a r t o n

9 0 0
                                    

Efter att ha kollat mig i spegeln lite snabbt följde jag efter Rocky ner till matsalen där dom andra väntade, jag såg Rydels ögon bli stora som tefat när hon såg Rocky och jag gav henne en min som sa "tyst" och hon förstod direkt.
Eftersom Rocky gjort så vackra märken på mig tänkte jag att det var dags för hämnd, vi satte oss ner och alla började äta och små prata.

"Så hur var flygresan Molly? Mycket folk?" Stormie log mot mig, "inte alls faktiskt, vi åkte ju privat flyg så det var bara vi" jag rodnade lite, jag hatade det faktum att det alltid lät som om jag skröt om min pappas pengar.
"Klart att ni har ett privatflyg också.." Ross himlade med ögonen och jag kände mig illa till mods, ibland tror jag inte att han tycker om mig på grund utav att min pappa är rik. Han tror jag är en utav dom som kommer undan med allt, det han inte vet är att jag tjänar ihop mina pengar genom att jobba.

Efter Ross kommentar satt jag mest tyst och lyssnade, efter en stund hör jag Stormie dra efter andan. "Rocky vad i hela friden har du gjort på halsen?!" Utbrast hon och Rocky blev genast röd i ansiktet och tittade irriterat på mig, jag bet mig hårt i läppen för att inte brista ut i skratt. Rydel började fnittra och jag tappade självkontrollen helt och började skratta, efter en stund satt alla och skrattade även Rocky. När alla lugnat ner sig och plockat undan var det dags för deras yngre kusiner att gå och lägga sig, jag bestämde mig för att duscha då jag haft en lång dag och var ganska trött så jag smög upp på vårt rum och gick in i badrummet och startade duschen.

Jag stod under vattnet och lät det rinna ner över min kropp och jag kände hur mina muskler slappnade av, efter en stund av att bara ha stått still hörde jag dusch dörren öppnas men jag rörde mig inte.
"Så du ville hämnas?" Jag hörde Rockys djupa röst i mitt öra och jag nickade långsamt, han la sina händer runt min kropp på min mage. Hans ena hand hittade snabbt mitt bröst och den andra smekte han ner mot mitt lår, jag drog efter andan och tryckte mig närmare hans kropp. "Vi avslutade aldrig det vi påbörjade.." Mumlade han i mitt öra.. Jag svarade inte.

Han masserade mitt bröst och jag stönade lite, hans ena hand flyttade sig plågsamt långsamt till min våta fitta, jag var kåt och jag ville ha honom nu. Hans stånd växte emot min rumpa och jag tryckte mig försiktigt emot honom, han stönade som svar. Han började kyssa mig ner över halsen och hittade min svaga punkt, han tryckte in ett finger i mig och jag kastade huvudet bakåt som svar på hans behandling.
När jag kände att jag började närma mig slutade han, jag vände mig om och stirrade surt på honom. "Hämnden är ljuv baby girl" han flinade stolt, två kan leka denna leken. Jag började schamponera mitt hår och tvåla in mig utan att säga ett ord till honom, när jag var klar klev jag ur duschen och virade in mig i en handduk och gick ur badrummet. Jag hörde hur han duschade klart och jag började klä på mig, jag valde ut en tajt crop top och ett par yoga byxor och drog på mig en tjocktröja med drag kedja över.

Jag gick ner till dom andra som satt i vardagsrummet och kollade på tv, jag slog mig ner bredvid Riker. Ross tänkte jag inte prata med, jag var irriterad på hans attityd och hade ingen lust att prata med honom alls.
"Var är Rocky?" Riker tittade nyfiket på mig. "Han duschar tror jag" jag ryckte på axlarna och drog upp mobilen, jag såg att jag fått ett sms av en kompis från Sverige. Jag svarade snabbt och sedan var konversationen i full gång och jag stängde av allt runt omkring helt.
"Molly? Vad vill du se för film?" Rydels röst fick min uppmärksamhet. "Jag vet inte, vad som helst utan skräck!" Jag rodnade lite, jag var så himla feg och hatade skräckfilmer vilket jag vet att Rocky älskade.
"Då kollar vi definitivt skräckfilm!" Ross flinade åt mig, "Gör ni det, jag går och lägger mig!" Jag log mot alla förutom Ross och gick upp för trappan och in i mitt och Rockys rum.
Rocky var kvar på nedervåningen och där kunde han stanna, jag ville inte träffa någon just nu.

Jag hade legat där i ca 2 timmar och kände att jag började bli trött, jag drog av mig mina kläder och tog en stor T-shirt från min väska och drog på mig den och kröp ner under täcket.
Efter ca 30 minuter hörde jag fotsteg i trappan, jag försökte låssas sova eftersom jag fortfarande inte hade någon lust att prata med någon.
"Molly?" Rockys mjuka röst hördes men jag svarade inte, han suckade och jag hörde hur han höll på med något och sedan skiftade vikten i sängen och han la sig ner. Han la sig bakom mig och la en arm runt mig, jag tog snabbt bort den. "Är du sur för tidigare?" Jag hörde förvåningen i hans röst. "Nej Rock, allt handlar inte om dig." Han satte sig upp och jag hörde hur han suckade och kunde nästan föreställa mig att han drog sina händer igenom sitt hår.

"Molly vad är det? Du har vart konstig sedan middagen" han lät orolig. "Jag är bara irriterad på.. Äh det var inget" jag satte mig upp.
"Jo säg nu!" Rocky tog min hand i sin, "Det är Ross.. Han lägger så konstiga kommentarer hela tiden och jag blir bara irriterad för jag trodde vi var vänner men jag antar att vi inte är det." Jag tittade ner på våra sammanflätade fingrar, "Jag har märkt det, jag vet inte riktigt varför men det blir bättre jag lovar" Rocky drog mig tätt intill sig och jag blundade och slappnade av mot hans bröst, jag höll direkt på att somna.
"Pojkvän.." Mumlade jag och gäspade. "Alltid" svarade han tyst och pussade mig pannan innan jag somnade.

Lose ourself in each other.Where stories live. Discover now