"Rydel jag har handlat för över 1000kr nu, räcker inte det?" Jag suckar och sätter mig ner vid starbucks uteservering. "Du vinner vi är klara, du har ju fått köpt massor utav underkläder i alla fall!" Hon flinar och jag skrattar lite. Min mobil plingar till och jag öppnar smset
"Vill du sova här i natt? Dina bröder kommer också vara här xoxo R".
Jag funderar lite innan jag snabbt bestämmer mig, "Rydel jag ska sova hos er i natt igen, mina bröder kommer också vara där" jag ler mot henne. "Åh vad kul! Jag är glad att allt är bra mellan dig och Rocky igen" hon ler.
"Jag också! Men ska vi dra hem till mig så jag kan packa ner lite kläder och skolgrejer, har en föreläsning imorgon" jag suckar. "Absolut!"Vi kommer hem till mig och upptäcker att Andreas och Linus redan stuckit till Lynch huset, jag börjar packa ner kläder inför morgondagen. "Jag köpte en liten sak åt dig när du inte kollade på.." Rydel log triumferande åt mig. "Vad köpte du?" Jag skrattar lite åt henne. Hon tar upp en påse från Victoria Secret och ger den till mig, jag drar upp en vit knyt bikini med virkat mönster på både överdel och underdel. "Denna var jätte fin! Men du måste låta mig betala!" Jag tittar på bikinin. "Nej absolut inte, det är en present!" Rydel ler åt mig.
Jag har packat ner nya underkläder som fick bli ett par svarta spets trosor och en matchande bh, morgondagens outfit som är ett par slitna jeans shorts och en vit crop top, smink och även bikinin som Rydel köpt till mig eftersom vi planerade på att bada.
"Riker ringde nyss!" Rydel kommer in i mitt rum, "vad sa han då?" Jag stängde väskan.
"Att dom börjar fixa mat nu för dom är hungriga" hon skrattar lite "dom är ju alltid hungriga!" Jag fnissar lite och vi rör oss mot hissen.
Rydel hoppar in i förarsätet och jag hoppar in i passagerarsätet när min mobil plingar till.
"skynda dig, saknar dig xo"
Jag ler lite och svarar snabbt att vi är påväg, musiken dånar och vi sjunger och skrattar om vartannat hela vägen dit."Jag vann ni suger!!!" Ross står och gör en liten segerdans när vi kliver in i vardagsrummet, jag och Rydel utbyter en blick innan vi börjar skratta. Ross rodnar lite och jag börjar skratta ännu mer när Rydel försöker härma hans segerdans, jag ligger på golvet och försöker hämta andan när Riker, Andreas och Rocky kommer ut för att kolla vad som pågår.
"Ross det där var den snyggaste segerdansen någonsin" jag ställer mig upp när jag slutat skratta. "Vadå för segerdans?" Rocky tittar oförstående på mig. Jag börjar dansa precis som Ross gjort nyss och Riker börjar plötsligt gapskratta. "Ni är bara avundsjuka!" Ross stormar iväg och jag springer efter honom."Rossyyyy.." säger jag med bebis röst. "Vad?" Han försöker se sur ut. "Du dansar jätte bra" jag klappar honom på huvudet. "Nu känns det så mycket bättre" säger han innan han börjar fnissa.
När maten är klar sätter dig alla vid bordet och Rocky hamnar bredvid mig som vanligt och plötsligt känner jag en hand på mitt lår, han börjar smeka sin hand upp och ner längst mitt lår. Plötsligt får jag spasmer och sparkar någon rakt på benet. "Aj!! Vad fan var de bra för?" Linus ser irriterat på mig. "Förlåt.." Jag rodnar lite.
När alla ätit upp bestämmer vi oss för att bada, alla killarna springer iväg för att ta på sig går Rydel och jag lugnt upp till hennes rum där jag plockar fram den vita bikinin. Jag sätter snabbt på mig den och drar på mig en T-shirt och ett par shorts över och går ner mot poolen, alla killarna var redan i och Rydel hoppade också i medan jag satt bredvid på en stol fullt påklädd."Kom igen nu Molly!" Rocky ropade åt mig men jag skakade på huvudet. Jag var fruktansvärt osäker på min kropp trots att jag gått ner mycket i vikt sedan vi flyttade hit men
osäkerheten sitter fortfarande kvar, Rocky ger mig en menande blick och jag suckar och tar av mig T-shirten och drar av mig shortsen.
Rocky stirrar på mig med öppen mun och jag flinar lite, "Damn guuurl, tror du sover i mitt rum i natt!" Ross blinkar åt mig och jag skrattar. "Dude det där är min syster!" Andreas kastar en boll i huvudet på honom.Jag dyker smidigt i och kommer snabbt upp till ytan igen, vi plaskar runt och leker i ca 2 timmar innan alla bestämmer sig för att duscha. När det äntligen är min tur går jag in och låser om mig, jag kliver in i den varma duschen och tvättar snabbt av min kropp och mitt hår. När jag kommer ut tar jag på mig mina nya underkläder och slänger en handduk runt håret och en till runt kroppen för att kunna gå ut för att hämta mina kläder, Rockys rum är tomt och jag klär snabbt på mig ett par mjukis shorts när jag hör hur dörren stängs.
"Wow" Rocky stirrar på min nya bh, jag knäpper med fingrarna framför honom. "Mitt ansikte är här uppe" jag skrattar lite åt honom.Han lyfter upp mig och jag lägger mina ben runt hans midja och han har sina händer under min rumpa, jag kysser honom och han kysser genast tillbaka. Mina händer glider in i hans hår och jag kysser honom över käkbenet, hans andetag blir tyngre och jag fortsätter längst hans hals. "Molly.." Säger han varnande men jag fortsätter och lägger han ner mig på sängen och lägger sig över mig. Jag ler oskyldigt och han skakar bara på huvudet innan han kysser mig igen, kyssarna förflyttas snart mot min hals och jag kväver ett stön och känner hur han ler emot min hud.
Det knackar på dörren och Rocky flyger upp ur sängen "ja?" Säger han snabbt. "Vi tänkte kolla på film, vi väntar på er kommer ni?" Hör jag Riker säga. "Ja vi kommer!" Svarar jag snabbt och tar en utav Rockys hoodie tröjor och går förbi honom efter Riker.
Rocky suckar och följer efter, alla har redan satt sig men jag hittar en ledig plats bredvid Ross och slår mig genast ner. Ross ler och lägger armen om mig och jag flyttar närmare, jag möter Rockys irriterade blick och räcker ut tungan emot honom.När klockan närmar sig tolv på kvällen börjar jag känna mig trött, "Jag går och lägger mig nu, har föreläsning imorgon" säger jag och ställer mig upp. "Juste fan" Rocky suckar och ställer sig upp. Vi säger godnatt och går in till hans rum, så fort han låst dörren tar han tag i mig och trycker upp mig mot väggen. Han trycker sina läppar desperat emot mina, "du är bara min" mumlar han emot mina läppar "sluta oroa dig, jag är bara din" svarar jag tyst och han kysser mig igen. Jag drar mig loss från hans grepp och tar av mig hans T-shirt och mina shorts, han stirrar på mig och följer mina rörelser när jag kryper ner i hans säng.
"Du är en riktig teaser.." Mumlar han när han krypt ner bredvid mig. "Jag vet inte vad du pratar om" svarar jag nonchalant och kryper närmare honom.
Han lägger en arm runt om mig och jag somnar med huvudet emot hans bröst.
YOU ARE READING
Lose ourself in each other.
Fanfiction"When he touches me it's like nothing else matters." The one person that makes everything okay again.