackar på dörren och Rocky flyger av mig, "Jag byter om vad är det?" Ropar han snabbt. "Det är mamma, ville bara säga att det är middag nu!" Stormies glada röst hördes och jag försökte hålla mig för skratt. "Kommer!" Rocky suckade och drog en hand igenom håret, jag fnissade och tog på mig min bh och tröja igen.
YOU ARE READING
Lose ourself in each other.
Fanfiction"When he touches me it's like nothing else matters." The one person that makes everything okay again.